بیانیه معارضان خارج نشین بحرین خطاب به «ترزا می»

کد خبر: 596991

معارضان خارج نشین بحرین با صدور بیانیه ای خطاب به نخست وزیر انگلیس از وی خواستند که به سیاست های حمایت از رژیم آل خلیفه در بحرین پایان دهد.

خبرگزاری مهر: به نقل از العهد، معارضان بحرینی در خارج از این کشور با صدور بیانیه ای از ترزا می نخست وزیر انگلیس خواستند که سفر وی به منامه به منظور فراهم کردن پوشش سیاسی برای مشروع کردن جنگ علیه ملت یمن نباشد.
در این بیانیه از دولت انگلیس خواسته شده است که برای متوقف کردن محاکمه «شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین و آزادی ۴ هزار زندانی سیاسی در بحرین تلاش کند.
معارضان بحرینی همچنین از شهروندان این کشور خواستند که به اعتراضات مسالمت آمیز خود علیه رژیم آل خلیفه ادامه دهند.
گفتنی است ترزا می هفته آینده در روزهای ۶ و ۷ دسامبر (۱۶ و ۱۷ آذر) برای مشارکت در نشست شورای همکاری خلیج فارس در بحرین حضور خواهد داشت.
سفر ترزا می به منامه در حالی صورت می گیرد که سازمان عفو بین الملل اخیرا در گزارشی از انگلیس به خاطر مشارکت در نقض حقوق مردم بحرین انتقاد کرده است. این سازمان از انگلیس خواسته است که آموزش به بازجویان دستگاه قضایی بحرین که در شکنجه زندانیان سیاسی این کشور و نقض آزادی بیان و اندیشه نقش دارند را پایان دهد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد