وراث دارندگان سهام عدالت مبلغ سود را با کد ملی چک کنند | واریزی سود سهام متوفیان یکجا با سجامی شدن

کد خبر: 1306181

تمامی دارندگان سـهام عدالت برای دریافت سود سـهام عدالت باید مشخصات شناسایی و اطلاعات بانکی مخصوصا شماره شبای خود را در سامانه سجام ثبت نام کنند. در صورتی که، شماره شبای بانکی ثبت نشده باشد و یا دارای مشکل باشد، سود به صورت بستانکار باقی خواهد ماند.

وراث دارندگان سهام عدالت مبلغ سود را با کد ملی چک کنند | واریزی سود سهام متوفیان یکجا با سجامی شدن

آخرین واریزی سود سهام عدالت با کد ملی و امور سهام عدالت متوفی به همراه واریز سهام عدالت از امشب، موضوعاتی مهمی هستند که در ادامه به آن می پردازیم و در همین گزارش از اندیشه معاصر شرح خواهیم داد که با توجه به خبرهایی که اخیرا متشر شد و زمان واریز سود سهام عدالت در نزدیکترین زمان را اعلام شده بود 

آخرین واریزی سود سهام عدالت با کد ملی

تمامی دارندگان سـهام عدالت برای دریافت سود سـهام عدالت باید مشخصات شناسایی و اطلاعات بانکی مخصوصا شماره شبای خود را در سامانه سجام ثبت نام کنند. در صورتی که، شماره شبای بانکی ثبت نشده باشد و یا دارای مشکل باشد، سود به صورت بستانکار باقی خواهد ماند.

البته باید توجه داشت که سود سهام عدالت برای برخی افراد واریز نمی‌شود؛ از جمله این موارد می‌توان به شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

واریز دو مرحله سود در سال گذشته

سود سهام عدالتی که انتهای آذر ماه سال گذشته بود که مرحله اول عملکرد مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها به حساب سهامداران واریز شد، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت هم ۲۴ اسفندماه بود سودی که بنابر اعلام سازمان بورس در مرحله دوم دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت کردند البته که میزان دریافتی سود بستگی به سبد سهام افراد داشت.

سود عملکرد مالی مربوط به سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سهام عدالت تسویه نشد و ۲۸ فروردین ماه مجید عشقی رئیس سازمان در رسانه ملی در خصوص آن گفت: مجموعه اتفاقاتی رخ داد که سبب شد برخی شرکت‌ها تخلفی داشته باشند و نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند این شرکت‌ها اکثرا با کمبود نقدینگی مواجه هستند ما هم توصیه کردیم که باید سود سهام عدالت پرداخت شود امیدواریم تا خرداد بتوانیم این سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرده بود: شرکت‌های صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس هیچ مبلغی را برای مراحل اول و دوم سود سهام عدالت خود به حساب‌های سمات واریز نکرده اند شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندر عباس و پارس سوئیچ نیز وجوه مرحله دوم خود را پرداخت نکرده اند.

در خرداد ماه امسال، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سهامداران برای دریافت سود سهام عدالت نیازمند مراجعه به مکانی خاص نیستند و سود مرحله سوم سهام عدالت در صورت دریافت از شرکت‌ها همانند دوره‌های قبل به حساب افراد واریز خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: نکته دیگر این که چند شرکت بخشی از سود سهام عدالت را واریز نکردند و کماکان پیگیری‌ها از سمت سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در حال انجام است به محض این که سود‌ها دریافت شود زمان واریز آن اطلاع رسانی خواهد شد.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت نیز اظهار کرد: در نهایت به طور کل برای دریافت سود سهام عدالت سهامداران نباید به هیج جا مراجعه و هیچ مدرکی را نباید به کسی دهند همچنین سهامداران هوشمند باشند که برای دریافت سود سهام عدالت نباید روی هیچ لینکی را کلیک کنند.

او افزود: همچنین سهامداران مشمول دریافت سود سهام نیازمند واریز وجه نیستند و با آن‌ها اصلا تماسی گرفته نخواهد شد و زمانی که سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت تعیین تکلیف شد همانند سال‌های گذشته سود به شماره شبای بانکی افراد که در سامانه سجام اعلام کردند واریز خواهد شد. در نهایت هم سهامداران اخبار مربوط به واریز سود سهام عدالت و دیگر موارد مربوط به این حوزه را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند.

در ادامه هم، ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات گرفته شده از سپرده‌گذاری مرکزی هنوز شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز نکردند.

او همچنین پیش از این اظهار کرده بود: اگر این شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز نکنند سازمان بورس بر اساس ضوابط، مقررات، وظایف و اختیاراتی که دارد حتما برخورد مقتضی را انجام می‌دهد در نهایت سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت تا برای سهامداران این سود واریز شود.

استعلام سهام عدالت با کد ملی

برای دریافت استعلام سهام با استفاده از کدملی، شما تنها نیاز به داشتن کد سجام دارید. ابتدا به سایت سمات به آدرس www.csdiran.ir مراجعه کنید. سپس، وارد درگاه یکپارچه ذینفعان شوید و ثبت‌نام کنید. پس از تکمیل اطلاعات، با استفاده از کدملی و رمزعبور، وارد پنل کاربری خود شوید.

لینک استعلام سود سهام عدالت

با ورود به سامانه سهام عدالت می‌توانید مشاهده و استعلام سهام عدالت با کد ملی را انجام بدهید. در حال حاضر، دو سایت سهام عدالت (ddn.csdiran.ir و sahamedalat.ir) فعال هستند و هر کدام، قابلیت‌های خاص خود را دارند. در بخش زیر، لینک ورود به این سامانه‌ها را قرار دادیم و در ادامه، راهنمای کار با آن‌ها را بررسی کردیم. پس تا انتهای این گزارش در اندیشه معاصر، همراه ما باشید.

با ورود به سامانه ذینفعان سهام عدالت (ddn.csdiran.ir) می‌توانید استعلام سهام را انجام بدهید و یا سهام خود را مشاهده کنید.

ورود به سامانه ذینفعان سهام عدالت

بعد از ورود به سایت ویرایش سهام عدالت (sahamedalat.ir) می‌توانید شماره شبا را تغییر بدهید و یا شماره تلفن سهام عدالت را ویرایش کنید.

ورود به پنل سایت سهام عدالت

معرفی سامانه سهام عدالت

ما چندین سامانه سهام عدالت داریم که برخی از آن‎ها، کارایی ندارند و ممکن است فعال نباشند. به همین خاطر، در این بخش تصمیم داریم تا سامانه‌هایی که با سهام عدالت مرتبط هستند، معرفی کنیم:

۱- سامانه سهام عدالت sahamedalat.ir

با ورود به سایت سهام عدالت تنها می‌توانید شماره تلفن سهام عدالت را تغییر بدهید و یا شماره شبا را ثبت یا ویرایش کنید. (گزینه وضعیت واریز سود در این سایت، غیرفعال است.)

۲- سامانه ذینفعان سهام عدالت

با ورود به سایت ذینفعان سهام عدالت با استفاده از کد ملی می‌توانید صورت وضعیت دارایی را ببینید و یا استعلام انجام بدهید و تاریخچه سودهای واریزشده را ببینید.

۳- سایت samanese.ir

این سایت فعال نیست و در حال حاضر، برای استعلام سهام عدالت باید به سایت ذینفعان مراجعه کنید.

امور سهام عدالت متوفی

محمد باغستانی به اقدامات انجام شده از سوی سپرده‌گذاری مرکزی در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: این شرکت سال گذشته با همت و تلاش کارشناسان و متخصصان این حوزه، عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشت و توانست ارایه دهنده خدمات متنوع برای ذینفعان و سهامداران بازار سرمایه باشد. وی اعلام کرد: در گام نخست، فرایند صدور گواهی تمکن مالی برای تسریع و بهبود خدمت‌رسانی به سهامداران، الکترونیکی شد و شاهد رشد بیش از چهار برابری صدور این گواهی‌نامه‌ها نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ بودیم. باغستانی در گفت و گو با سنا، خاطر نشان کرد: در حالی که در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳ هزار و ۳۱ گواهی تمکن مالی برای سهامداران صادر شده بود اما این رقم در سال ۱۴۰۲ از عدد ۱۱ هزار و ۲۰۰ گواهی عبور کرد.

راه‌اندازی سامانه میراث

باغستانی، راه‌اندازی سامانه میراث را به عنوان دیگر اقدام این شرکت معرفی کرد و به سنا، گفت: این سامانه برای وراث متوفیان سهام عدالت راه‌اندازی شد تا انتظار ۱۸ ساله وراث برای تقسیم دارایی متوفیان به پایان برسد. مدیر عامل سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه خاطرنشان کرد: در این فرآیند که به صورت کاملا رایگان و با مشارکت ۶ هزار شعبه از بانک‌های منتخب و دفاتر شرکت‌های کارگزاری در سراسر کشور انجام می‌شود، بیش از ۳۶۰ هزار پرونده در سال ۱۴۰۲ در سامانه میراث تشکیل شد. وی به سنا، گفت: امیدواریم در سال جدید سایر وراث هم اقدام به تشکیل پرونده متوفیان سهام عدالت خود کنند تا زمینه تعیین تکلیف وضعیت این گروه از سهامداران مشخص شود.

اطلاعیه مهم شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برای وراث متوفیان سهام عدالت

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد : سامانه میراث برای ثبت نام وراث متوفیان سهام عدالتی که بعد از ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ فوت کرده اند، هنوز بازگشایی نشده است، به گزارش روابط عمومی سمات، در اطلاعیه شرکت سپرده گذاری مرکزی آمده است : مطابق با مصوبه شورای عالی بورس از آنجاییکه مالیات بر دارایی مشمول متوفیان سهام عدالت بعد از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ می شود، لذا این شرکت در تلاش برای ایجاد بستر مناسب غیر حضوری برای پرداخت مالیات است و به محض حصول نتیجه نهایی از سازمان امور مالیاتی کشور، اطلاع رسانی مقتضی در این خصوص صورت خواهد گرفت، لذا در حال حاضر تا اطلاع ثانوی تنها برای متوفیان با تاریخ فوت قبل از۱۳۹۹/۰۴/۳۱ که سهام عدالت غیرمستقیم داشتند امکان تشکیل پرونده تقسیم سهام عدالت در دفاتر شرکت های کارگزاری و بانک های منتخب وجود دارد.

بر اساس این گزارش، هم اکنون سامانه میراث برای متوفیان سال های ۱۳۸۴ تا ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ سهام عدالت بازگشایی شده است تا فرایند انتقال سهام به وراث تسریع یابد.همچنین تمامی فرایند ثبت نام در سامانه میراث در شعب شرکت های کارگزاری و بانک های منتخب رایگان بوده و وراث نیازی به پرداخت وجه ندارند.

براساس آخرین اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی، بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار سهامدار سهام عدالت از سال ۱۳۸۴ فوت کرده اند که یکی از وراث متوفیان سهام عدالت می تواند با مراجعه به ۶ هزار شعبه دفاتر شرکت های کارگزاری و یا بانک های منتخب (بانک ملی ایران، ملت، پارسیان و تجارت) فرایند انتقال سهام را انجام دهد.

روش انتقال سریع و رایگان سود و اصل سهام عدالت متوفیان به وراث

وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند تا قبل از ۱۰ اسفند ماه سال جاری، اصل و سود سهام عدالت متوفیان را به صورت رایگان و سریع از طریق شعب ۴ بانک و دفاتر ۴۴ کارگزاری انتخابی در سراسر کشور منتقل کنند و سود این سهام را تا پایان امسال دریافت کنند، هیچ هزینه‌ای برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث در ۴ بانک و ۴۴ کارگزاری منتخب در نظر گرفته نشده است.

وراث متوفیان سهام عدالت پس از مشاهده زمان تشکیل پرونده برای شروع فرایند انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث از طریق درگاه ذینفعان بازار سرمایه با آدرس «ddn.csdiran.ir» و وارد کردن کدملی و تاریخ تولد متوفی در بخش «استعلام نوبت تشکیل پرونده»، باید به بانک‌های «ملی، ملت، پارسیان و تجارت» و کارگزاری‌های منتخب مراجعه کنند.

روش انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث

با رونمایی از سامانه «میراث» در ۱۵ آبان ماه سال جاری توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با حضور مجید عشقی، رییس سازمان و بورس و اوراق بهادار در کنار نمایشگاه کیش اینوکس، انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث آسان‌تر شد، علاوه بر این، یکی از وراث که باید حتما سجامی باشد، ابتدا باید از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه با آدرس «ddn.csdiran.ir» وارد شوند و پس از ورود به بخش «امور سهام عدالت متوفی» و وارد کردن کدملی و تاریخ تولد متوفی در بخش «استعلام نوبت تشکیل پرونده»، زمان تشکیل پرونده و نوع دارایی متوفی را بررسی کنند. سپس در صورت تایید زمان تشکیل پرونده، می‌توانند به هر یک از دفاتر کارگزاری بانک رفاه و بانک‌های منتخب مراجعه کنند و در نهایت پس از تشکیل پرونده در یکی از دفاتر، وضعیت پرونده را از طریق بخش «استعلام وضعیت پرونده» در درگاه یکپارچه برای همه وراث، مشاهده کنند.

انتقال سهام عدالت متوفیان

سامانه میراث

با توجه به افزایش ارزش روز سهام عدالت در سال‌های اخیر، بسیاری از افراد متقاضی دریافت سهام عدالت متوفیان خود هستند. این سهام که در سال ۱۳۸۴ به افراد واجد شرایط اختصاص داده شد، در حال حاضر ارزشی بالغ بر چند میلیون تومان دارد. در گذشته، تقسیم سهام عدالت متوفیان با مشکلاتی همراه بود. با توجه به اینکه سهام عدالت به نام فرد متوفی ثبت شده بود، ورثه برای دریافت آن باید مراحل اداری پیچیده‌ای را طی می‌کردند. این مراحل شامل دریافت گواهی انحصار وراثت، مراجعه به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و دریافت سهام عدالت به صورت فیزیکی بود.

با راه‌اندازی سامانه میراث، فرآیند تقسیم سهام عدالت متوفیان ساده‌تر و سریع‌تر شده است. در این سامانه، ورثه می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم، سهام عدالت متوفی را به نسبت سهم خود دریافت کنند.

۱.ورود به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه

ورثه باید به آدرس ddn.csdiran.ir مراجعه کنند و وارد درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه شوند.

۲.استعلام نوبت تشکیل پرونده

ورثه باید در بخش «امور سهام عدالت متوفی»، کد ملی و تاریخ تولد متوفی را وارد کنند تا از زمان تشکیل پرونده متوفی اطلاع حاصل کنند. همچنین، در این بخش می‌توان از دارایی‌های متوفی مطلع شد.

۳.مراجعه به یکی از دفاتر کارگزاری بانک رفاه

در صورت تائید زمان تشکیل پرونده، وراث می‌توانند به یکی از دفاتر کارگزاری بانک رفاه، مراجعه کنند.

۴.تشکیل پرونده

در دفاتر مذکور، مدارک لازم از وراث دریافت می‌شود و پرونده تشکیل می‌شود.

۵پیگیری پرونده از طریق درگاه یکپارچه

پس از تشکیل پرونده، وراث می‌توانند از طریق بخش «استعلام وضعیت پرونده» در درگاه یکپارچه، وضعیت پرونده خود را پیگیری کنند.

مدارک لازم

۱.تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متوفی.

۲.‌اصل یا تصویر برابر با اصل کارت ملی و صفحه اول شناسنامه تمامی وراث تعیین شده در گواهی حصر وراثت. (رسید متقاضی کارت ملی یا گواهی شماره ملی دارای مهر سازمان ثبت احوال، به عنوان جایگزین کارت ملی قابل قبول است)

۳.در صورتی که شرایط زیر برقرار باشد، ارائه تمامی صفحات شناسنامه متوفی و وراث الزامی است :

الف) مادر فرد متوفی جزو وراث باشد.

ب) فرد متوفی یا وراث، نام یا نام خانوادگی خود را تغییر داده باشند.

ج) در صورتی که فرد متوفی، تعدد زوجین داشتند.

‌۴.اصل یا تصویر برابر با اصل گواهی حصر وراثت متوفی. ( لازم به ذکر است در صورتی که مادر در عداد وراث باشــد، با توجه به بند ب ماده ۸۹۲ قانون مدنی جهت کنترل حاجب، صفحات شناسنامه مربوط به تعداد فرزندان پدر و مادر متوفی نیز الزامی است.)

۵.در صورتی که متوفی دارای وصیت‌نامه رسمی باشد که در گواهی حصر وراثت نیز به آن اشاره شده است، اصل یا تصویر برابر با اصل وصیت‌نامه نیز ضروری است.

۶. ارائه اصل یا تصویر برابر با اصل گواهی پرداخت مالیات بر ارث مندرج بر سهام عدالت ضروری است. چرا که مطابق تبصره سه ماده دو آیین‌نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت، تقسیم سهام عدالت متوفیانی که تاریخ فوت آن‌ها بعد از تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ باشد، منوط به پرداخت مالیات بر ارث است.

۷.گواهی فوت

واریز سهام عدالت از امشب ۱۳مردادماه

بخشی از سود سهام عدالت در حالی امسال کماکان پرداخت نشده است که این اتفاق برای نخستین بار در تاریخ سهام عدالت رقم می‌خورد که پرداخت سود این سهام سه‌مرحله‌ای شده است.

پیش‌تر وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس وعده داده بودند پس از واریز سود مرحله نخست و دوم در ابتدای زمستان و انتهای اسفند سال گذشته، پرداخت سود مرحله سوم سهام عدالت در خردادماه امسال انجام خواهد شد. این در حالی است که به تازگی مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفته است: همچنان خبری از واریز سود سهام عدالت از سمت سه شرکت نیست.

ولی الله جعفری افزود: پالایشگاه بندرعباس ۲ هزار میلیارد تومان، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۳ هزار میلیارد تومان و مپنا هم حدود ۵۵۰ میلیارد تومان از سود سهام عدالت را واریز نکردند.

وی در پاسخ به این پرسش که با این شرکت‌ها آیا برخوردی صورت خواهد گرفت؟

اظهار کرد: گزارش تخلف احتمالی برای این شرکت‌ها تهیه و به مراجع رسیدگی به تخلفات هم ارسال شده است.

اما اکنون چیزی که مهم است این خواهد بود که بتوانیم با پیگیری‌های خود سود سهام عدالت را کامل وصول و الباقی سود سال ۱۴۰۱ را به حساب مشمولان واریز کنیم.

خبر مهم سازمان بورس و اوراق بهادار درباره سهام عدالت

به گزارش اندیشه معاصر، لغو برگزاری مجامع استان ایلام که ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، در رابطه با چرایی آن گفت: بنا بود مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان ایلام ۱۳ تیرماه برگزار شود، اما به سبب اینکه متاسفانه صورت‌های مالی حسابرسی شده آماده نشده است برگزاری مجمع لغو شد؛ هر زمانی که صورت‌های مالی حسابرسی شده که لازمه برگزاری مجمع است آماده و منتشر شود مجمع این استان هم برگزار خواهد شد.

دو استان مجامع سهام عدالت خود را برگزار می‌کنند.

در ادامه هم به تازگی مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت گفت: همان‌طور که می‌دانید سه استان خراسان شمالی، زنجان و گیلان مجامع خود را برگزار کردند و استان‌هایی همانند اصفهان و کردستان آگهی دعوت به مجمع خود را منتشر کردند در تیر و مرداد ماه چند استان مجامع خود را برگزار خواهند کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: جلسه بررسی، تبیین و تشریح برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در ۲۶ استان برگزار شده است و مابقی استان‌ها هم طی هفته‌های آینده جلسه ذکر شده آنها برگزار می‌شود. امیدوارم به تدریج شرایط شرکت‌ها مهیا شود تا صورت‌های مالی خود را حسابرسی و تعاونی‌ها نیز آگهی دعوت به مجمع خود را منتشر و مجامع خود را برگزار کنند.

حالا براساس آگهی‌های منتشر شده در سامانه کدال مجامع دو استان اصفهان و کردستان با نماد‌های وسصفا و وسکرد به ترتیب ۴ و ۲۴ مردادماه برگزار خواهد شد.

در ادامه هم برخی از مخاطبان ، در خصوص زمان و روند برگزاری مجامع سهام عدالت نگرانی‌هایی داشتند؛ در همین راستا خانم حقیق زاده به ما گفت: سرانجام چه زمانی مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به شکل کامل برگزار می‌شود تا بازگشایی این نماد‌ها تعیین تکلیف شود؟

همچنین آقای علیخانی گفت: سازمان بورس باید پیگیر برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت باشد تا هر چه زودتر این نماد‌ها باز شوند. پول ما سهامداران بیش از دو سال است که بلوکه شده است و این حق سهامداران است که وضعیت آنها هرچه سریع تر مشخص شود.

برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام تا ابتدای شهریور ۱۴۰۳

برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت که ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در ، گفت: طبق مصوبه شورای عالی بورس مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت باید تا ابتدای شهریور ماه ۱۴۰۳ همگی برگزار شود و سازمان بورس پیگیری برگزاری این مجامع است؛ مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت که برگزار شود سازمان بورس مجدد به شورای عالی بورس پیشنهاد بازگشایی نماد‌ها را می‌دهد و قطعا با تصویب شورای عالی بورس این کار شدنی است.

حالا باید منتظر ماند و دید سرانجام ابتدای شهریورماه ۱۴۰۳ برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به ایستگاه پایانی خواهد رسید؟/اندیشه معاصر

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد