دلار و یورو در بازار آزاد گران شد

کد خبر: 716747

در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز یکشنبه قیمت انواع سکه بین ۲ تا ۸ هزار تومان افزایش یافت؛ ضمن اینکه دلار و یورو نیز گران شد.

خبرگزاری مهر: در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز یکشنبه قیمت انواع سکه بین ۲ تا ۸ هزار تومان افزایش یافت؛ ضمن اینکه دلار و یورو نیز گران شد.
در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز یکشنبه قیمت انواع سکه بین ۲۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان افزایش یافته و در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۴۴۰۰ تومان افزایش به یک میلیون و ۲۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۸۰۰۰ تومان افزایش یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان، نیم سکه با ۶۰۰۰ تومان افزایش؛ ۶۴۳ هزار تومان، ربع سکه با ۶۰۰۰ تومان افزایش؛ ۳۷۳ هزار تومان و سکه گرمی با ۲۰۰۰ تومان افزایش ۲۵۰ هزارتومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا ۱۲۹۱ دلار و ۸۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار با حدود ۱۰۰۰ تومان افزایش ۱۲۱ هزار و ۳۶۶ تومان است. براین اساس قیمت دلار با ۸ تومان افزایش ۳۸۵۷ تومان، یورو با ۵۴ تومان افزایش ۴۶۸۰ تومان؛ درهم امارات ۱۰۶۰ تومان؛ پوند با ۳۰ تومان افزایش ۴۹۷۲ تومان و لیر ترکیه ۱۱۴۹ تومان است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد