حملات موشکی سنگین حزب الله به حیفا، نهاریا، عکا و الجلیل

کد خبر: 1318656

رزمندگان حزب الله لبنان در پاسخ به جنایات وحشیانه و مستمر رژیم صهیونیستی علیه ملت‌های فلسطین و لبنان، مناطق شمالی فلسطین اشغالی از جمله حیفا و نهاریا را زیر ضربات سنگین موشک‌های خود قرار دادند.

حملات موشکی سنگین حزب الله به حیفا، نهاریا، عکا و الجلیل

مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی از جمله حیفا، نهاریا، عکا و  الجلیل هدف حملات موشکی گسترده رزمندگان حزب الله قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا در آمدن مجدد آژیر خطر در راس الناقوره در الجلیل الغربی و شلومی واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی از وقوع چهار انفجار پیاپی در پی اصابت موشک مقاومت به منطقه اشغالی کریوت خبر  دادند.

این رسانه ها از به صدا درآمدن آژیر خطر در  کریوت، یفتاح، مالکیه، راموت نفتالی، و دیشون در الجلیل و مناطق وسیعی در شمال فلسطین اشغالی  خبر دادند.

وقوع چندین انفجار در تل آویو

رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجارهایی در تل آویو خبر دادند.

تعطیلی موزه رژیم صهیونیستی از ترس موشکهای حزب الله

رسانه های رژیم صهیونیستی از تعطیلی مرکز به اصطلاح موزه این رژیم خبر دادند.

این اقدام در پی حملات موشکی گسترده مقاومت لبنان صورت گرفته است.

حزب الله: نظامیان صهیونیست را در دو پایگاه هدف قرار دادیم

حزب الله: رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم نوار غزه و مقاومت شجاع آن و دفاع از لبنان و مردم آن، تجمع نظامیان صهیونیست را در المطله با گلوله های توپ و تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک کفارگلعادی را با راکت کاتیوشا هدف قرار دادند.

حمله موشکی حزب‌الله به یک پایگاه هوایی در تل‌آویو

نیروهای مقاومت لبنان در ادامه حملات خود به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی، پایگاه هوایی «سده دوف» را در حومه تل آویو، با موشک «فادی-4» هدف قرار دادند.

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب‌الله لبنان بعدازظهر امروز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که پایگاه هوایی «سده دوف» را در حومه تل آویو هدف قرار داده است.

 حزب‌الله با بیان اینکه این عملیات در چارچوب سلسله عملیات خیبر و با رمز لبیک یا نصرالله صورت‌گرفته، با موشک «فادی-4» انجام شده است.

 نیروهای حزب‌الله پیش‌ازاین نیز محل تجمع نظامیان اسرائیلی را در شهرک «کفار گلعادی» با راکت‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

نیروهای مقاومت بیش از آن نیز محل تجمع نظامیان صهیونیست را در مقر «المطله» هدف گلوله‌های توپ قرار دادند و این حملات نیز با موفقیت انجام شده است.

 این در حالی است که منابع رژیم صهیونیستی لحظات پیش خبر دادند که در پی حملات موشکی حزب‌الله آژیرهای خطر در شهرک‌های «شلومی»، «راس الناقوره» و «بتست» در الجلیل غربی و به صدا درآمده است.

 برخی از رسانه‌های اسرائیلی شنیده‌شدن صدای چند انفجار در منطقه الکریوت در شمال حیفا خبر دادند.

شکست عملیات زمینی اسرائیل در لبنان

«محمود قماطی» عضو شورای سیاسی جنبش حزب‌الله هم ساعتی پیش تأکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی موفق نشدند حتی یک سانتی‌متر وارد اراضی لبنان شوند.

قماطی در گفتگو با تلویزیون العربی قطر گفت: نظامیان اسرائیلی تلفات بسیاری در مرزهای لبنان داشتند. در واقع هیچ حمله‌ای به مرزهای ما صورت نگرفت؛ زیرا دشمن قادر به انجام این کار نیست. 

این مقام حزب‌الله ادامه داد: هیچ‌گونه درگیری زمینی بین نیروهای اسرائیلی و حزب‌الله صورت نگرفت. باوجوداینکه رهبر خود را از دست داده‌ایم، ساختار ما همچنان مستحکم است. فرماندهان ما بسیار قدرتمند هستند و ساختار جهادی ما نیز به‌هیچ‌عنوان متزلزل نشده است.

وی با اشاره به اینکه گواه قدرت حزب‌الله، اصابت موشک‌هایش به عمق ۱۵۰ کیلومتری فلسطین اشغالی است، تصریح کرد:هیچ‌کس فکر این را نمی‌کند که نیروهای ماعقب‌نشینی کند. ما برای هر احتمالی آماده هستیم؛ هرچند دشمن دوبار قصد نفوذ و هلی‌برن داشت، ولی نیروهای حزب‌الله این حملات را دفع کردند.

این مقام حزب‌الله با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران حامی محور مقاومت باقی خواهد ماند، تصریح کرد: عقلانی نیست که ایران در این برهه زمانی بخواهد دست از حمایت محور مقاومت بردارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد