انتقاد تل‌آویو از مصر بابت عدم مشارکت در ائتلاف ضدایرانی آمریکا

کد خبر: 1306885

یک مقام نظامی ارشد اسرائیلی از مصر به دلیل موافقت نکردن با حضور در ائتلافی که آمریکا برای حمایت از این رژیم می‌خواهد ایجاد کند، انتقاد کرد.

انتقاد تل‌آویو از مصر بابت عدم مشارکت در ائتلاف ضدایرانی آمریکا

یک مقام بلندپایه صهیونیست طی سخنانی در رادیو  «103Fm» اسرائیل، امتناع قاطعانه مصر از مشارکت در حمایت از این رژیم و مقابله با هرگونه حمله موشکی ایران و محور مقاومت را مورد انتقاد قرار داد.

این مقام صهیونیست به این شبکه رادیویی وابسته به روزنامه «معاریو» گفت: مصر با شرکت در ائتلاف حمایتی از اسرائیل که ایالات متحده در صدد تشکیل آن است، موافقت نمی‌کند، این به این معناست که صلح با مصر واقعی نیست و تنها یک توافق توافق آتش‌بس بوده است و نه بیشتر.

این مقام نظامی رژیم اسرائیل که شبکه رادیویی مذکور هویت او را فاش نکرد، تاکید کرد: من هیچ انتظاری از مصر ندارم.

وی گفت: می‌خواهم در مورد مصر صحبت کنم، اکنون عیان شده است که مصر حاضر نیست در ائتلافی که ایالات متحده می‌خواهد سازماندهی کند تا از ما در برابر حمله موشکی محافظت کند، حضور یابد، هر چند که این کشور پیشتر در ائتلاف‌هایی شرکت کرده بود که آمریکایی‌ها علیه صدام حسین و دیگران ایجاد کرده بودند.

مقامات مصری پیش از این در پی ترور شهید هنیه اعلام کرده بودند بخشی از تشدید تنش کنونی نخواهند بود و به تلاش خود برای کاستن از شدت تنش‌های کنونی در منطقه ادامه خواهند داد.

مقامات و ارتش رژیم صهیونیستی در پی ترور شهید  هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس طی روزهای گذشته بارها اشاره کرده‌اند که تمام ارگان‌ها این رژیم به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و از شهرک‌نشینان می‌خواهند هوشیار باشند.

آماده‌باش نهادهای رژیم صهیونیستی و درخواست هوشیاری از شهرک‌نشینان پس آن بود که مقامات ایرانی اعلام کردند پاسخ به ترور فرماندهان مقاومت حتمی و قاطعانه‌تر از عملیات «وعده‌ صادق» خواهد بود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد