حمله به مرکز دیپلماتیک آمریکا در بغداد

کد خبر: 1314297

خبرگزاری رویترز به نقل از سفارت آمریکا در عراق، از هدف قرار گرفتن مرکز دیپلماتیک آمریکا در بغداد حدود ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته خبر داد.

حمله به مرکز دیپلماتیک آمریکا در بغداد

به نقل از خبرگزاری رویترز، سفارت آمریکا در عراق امروز چهارشنبه اعلام کرد که حمله به تاسیسات دیپلماتیک این کشور در بغداد شب گذشته رخ داده است.

سخنگوی سفارت آمریکا در بیانیه‌ای امروز چهارشنبه اعلام کرد که یک مرکز دیپلماتیک ایالات متحده در بغداد اواخر ساعات سه شنبه مورد حمله قرار گرفت؛ اما گزارشی از تلفات جانی در این خصوص نداد.

منابع امنیتی در این ارتباط به رویترز گفتند که ۲ موشک حوالی ساعت ۱۱ شب گذشته در نزدیکی فرودگاه بغداد در پایگاه ویکتوری برخورد کرده است.

در بیانیه سفارت آمریکا در این باره اضافه شده است: حدود ساعت ۲۳:۰۰ سه شنبه ۱۰ سپتامبر، حمله‌ای به مجتمع خدمات دیپلماتیک بغداد، یک مرکز دیپلماتیک ایالات متحده رخ داد.

بیانیه سفارت آمریکا در عراق درباره حمله به مرکز دیپلماتیک

سفارت آمریکا در عراق امروز بیانیه ای درباره حمله به یک مرکز دیپلماتیک این کشور در بغداد صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رووداو، سفارت آمریکا در عراق روز چهارشنبه ۲۱ شهریور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که یک مرکز دیپلماتیک این کشور در بغداد شامگاه سه‌شنبه هدف حمله قرار گرفت، اما هیچ‌گونه تلفات جانی گزارش نشده و ارزیابی خسارت‌های وارده در حال انجام است.

این سفارتخانه امروز ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۴ در بیانیه خود اعلام کرد این حمله در حوالی ساعت ۲۳ روز گذشته به یک مرکز پشتیبانی دیپلماتیک در بغداد که یک تاسیسات دیپلماتیک امریکایی است، انجام شد.

بامداد امروز، واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که فرودگاه بین‌المللی بغداد به طور طبیعی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تمام پروازها متوقف نشده است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد