تأکید انصارالله بر پایبندی به راهکار سیاسی

کد خبر: 641924

سخنگوی انصارالله بر التزام طیف‌های ملی به راهکار سیاسی فراگیر تأکید و اعلام کرد ائتلاف عربی حمله‌کننده به یمن در مسیر تلاش‌ها برای صلح سنگ‌اندازی می‌کند.

خبرگزاری فارس: «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله بر التزام طیف‌های ملی به راه‌حل سیاسی فراگیر تأکید کرد.
او در ادامه اعلام کرد ائتلاف سعودی حمله‌کننده به یمن در مسیر تمامی تلاش‌های در راستای صلح، با جنگ و محاصره اقتصادی سنگ اندازی می‌کند.
بر اساس گزارش شبکه «الغدیر»، این اظهارات عبدالسلام پس از تماس تلفنی او با «اسماعیل ولدالشیخ احمد» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن اعلام شد.
عبدالسلام بر موضع ثابت انصارالله برای دستیابی به راه‌حل توافقی بر اساس توافقات مسقط تأکید کرد و از تلاش‌های طرف‌های بین‌المللی برای دستیابی به راهکار سیاسی فراگیر استقبال کرد.
جنگی که ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان علیه یمن به راه انداخت و حملات هوایی آن به مشارکت جنگنده‌هایی از مصر، مغرب، اردن، سودان، امارات، کویت، قطر و بحرین انجام می‌شود در آستانه ورود به سال سوم خود است و اولین این حملات در بیست و پنجم مارس 2015 انجام شد.
ائتلاف عربی در این حمله بسیاری از زیرساخت‌های یمن را نابود کردند و نزدیک به 20 هزار غیرنظامی را تا کنون کشته‌اند و صدها نفر نیز در این حملات زخمی شده‌اند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد