۵۰ نظامی صهیونیست از خدمت نظامی سر باز زدند

کد خبر: 1270541

یک رسانه عبری زبان اعلام کرد که ۵۰ نظامی زن صهیونیست از خدمت در یگان‌های اطلاعاتی مرزی ارتش رژیم صهیونیستی سر باز زده‌اند.

۵۰ نظامی صهیونیست از خدمت نظامی سر باز زدند

به نقل از الجزیره، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» از سر باز زدن برخی نظامیان صهیونیست از خدمت نظامی در یگان‌های اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

آحارونوت بیان کرد که پس از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، ۵۰ نظامی زن صهیونیست از خدمت نظامی در یگان‌های اطلاعاتی مرزی ارتش رژیم صهیونیستی سر باز زده‌اند.

از سوی دیگر روزنامه «جروزالیم پست» نیز از نگرانی محافل صهیونیستی نسبت به تبعات ادامه جنگ و به درازاکشیدن آن نوشت.

این روزنامه عبری زبان بیان کرد: نگرانی‌هایی وجود دارد که جنگ طولانی‌مدت به برخی هزینه‌های سنگین و دردآور از جمله کشته‌شدن اسیران و صدها نظامی بیانجامد.

جروزالیم پست نوشت: جنگ طولانی‌مدت ممکن است ضربه‌هایی سنگین به اقتصاد وارد کند و بحران راهبردیِ درگیری با دولت بایدن را در پی داشته باشد.

گفتنی است شکست رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف خود در نوار غزه پس از بیش از ۳ ماه و نیم جنگ، نارضایتی شهرک‌نشینان و خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در پی داشته است. معترضان به سیاست‌های نتانیاهو با برگزاری تظاهرات‌های متعدد خواستار امضای فوری توافق تبادل اسیران با مقاومت فلسطین و برکناری نتانیاهو و کابینه وی شده‌اند. همچنین مخالفان نتانیاهو وی را متهم کرده‌اند که جنگ علیه غزه را با انگیزه‌های شخصی و با هدف ماندن در قدرت و فرار از محاکمه قضایی ادامه می‌دهد و به دنبال کسب دستاوردی برای ارایه به شهرک‌نشینان است.

ارتش رژیم صهیونیستی: روزانه ۶۰ نظامی در غزه زخمی می‌شوند

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) با اذعان به بخشی از تلفات خود در جنگ با مقاومت در نوار غزه، از زخمی شدن روزانه ده‌ها نظامی در این جنگ خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از خبرگزاری سما، رئیس بخش توانبخشی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: روزانه ۶۰ نظامی در جریان نبردهای نوار غزه زخمی می شوند.

وزارت جنگ رژیم اسرائیل نیز پیش‌بینی کرده است که تا پایان سال جاری میلادی، ۲۰ هزار درخواست ناتوانی از خدمت در نتیجه جنگ غزه دریافت کند.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۱۷ نظامی در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته نوار غزه زخمی شدند و ۳۹۲ افسر و نظامی همچنان تحت درمان هستند که ۴۲ نفر از آنها به شدت مجروح شده‌اند.

ارتش رژیم اشغالگر همچنین اعلام کرد: ۲ هزار و ۶۸۹ افسر و نظامی از آغاز حمله زمینی در نوار غزه مجروح شده‌اند.

به گزارش ایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و نهمین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به بیش از ۲۵ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس جعلی خود ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

با گذشت ۱۰۹ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، حجم خودسانسوری نیز در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بالاتر رفته و خانوداه‌های نظامیان صهیونیست از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند.

در این زمینه گاهی اتفاق افتاده است که یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می دهد و ولوله‌ای در سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌کند. نظیر آماری که چندی پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته‌های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها