ارتش سوریه «السین» در شرق حلب را آزاد کرد

کد خبر: 489223

نیروهای ارتش سوریه امروز در ادامه عملیات پاکسازی مناطق شرقی استان حلب از تروریست‌ها، روستای «السین» واقع در غرب فرودگاه نظامی «کویرس» را آزاد کردند.

خبرگزاری فارس: نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی روستای «السین» واقع در غرب فرودگاه کویرس را از حضور تروریست‌های «داعش» پاکسازی کردند.

به گزارش فارس، نیروهای ارتش سوریه امروز چهارشنبه در ادامه پاکسازی مناطق حومه فرودگاه کویرس واقع در حومه شرقی استان حلب، با هجومی غافلگیرانه، تروریست‌های داعش را مجبور به جا گذاشتن اجساد 35 تن از عناصر این گروه تروریستی و فرار به سمت روستای «اعبد» مجبور کردند.

این گزارش حاکی است که با پاکسازی روستای السین، تنها روستای «اعبد» است که نیروهای سوری اطراف فرودگاه کویرس را به مناطق جنوبی شهرک صنعتی «شیخ نجار» متصل می‌کند و در صورت تحقق چنین امری، تروریست‌های داعش در مناطق غربی «الشیخ احمد»، مناطق شرقی «تل عران»، «السفیرة» و «تل حاصل» و مناطق جنوبی نیروگاه حراراتی در محاصره کامل قرار خواهند گرفت.

از سوی دیگر با پاکسازی روستای السین نیروهای سوری یک قدم به جاده حلب_الباب (جاده212) نزدیک‌تر شدند.

در حال حاضر روستای اعبد منطقه کمک رسانی به تروریست‌های داعش به شمار می‌رود و به نظر می‌رسد که نیروهای سوری اجازه دهند تروریست‌های داعش در این روستا به مناطق جنوبی یا شمالی فرار کنند تا از تلفات نیروهای سوری جلوگیری شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد