حزب‌الله خاری در چشم اسرائیل

کد خبر: 681042

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد جنبش «حزب‌الله» لبنان هنوز هم در صدر نگرانی‌های امنیتی اسرائیل است.

خبرگزاری فارس: «گادی آیزنکوت» فرمانده رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی ساعات پایانی روز چهارشنبه اعلام کرد علی‌رغم مسائل مختلف، جنبش حزب‌الله لبنان هنوز هم در صدر اولویت‌های امنیتی اسرائیل است.
آیزنکوت طی سخنرانی در مراسمی به مناسبت یازدهمین سالگرد جنگ 33 روزه با لبنان، گفت: «مرزهای شمالی اسرائیل و حزب‌الله، اولویت‌های اصلی ماست. این سازمان در وضعیت دشواری قرار دارد و هم اکنون در حال جنگ در سوریه است اما نگذارید این مسئله شما را غافل کند.»
به نوشته پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» وی با ادعای اینکه حزب‌الله در جنگ سال 2006 و از آن زمان تا کنون، تلفات و خساراتی متحمل شده، افزود: «اما تجربیات نبرد گسترده‌ای طی درگیری‌های مختلف (در عراق و سوریه) بدست آورده است...ما نقشه‌های تدافعی، تهاجمی و سطح بالایی از آمادگی داریم.»
این اظهارات آیزنکوت در حالی است که رژیم صهیونیستی مدت‌هاست تمرکز خود را به مقابله با برنامه و توافق هسته‌ای ایران، و همچنین مبارزه با جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در غزه و تونل‌های آنها معطوف کرده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد