خبر جدید درباره وام ازدواج وفرزند

کد خبر: 1320658

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت بیش از ۱۳۰ همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری از ابتدای سال جاری تا ۱۸ مهر ماه خبر داد و گفت: طی این مدت بیش از ۱۰۲ همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.

خبر جدید درباره وام ازدواج وفرزند

مهدی صحابی مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا تاریخ 18 مهرماه   بالغ بر تعداد 306.834 فقره به مبلغ 1.022هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است که نسبت به سهمیه ابلاغی به شبکه بانکی تا تاریخ یادشده (مبلغ 779.458 میلیارد ریال) حدود 131 درصد می باشد و ضمناً  این تسهیلات نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود 11 درصد رشد داشته است.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: این بانک به منظور کاهش بار ترافیکی سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تسریع در ثبت نام متقاضی در سامانه مزبور در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نسبت به تغییر و اصلاح فرآیند ثبت نام متقاضیان در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با امکان ثبت‌نام اولیه متقاضیان در کلیه ساعات شبانه‌روز و انتخاب یک بانک عامل به صورت ذخیره برای متقاضیان اقدام کرده است. 

صحابی افزود: نسخه جدید سامانه مذکور از تاریخ 05/07/1403 در دسترس عموم متقاضیان قرار گرفته و متقاضیان بانک مورد نظر خود را به صورت ذخیره انتخاب نموده و به محض تخصیص اعتبار به بانک مورد نظر، سامانه به طور خودکار ثبت‌نام متقاضی را قطعی می‌نماید. بر این اساس از زمان آغاز به‌کار نسخه جدید تعداد 111.080 نفر نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند و تعداد 79.950 نفر در فهرست ذخیره قرار گرفته اند  که به محض تخصیص سهمیه به صف متقاضیان قطعی بانک عامل انتخابی منتقل خواهند شد.

مدیر اداره اعتبارات در خصوص تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری نیز گفت: از ابتدای سال جاری تا تاریخ 18مهرماه بالغ بر تعداد 278.696 فقره به مبلغ 288.400 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.

صحابی در خصوص آخرین آمار تسهیلات ودیعه مسکن اعلام کرد: از زمان ابلاغ مصوبه شورا در تیرماه سال 1401 تا تاریخ 15مهرماه 1403، تعداد 694.771 نفر تشکیل پرونده داده‌اند که از این تعداد، 607,349 نفر به مبلغ 55.9 همت تسهیلات ویعه مسکن از شبکه بانکی دریافت کرده‌اند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد