دستگاه پرکن مایعات و تمام نکاتی که پیش از خرید آن باید بدانید

کد خبر: 1155842
دستگاه پرکن مایعات و تمام نکاتی که پیش از خرید آن باید بدانید

 

 

دستگاه پرکن مایعات قلب تپنده ی خط تولید مایعات خوراکی و غیر خوراکی است.

با استفاده از دستگاه پرکن مایعاتی که کیفیت و راندمان کاری بالایی دارد میتوانید از این مزایا بهره مند شوید.

  • افزایش حجم تولید و بهره وری
  • افزایش میزان سوددهی
  • دسترسی به بازار های جدید تر بواسطه افزایش فروش
  • کاربری ساده و عدم نیاز به اپراتور متخصص
  • کاهش تعداد کارگران و افزایش سود خالص

در کنار این موارد، از آنجا که دستگاه های خط تولید مکمل یکدیگر هستند؛ داشتن دستگاه پرکن مایعات مناسب کمک میکند راندمان سایر دستگاه ها در خط تولید شما افزایش یابد.

بنابراین موارد خرید دستگاه مناسب پرکن مایعات بسیار ضروری است و ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد بهترین دستگاه را بر اساس حجم تولید و نیاز خود انتخاب کنید.

12

دستگاه پرکن مایعات چه کاربردی دارد؟

دستگاه پرکن مایعات برای بسته بندی محصولات خوراکی یا غیر خوراکی با حالت فیزیکی مایع استفاده میشود.

حال این مایع میتواند از مایعات رقیق یا غلیظ باشد که با توجه به غلظت و دانسیته ی مایع، نیاز به دستگاه مخصوص به خود دارد.

دستگاه پرکن مایعات رقیق

این دستگاه برای مایعاتی به کار میرود که دانسیته بالایی ندارند. این دستگاه غالباً با دو روش حجمی یا ثقلی کار میکند و برای موادی همچون گلاب، نکتار های خوراکی، دوغ و محصولات غیر خوراکی رقیق مانند سموم آفت کش قابل استفاده است.

دستگاه پرکن مایعات رقیق در دو مدل نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید میشود که طبیعتاً در مدل مینه اتوماتیک فرایند کند تر است و برخی از قسمت های عملیات تولید مانند قرار دادن بطری ها رو نوار نقاله دستگاه، برداشتن بطری ها پس از پر شدن و همچنین بستن درب بطری ها باید توسط اپراتور دستگاه انجام شود.

اما در دستگاه های تمام اتوماتیک تمام فرایند بالا به شکل مکانیزه و بدون دخالت دست انجام میشود که همین موضوع هم باعث افزایش سرعت و هم افزایش سطح بهداشتی محصولات خط تولید شما میگردد.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

برای مایعات غلیظ از آنجا که میزان چسبندگی بالایی دارند، لازم است تا علاوه بر وزن مایع، از نیروی خارجی دیگری هم استفاده کرد تا روند پر کردن ظروف بسته بندی به کندی انجام نشود و راندمان خط تولید بالا رود.

بنابراین توضیحات دستگاه هایی که برای خط تولید مایعات غلیظ بکار میروند عبارتند از:

  • دستگاه پرکن مدل پمپی
  • دستگاه پرکن مدل سیلندر پیستونی

 

دستگاه پرکن مدل پمپی

در این دستگاه به واسطه ی فشار هوا، مایعات غلیظ به سرعت وارد ظروف بسته بندی میشوند.

البته لازم به ذکر است که دستگاه پرکن مدل پمپی، علاوه بر مایعات غلیظ برای مایعات رقیق نیز قابل استفاده است.

 

دستگاه پرکن مدل سیلندر پیستونی

در این دستگاه دقت کار بسیار بالاست و اگر در حال تولید محصولات گران قیمتی مانند شربت زعفران هستید، بهتر است از این مدل استفاده کنید تا بسته بندی های شما با حداکثر دقت پر شوند.

حال پس از ذکر تمام نکاتی که گفته شد و آشنایی با انواع دستگاه های پرکن مایعات با سیستم های مختلف عملکرد، نوبت به این موضوع میرسد که دستگاه خود را از کجا تهیه کنیم و شرکت وارد کننده یا تولید کننده این دستگاه باید چه خصوصیات و مزایایی داشته باشد؟

در ادامه ی این مقاله این موضوع را موشکافی و بررسی خواهیم کرد.

 

 

ویژگی های مهم تولید کننده ی دستگاه های پرکن مایعات که باید بررسی شوند

 

سابقه ی درخشان

مهم ترین نکته درباره ی تولیدکنندگان دستگاه های صنعتی کارنامه ایست که از خود بجا گذاشته اند.

سابقه درخشان نشان دهنده ی این است که شما هم جزء دسته ی مشتریان راضی یک کارخانه خواهید شد و یا خدایی ناکرده یکی از شاکیان حاضر در لیست شاکیان آن تولید کننده!

پس حتماً از مشتریان قبلی فروشنده خود اطلاعات بگیرید.

 

ارائه ضمانت نامه معتبر

ضمانت نامه معتبر یکی از مواردی است که میتوانید به آن استناد کنید و در صورت ایجاد مشکلات بعدی از نظر حقوقی به آن دلگرم باشید. پس پیش از هر کاری مطمئن شوید شرکتی که قصد خرید از آن را دارید، محصولات خود را به خوبی گارانتی کند.

 

تجهیزات پیشرفته در خط تولید

مطمئناً استفاده از تجهیزات پیشرفته در خط تولید یک کارخانه میتواند باعث شود کیفیت محصولات تولیدی ارتقاء یابد.

این موضوع در تولید دستگاه های پیچیده ی صنعتی همچون دستگاه پرکن مایعات، اهمیت بیشتری هم پیدا میکند چرا که خود محصول یک دستگاه های تک است. پس از پیشرفته بودن خط تولید کارخانه هم باید اطمینان یافت.

 

استفاده از مواد اولیه درجه یک

اهیمت مواد اولیه در تولید که بر هیچ کس پوشیده نیست.

شما هم به عنوان خریدار باید روی این موضوع وسواس داشته باشید. البته اطلاع از مواد اولیه و کیفیت آن کار آسانی نیست اما ضمانتی که تولید کننده نسبت به محصولات خود به شما ارائه میدهد خود گویای همه چیز هست.

13

حال با تمام این نکات بهترین انتخاب برای خرید دستگاه های خطوط تولید صنعتی کجاست؟

برای آنکه تمام این موارد را در کنار هم و در یک مجموعه داشته باشید، به شما پیشنهاد میکنیم دستگاه پرکن مایعات خود را از مجموعه ایده آل صنعت تهیه نمایید.

این مجموعه نه تنها این دستگاه بلکه تمامی دستگاه های خطوط تولیدی صنعتی را با آخرین تکنولوژی روز و حداکثر کیفیت تولید و عرضه میکند که کیفیت محصولات آن قابل رقابت با محصولات وارداتی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه پرکن مایعات میتوانید روی این لینک کلیک کنید و از مشاوره رایگان متخصصین مجموعه بهره مند شوید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد