گالانت حتی در لیکود هم محبوبیتش را از دست داد

کد خبر: 1300225

براساس نتیجه جدیدترین نظر سنجی انجام گرفته در میان اعضا و هواداران لیکود، یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به افول قهقرایی در زمینه محبوبیت دچار شده است.

گالانت حتی در لیکود هم محبوبیتش را از دست داد

رسانه‌های عبری زبان با استناد به نظر سنجی انجام گرفته بین اعضا و هوادران لیکود تاکید کردند، گالانت به پایان راه خود رسیده است.

به نوشته این رسانه‌ها، دو سال بعد از انتخابات اخیری درون حزبی در لیکود، نظر سنجی انجام گرفته نشان می‌دهد که یوآف گالانت سقوط قهقرایی در محبوبیت بین حزبش پیدا کرده و به جایگاه بیست و سوم سقوط کرده است.

براساس نتایج این نظر سنجی که بین 500 شخصیت و مسئول لیکودی انجام گرفته مشخص شد حتی اعضای برجسته لیکود که به طور مثال در کنست در کنار مواضع راستگرایانه نتانیاهو صف آرایی می‌کنند و تردیدی در برخورد با مخالفانش ندارند، در داخل حزب به دنبال خلاص شدن از وی بوده و در واقع به وی پشت کرده‌اند و درصد تایید شماری از اعضای لیکود همچون یوسی کوهن ، یوآف گالانت ، نیر برکات ، یسرائیل کاتس ، آوی دیختر و ادلشتاین برای نخست وزیری از نگاه رای دهندگان لیکودی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

با این حال نگران کننده‌‌ترین شرایط را در میان اعضای لیکود یوآف گالانت دارد که در انتخابات درون حزبی مرکز چهارم را به خود اختصاص داده بود اما بعد از ورود به غائله تغییرات قانون قضائی و بعد از آن گرفتار شدن در جنگ شرایط بسیار بدی را در میان اعضای لیکود پیدا کرده است.

پایگاه خبری کیپا در گزارشی در این رابطه نوشت: هفته‌های اخیر لیکود شرایط طوفانی را پشت سر گذاشت و قانون افزایش شمار خاخام‌ها و نیز بحران ادامه اجرای قانون عدم الزام یهودیان افراطی به خدمت سربازی شرایط عجیبی را در لیکود به وجود آورده است.

براساس نظر سنجی که روزنامه یسرائیل هیوم آن را انجام داده، یاغی‌های حزب لیکود ضربه شدیدی را از سوی رای دهندگان این حزب متحمل شده‌اند و اگر انتخابات درون حزبی امروز برگزار شود، یوآف گالانت وزیر جنگ از مرکز چهارم که در انتخابات قبلی در آن قرار داشت به جایگاه 23 سقوط می‌کند، در حالی که گلعاد اردان سفیر سابق اسرائیل در سازمان ملل به جای او جایگاه چهارم را اشغال خواهد کرد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها