تکلیف استیضاح وزیر نیرو تا پایان هفته مشخص می‌شود

کد خبر: 165840

یکی از مشکلات اساسی در بار اولی که وزیر فعلی از سوی مجلس استیضاح شد همین مشکلات بخش آب و برق بود و ایشان در آن زمان قول مساعد به رفع آن‌ها دادند اما متاسفانه پیشرفتی حاصل نشده است و همچنان شاهد نقایص و معایب زیادی در این بخش‌ها هستیم.تکلیف استیضاح وزیر نیرو تا اواخر هفته جاری مشخص خواهد شد و اگر نمایندگان از مذاکرات با آقای نامجو به نتیجه نرسند ایشان برای بار دوم استیضاح خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با تاکید براینکه تکلیف طرح استیضاح وزیر نیرو تا پایان هفته جاری مشخص خواهد شد، خاطرنشان ساخت: وزیر و معاونان وی به شدت در حال رایزنی و بحث و مذارکره با نمایندگان خصوصا امضا کنندگان و طراحان استیضاح هستند تا در چارچوب این مذاکرات مشکلات مرتفع شود و نیازی به طرح استیضاح نباشد.

«سیدعماد حسینی» در گفت‌و‌گو با سرویس اقتصادی «فردا» با بیان اینکه جمع آوری امضا به منظور استیضاح وزیر نیرو به دلیل مشکلات موجود در حوزه آب و برق همچنان ادامه دارد، گفت: موضوع استیضاح وزیر نیرو از دیروز رسما شکل جدی‌تر به خود گرفته است و جمع آوری امضا از نمایندگان از سوی طراحان آن آغاز شده است.
نماینده قروه و دهگلان در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر وزیر و معاونان وی به شدت در حال رایزنی و بحث و مذارکره با نمایندگان خصوصا امضا کنندگان و طراحان استیضاح هستند تا در چارچوب این مذاکرات مشکلات مرتفع شود و نیازی به طرح استیضاح نباشد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس به مشکلات موجود در بخش آب و برق کشور اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات اساسی در بار اولی که وزیر فعلی از سوی مجلس استیضاح شد همین مشکلات بخش آب و برق بود و ایشان در آن زمان قول مساعد به رفع آن‌ها دادند اما متاسفانه پیشرفتی حاصل نشده است و همچنان شاهد نقایص و معایب زیادی در این بخش‌ها هستیم.
حسینی تاکید کرد: تکلیف استیضاح وزیر نیرو تا اواخر هفته جاری مشخص خواهد شد و اگر نمایندگان از مذاکرات با آقای نامجو به نتیجه نرسند ایشان برای بار دوم استیضاح خواهند شد.
مجید نامجو وزیر نیرو، اسفند سال گذشته نیز از سوی مجلس استیضاح شد اما توانست رای نمایندگان را برای بازگشت به جایگاهش به دست آورد اما با گذشت چند ماه طرح استیضاح وی برای بار دوم از سوی نمایندگان تهیه شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد