ظریف: باید به کمک مردم مشکل را بشناسیم و آن را حل کنیم

کد خبر: 1322404

معاون راهبردی رئیس جمهور گفت: همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و مشکلاتی چون خشکی زاینده‌رود، معیشت مردم، آب، آلودگی هوا و فرونشست اصفهان عزیز همه ما را آزار می‌دهد و مشکل کل کشور است.

ظریف: باید به کمک مردم مشکل را بشناسیم و آن را حل کنیم

محمدجواد ظریف در جلسه تکریم و معارفه استاندار جدید اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای اسلام به ویژه شهیدان آیت‌الله رئیسی، سیدحسن نصرالله، سردار سلیمانی و سردار نیلفروشان را گرامیداشت و شهادت یحیی سنوار را تسلیت گفت و افزود: از زحمات استاندار پیشین و همه خدمت‌‌گزاران استان اصفهان تشکر می‌کنم؛ مردم اصفهان حق زیادی گردن ما دارند و شایسته آن هستند که به آنها خدمت کنیم.

وی افزود: مردم این کشور حق دارند که خادم آن‌ها باشیم؛ امام راحل فرمودند که مردم ولی نعمت ما هستند و ما قرار است که خدمت‌گزار مردم باشیم.

معاون راهبردی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ما صاحب اختیار مردم نیستیم بلکه آن‌ها صاحب اختیار ما هستند چرا که در طول 45 سال گذشته در مقابل سختی‌ها، تحریم‌ها و مشکلات ایستادگی کردند اما از انقلاب روی برنگردانند و در تمام هجوم‌ها از کشورشان دفاع کردند و خیلی به این مردم بدهکاریم.

وی با بیان اینکه مردم بهتر از ما مشکلات را می‌شناسند و راه‌حل‌ آنها را دارند و باید طرف مشورت ما باشند، گفت: باید به کمک مردم مشکل را بشناسیم و آن را حل کنیم؛ نباید منتظر دستور تهران باشیم چرا که دستور از مردم می‌رسد و آن‌ها هستند که ما را سر پا نگه داشته‌اند. باید مردم را باور کنیم چرا که در این صورت می‌توانیم آینده خودمان و کشور را بسازیم و این مردم لایق بهترین‌ها هستند.

ظریف گفت: امیدواریم که انتخاب دکتر جمالی‌نژاد موجب وفاق در استان اصفهان شود؛ خوشحالم که در جلسه امروز بزرگان جبهه اصلاحات و اصول‌گرا حصور دارند؛ همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و مشکلاتی چون خشکی زاینده‌رود، معیشت مردم، آب، آلودگی هوا و فرونشست اصفهان عزیز همه ما را آزار می‌دهد.

وی افزود: باید در مقابل مشکلات کنار هم باشیم زیرا با وفاق و همدلی به همه چیز خواهیم رسید.

ظریف با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان یادآور شد: رژیم صهیونیستی هر روز مردم بی‌گناه غزه و لبنان را به خاک و خون می‌کشد و دست به جنایت می‌زند و 85 تن بمب را بر سر مردم لبنان ریخت تا شهید نصرالله و سردار نیلفروشان را به شهادت رساند.

وی ادامه داد: در این روزگار چاره‌ای نداریم که با هم باشیم و با هم مشکلات را حل کنیم؛ نه تنها اصفهان، بلکه در کنار هم با خوزستان، چهار محال و بختیاری و تمام کشور، مسئله آب مشکل کل کشور است و باید در کنار هم مشکلات را حل کنیم.

ظریف گفت: برای جمالی‌نژاد آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که با استفاده از همه اقشار مردم اصفهان و مدیران جوان به کشور و استان روح تازه‌ای بدهند و موفق باشند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد