کولاک کرمان موتور برای مشتریانش | فروش نقدی و اقساطی جک EJ۷ مهر ۱۴۰۳ | با اقساط 52 میلیونی خودرو لوکس برقی بخرید

کد خبر: 1320179

طرح فروش نقدی و اقساطی جک EJ7 برای مهر ۱۴۰۳ اعلام شد. کرمان موتور در این طرح دو گزینه بازپرداخت را ارائه کرده است که متقاضیان می‌توانند یکی را انتخاب کنند. این شرکت امکان بازپرداخت ۱۲ و ۲۴ ماهه را برای طرح فروش نقدی و اقساطی جک EJ7 در نظر گرفته است.

کولاک کرمان موتور برای مشتریانش | فروش نقدی و اقساطی جک EJ۷ مهر ۱۴۰۳ | با اقساط 52 میلیونی خودرو لوکس برقی بخرید

شرکت کرمان موتور سه روز پیش طرح فروش نقدی و اقساطی کراس‌اوور اقتصادی Bac X3 پرو را برای ماه جاری اعلام کرد. در بخشنامه فروش جک J7 برقی ذکر شده است که متقاضیان از امروز، سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳، می‌توانند در سایت فروش محصولات کرمان موتور ثبت‌نام کنند. همچنین، لازم به ذکر است که این مونتاژکار کرمانی خدمات پس از فروش ویژه‌ای برای خودروی برقی خود در نظر گرفته است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

مشخصات فنی کی ام سی Ej۷

جک Ej۷ برقی از یک موتور الکتریکی استفاده می کند که توانایی تولید ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. با انتقال این نیرو از طریق یک گیربکس تک سرعته به چرخ های جلو، KMC Ej۷ برقی می تواند طی ۷.۶ ثانیه شتاب ۰ تا ۱۰۰ را طی کند و تا حداکثر ۱۴۲ کیلومتر برساعت به شتاب گیری خود ادامه دهد.

خودروی وارداتی کرمان موتور از یک باتری ۵۰.۱ کیلووات ساعتی بهره می برد. حداکثر مسافت قابل پیمایش با یک بار شارژ کامل این باتری، ۴۰۲ کیلومتر است.

خودروی Ej۷ برقی ۱۶۵۰ کیلوگرم وزن دارد و همانند نسخه بنزینی، از سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و مولتی لینک در محور عقب استفاده می کند. ترمزها در هردو محور از نوع دیسکی هستند.

ایمنی جک Ej۷

مانند کی ام سی J۷، سهول E۵۰A نیز در هیچ تست تصادفی شرکت نکرده و همچنان ایمنی این خودرو نامشخص است. همچنین برخلاف نسخه بنزینی، این خودروی برقی تنها دو ایربگ برای سرنشینان جلو دارد که یک نکته منفی برای این خودروی وارداتی جدید محسوب می شود.

سیستم های کمک رانندگی این خودرو نیز محدود به مواردی نظیر سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش و سیستم کمکی حرکت در سربالایی هستند.

طرح فروش نقدی و اقساطی جک EJ۷ مهر ۱۴۰۳

در بخشنامه فروش KMC EJ۷ گفته شده که متفاضیان از امروز سه‌شنبه، ۱۷ مهر لغایت دوشنبه، ۳۰ مهر ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند. خریداران بدین‌منظور می‌بایست به سایت فروش محصولات کرمان موتور به نشانی https://kermanmotor.com/sale مراجعه کنند.

قیمت جک EJ۷ که در بخشنامه فروش درج شده است، ۱ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان بوده که برای فروش نقدی لازم است کل مبلغ واریز شده و برای فروش اقساطی نیز ابتدا پیش‌پرداخت واریز شده و مابقی بهای خودرو در اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه پرداخت خواهد شد. لازم است بدانید که سند خودرو تا پایان پرداخت آخرین قسط در رهن فروشنده باقی خواهد ماند.

نکته: در این طرح فقط رنگ مشکی جک EJ۷ عرضه و متقاضیان پس از ثبت‌نام و واریز وجه، خودرو خود را ۲ ماه دیگر تحویل خواهند گرفت. برای اطلاع از جرئیات طرح می‌توانید بخشنامه زیر را مطالعه کنید:

کرمان موتور

منبع: تکراتو

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد