قیمت تیگو ۹ چقدر است؟

کد خبر: 1315117

خودروساز چینی چری به‌تازگی پیش‌فروش دو محصول جدید خود یعنی تیگو ۹ و تیگو ۹ C-DM را آغاز کرد. تیگو ۹ مدل ۲۰۲۵ به‌عنوان پرچم‌دار SUV‌های سری تیگو، از نظر ظاهر و مشخصات ارتقا یافته است.

قیمت تیگو ۹ چقدر است؟

تیگو ۹ جدید با قیمت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان معرفی شد

 طراحی مدل ۲۰۲۵ چری تیگو ۹ ترکیبی از لوکس و کاربردی بودن را ارائه می‌دهد. تیگو ۹ دارای جلوپنجره شش‌ضلعی، چراغ‌های سرتاسری و رینگ‌های چند پره است. اندازه چری تیگو ۹، ۲۰۲۵ نسبت به مدل ۲۰۲۴ بدون تغییر باقی مانده است.

قدرت تولیدی همچنان از یک موتور ۲ لیتری توربو متصل به گیربکس ۷ سرعته DCT یا ۸ سرعته اتوماتیک آیسین تأمین می‌شود. خروجی موتور بنزینی ۲۵۷ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور است. تمام تریم‌ها دیفرانسیل جلو هستند.

در داخل، چری تیگو ۹ مدل ۲۰۲۵ همچنان به فرمان چندمنظوره D شکل مجهز بوده و نمایشگر کیلومتر شمار و مرکزی در یک مجموعه و در کنار هم قرار گرفتند. هر دو طرح ۲+۳ پنج نفره و ۲+۳+۲ هفت نفره برای انتخاب در دسترس هستند.
سایر امکانات شامل سانروف پانوراما، درب صندوق‌عقب برقی، سنسور باران، تنظیم برقی شش جهته صندلی راننده و تنظیم برقی چهار جهته صندلی شاگرد، گرم‌کن صندلی‌های جلو، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی، نورپردازی محیطی، رادار و ... است.

چری تیگو ۹ C-DM یک نوع پلاگین هیبریدی جدید از سری تیگو ۹ است. ظاهر این مدل شبیه به نسخه استاندارد بوده و تنها تفاوت آن به اضافه شدن دو رنگ جدید سبز رنگ و نوشته C-DM برای نشان دادن هویت خودرو برمی‌گردد. اندازه بدنه آن کمی بلندتر از نسخه بنزینی تیگو ۹ است.

نیروی تولیدی از سیستم هیبریدی C-dm، متشکل از یک موتور هیبریدی ۱٫۵ لیتری توربو و یک موتور الکتریکی در جلو، همراه با گیربکس ۳ سرعته DHT تأمین می‌شود. بسته باتری لیتیومی سه‌تایی دارای ظرفیت ۱۹٫۴۳ کیلووات ساعت است. موتور بنزینی ۱۵۴ اسب بخار و ۲۲۰ نیوتن متر و موتور برقی ۲۲۱ اسب بخار و ۳۹۰ نیوتن متر دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۸٫۸ ثانیه اعلام شده است. برد خودرو در حالت الکتریکی خالص ۱۰۶ کیلومتر است و در حالت جامع با یک باک و شارژ کامل بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر است. با شارژ سریع، ۲۵ دقیقه طول می‌کشد تا باتری از ۳۰ درصد به ۸۰ درصد برسد.

نسخه استاندارد تیگو ۹ در سه تریم با قیمت پایه ۲۲ هزار دلار (یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان) و نسخه پلاگین‌هیبریدی در دو تریم با قیمت پایه ۲۴ هزار دلار (یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان) در دسترس هستند.

مدیران‌خودرو در حال گذراندن تست‌های آزمایشی و فنی تیگو ۹ بوده و به‌زودی باید شاهد حضور این خودرو در بازار ایران باشیم./خبرآنلاین

 
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد