گالانت: به‌دنبال جنگ جدید نیستیم

کد خبر: 1321622

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ما به دنبال گشودن جبهه بیشتر و جنگ دیگر نیستیم.

گالانت: به‌دنبال جنگ جدید نیستیم

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه مدعی شد تل‌آویو از «هرگونه تلاشی برای خدشه به حاکمیت‌ و شهروندان» صهیونیست نخواهد گذشت.

گالانت گفت: امروز ما در چارچوب واقعیتی قرار داریم که در آن، شرایط جدیدی برای اسکان مجدد ساکنان شمال ایجاد می‌شود و این نیاز به زمان بیشتری دارد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما به دنبال گشودن جبهه بیشتر و جنگ دیگر نیستیم.

وی با بیان اینکه عملیات رژیم صهیونیستی در ایران ممکن است بر مکان‌های دیگر تاثیر بگذارد، گفت: ایران مستقیماً از خاک خود به ما حمله کرد چرا که ما ۲ بازوی آن یعنی حماس و حزب الله را قطع کردیم.

ایران بارها اعلام کرده نیروی نیابتی در منطقه ندارد.

همچنین ادعای این مقام صهیونیست درباره تضعیف حماس در حالی‌که است رژیم صهیونیستی پس از یک سال حملات همه‌جانبه به غزه، نتوانسته به هدف ادعایی خود که «نابودی حماس» بوده است، دست یابد.

رژیم صهیونیستی همچنین در جنگ با حزب الله ناکام بوده و مقاومت لبنان در جدیدترین عملیات خود، با حمله پهپادی دقیق به اردوگاه تیپ گولانی در نزدیکی حیفا، ده‌ها نظامی صهیونیست را کشته و مجروح کرد. 

گالانت عنوان داشت: من، نخست وزیر و رئیس ستاد ارتش اسرائیل معتقدیم که در مسئله پاسخ به ایران باید «چشم در ازای چشم» باشد.

این مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد: پاسخ ما به ایران دقیق، دردناک و غافلگیرانه خواهد بود. ما ۲ هفته قبل با حمله‌ای از سوی ایران مقابله کردیم و آماده پذیرش نقض حاکمیت‌مان نیستیم.

ایران در پاسخ به ترور شهید «اسماعیل هنیه» در تهران و نقض حاکمیت خود توسط رژیم صهیونیستی، اهداف نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را در عملیات «وعده صادق ۲» موشک‌باران کرد.

رژیم صهیونیستی مدعی شده به این حمله پاسخ می‌دهد اما مقام‌های ایرانی تهدید کرده‌اند در صورت هرگونه ماجراجویی جدید این رژیم، ایران پاسخ قوی‌تر خواهد داد.

گالانت در پایان، با بیان این که رژیم صهیونیستی برای فراهم کردن شرایط جهت بازگردان ساکنان شمال به خانه‌هایشان تلاش می‌کند، گفت: عملیات در شمال ممکن است زمان طولانی‌تری طول بکشد و ما امروز در شرایط کاملا متفاوتی هستیم.

حزب‌الله تاکید کرده تا در غزه آتش‌بس صورت نگیرد، صهیونیست‌ها به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی بازنخواهند گشت./ایسنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد