کنایه سناتور ارشد روس به غرب: شانسی برای به زانو درآوردن روسیه ندارید

کد خبر: 1226678

رئیس شورای فدراسیون روسیه امروز (یکشنبه) گفت، عملیات نظامی ارتش این کشور در اوکراین نشان داد غرب هیچ شانسی برای شکست دادن روسیه و به زانو درآوردنش ندارد.

کنایه سناتور ارشد روس به غرب: شانسی برای به زانو درآوردن روسیه ندارید

به نقل از خبرگزاری تاس، والنتینا ماتوینکو، رئیس شورای فدراسیون روسیه (مجلس علیای پارلمان این کشور) تاکید کرد، ماه‌هایی که از زمان آغاز عملیات نظامی در اوکراین گذشته نشان داده‌اند شانس غرب برای در هم شکستن روسیه و به زانو درآوردنش صفر است.

این سناتور ارشد روس در مطلبی به مناسبت روز ملی روسیه که فردا ۱۲ ژوئن است، نوشت: "در صحبت درباره اقداماتمان در این کشور (اوکراین) یک نتیجه اصلی کاملا روشن است؛ روسیه باید قوی باشد. به عبارت دیگر، روسیه باید در تمامی جوانب اعم از فناوری، اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی و مهمترین حوزه روز یعنی نظامی و امنیتی قوی باشد."

ماتوینکو خاطر نشان کرد: "امروز با گذشت ۱۵ ماه بعد از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین این موضوع کاملا واضح است که شانس شکست دادن کشور ما و به زانو درآوردنش صفر است. پیروزی روسیه در جنگ بر سر اوکراین اجتناب‌ناپذیر است."

او بیان کرد: "مقام‌های روسیه توانستند در کمترین زمان ممکن دولت، اجتماع و اقتصاد را نسبت به واقعیت‌های جدید منطبق کنند."

این سناتور ارشد روسیه ادامه داد: "آنها توانستند این کار را بدون پایین آوردن کیفیت زندگی مردم، بدون ایجاد تغییرات غیرمنتظره در حوزه سیاسی و عمومی و بدون اعمال حتی کمترین محدودیتی نسبت به آزادی‌ها و حقوق شهروندان انجام دهند. هر چند تقاضاهای فراوانی برای اعمال تغییرات ناگهانی در مدیریت اقتصادی وجود داشت اما هیچ تغییری از این دست در مدیریت اقتصادی اعمال نشد."

ماتوینکو اضافه کرد: "البته ما کاملا مطلعیم که باید با چالش‌های جدی جدیدی روبرو شده و به آنها با آمادگی کامل رسیدگی کنیم و بی‌تردید این امر نیازمند یک کیفیت جدید در تعامل بین مقام‌ها و جامعه است. ما این را تضمین خواهیم کرد چون در تاریخ جدید روسیه در ۳۰ سال اخیر ما یک بنیان قدرتمند و قابل اعتماد را برای نظامی دولتی و عمومی خواهد بنا کرده‌ایم."/ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها