متقاضیان وام فرصت ثبت نام را از دست ندهید | صفر تا صد دریافت وام ۴۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران

کد خبر: 1300010

سپرده‌گذاران بانک مهر ایران می‌توانند با میانگین حساب سه ماهه، تا سقف 400 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

متقاضیان وام فرصت ثبت نام  را از دست ندهید |  صفر تا صد دریافت وام ۴۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران
سپرده‌گذاران بانک مهر ایران می‌توانند با میانگین حساب سه ماهه، تا سقف 400 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.
بانک مهر ایران به تازگی با اخذ مجوز از بانک مرکزی سقف وام قرض الحسنه خود را تا 400 میلیون تومان افزایش داده است. به این ترتیب، متقاضیان این وام می‌توانند با باز کردن حساب سپرده قرض الحسنه در این بانک، تا مبلغ 400 میلیون تومان وام بدون بهره دریافت کنند.
شرایط دریافت وام ۴۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران
متقاضیان دریافت این وام باید ابتدا در بانک مهر ایران حساب سپرده قرض‌الحسنه افتتاح کنند و حداقل برای سه ماه، میانگین حساب داشته باشند.
به علاوه، متقاضیان وام قرض الحسنه بانک مهر ایران باید برای تضمین بازپرداخت وام خود، سه ضامن معرفی کنند. همچنین وام‌گیرندگان نباید چک برگشتی داشته باشند یا اینکه به سیستم بانکی بدهی معوق داشته باشند.
دوره بازپرداخت وام قرض الحسنه بانک مهر ایران چقدر است؟
وام قرض الحسنه بانک مهر ایران سودی ندارد اما وام‌گیرندگان باید کارمزدی چهار درصدی را برای دریافت این وام پرداخت کنند. مبلغ ۱۰۰ هزار تومان نیز بابت ایجاد پرونده و اعتبارسنجی توسط بانک از وام‌گیرندگان اخذ می‌شود. همچنین، زمان بازپرداخت این وام 400 میلیون تومانی، ۶۰ ماه است.
سبدگردان آسمان
محاسبات نشان می‌دهند که مبلغ هر قسط این وام به مبلغ هفت میلیون و ۲۷۲ هزار تومان می‌رسد. علاوه بر آن، مبلغ اصل و کارمزد این وام که متقاضیان باید پس از گذشت مدت پنج سال، به طور کامل به بانک بازگردانند به 448 میلیون تومان می‌رسد./تجارت نیوز

 وام فوری ۱۵۰ میلیونی دولت با تحویل ۱ روزه 

 

وام ۲۰۰ میلیون تومانی نقدی بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران به همه‌ی کسانی که حساب قرض‌الحسنه و معدل حساب حداقل ۳ماه در بانک مهر دارند، پرداخت می‌شود. برای طرح ۲۰۰میلیون تومانی نقدی،  سود و کارمزد ۴درصدی در نظر گرفته شده است و بازپرداخت ۶۰ماهه دارد.

متقاضیان وام این طرح نباید چک برگشتی و بدهی به بانک داشته باشد.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی امتیازی بانک قرض‌ الحسنه ی مهر ایران

وام ۲۰۰میلیون تومانی امتیازی بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران با داشتن ۳ تا ۱۲ماه معدل حساب در حساب قرض‌الحسنه‌ اعطا می‌شود. حداکثر مدت بازپرداخت ۶۰ماهه و سود ۴درصدی دارد.

هر مقدار سپرده‌ که برای کسب معدل حساب در حساب قرض‌الحسنه‌ی خود قرار می‌دهید، بعد از گرفتن اعتبار قابل برداشت و مسدودی سپرده برای طرح امتیازی بانک مهر در نظر گرفته نشده است.

وام ۱۵۰ میلیونی طرح ۲ در ۱ بانک قرض‌ الحسنه‌ ی مهر ایران

در طرح ۲ در یک بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران با افتتاح یک حساب قرض‌الحسنه دو بار تسهیلات دریافت می‌کنید. در تسهیلات اول، یک روز بعد از افتتاح حساب، تا ۹۵درصد سپرده‌ی حساب خود (تا سقف ۱۵۰میلیون تومان) اعتبار دریافت می‌کنید. وام اول سود یک درصدی دارد و حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط ۶۰ماهه است.

خوب است بدانید بعد از دریافت وام اول، سپرده‌ی شما تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط، نزد بانک باقی خواهد ماند. همچنین برای دریافت تسهیلات اول نیاز به ضامن رسمی نیست. (سپرده‌ی شما به‌عنوان ضمانت در نظر گرفته می شود.)

بعد از تسویه‌ی کامل تسهیلات اول (حداقل ۶ماه از دریافت وام اول گذشته باشد)، می‌توانید برای دریافت تسهیلات دوم اقدام کنید. میزان اعتباری که در تسهیلات دوم اعطا می‌شود به میانگین باقی‌مانده‌ی سپرده‌ی شما و بازپرداخت اقساط ماهانه‌ی وام اول، وابسته است. مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ماهه و سود وام دوم ۴درصدی است. برای گرفتن وام دوم باید یک ضامن رسمی معرفی کنید.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک قرض‌ الحسنه ی مهر ایران

وام ۱۰۰میلیون تومانی بدون ضامن بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران برای کسانی که حساب واریز حقوق آن‌ها در بانک مهر هست، در نظر گرفته شده است. در این طرح؛ بدون ضامن، به شرط اعتبارسنجی بانک مرکزی (داشتن رتبه‌ی اعتباری B ،A یا C) و نامه‌ی کسر از حقوق، تا سقف ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنید.

در طرح بدون ضامن برای مشاغل مختلف، طبق دستورالعمل تصویب شده، شرایط متفاوتی را در نظر گرفته‌اند؛ این شرایط از این قرار هستند:

شرایط دریافت وام بانک مهر برای کارکنان شاغل، بازنشستگان و مستمری‌بگیران بخش‌های اجرایی دولتی (وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های دولتی و…)، نهادهای عمومی غیر دولتی و تعدادی از شرکت‌های معتبر بخش خصوصی که حساب واریز حقوقشان در این بانک است:

مبلغ وام رتبه‌ی اعتباری شرایط ضمانت

تا ۵۰میلیون تومان B ،A یا C بدون ضامن با نامه کسر از حقوق + اثبات توان بازپرداخت اقساط

از ۵۰ تا ۱۰۰میلیون تومان B ،A یا C بدون ضامن با نامه کسر از حقوق + سفته یا چک +اثبات توان بازپرداخت اقساط

۲. شرایط دریافت وام بانک مهر برای کارکنان سایر شرکت‌های بخش خصوصی که حساب واریز حقوقشان در این بانک است (غیر از موارد بند ۱):

مبلغ وام رتبه‌ی اعتباری شرایط ضمانت

تا ۵۰میلیون تومان A یا B بدون ضامن با نامه کسر از حقوق + سفته یا چک + اثبات توان بازپرداخت اقساط

از ۵۰ تا ۱۰۰میلیون تومان A یا B یک نفر ضامن معتبر+ سفته یا چک + اثبات توان بازپرداخت اقساط

تا ۱۰۰میلیون تومان C یک نفر ضامن معتبر+ سفته یا چک + اثبات توان بازپرداخت اقساط

چه مواردی برای رتبه‌ی اعتباری بانک مرکزی بررسی می‌شوند؟

مبالغ وام‌های گرفته شده از بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری یا صندوق‌های رفاه دانشجویی

تعداد چک برگشتی

قسط های سررسید پرداخت نشده

ضمانت‌های فرد برای اشخاص ثالث

بدهی‌های مالیاتی

این وام سود ۴درصدی دارد و بازپرداخت ۳۶ماهه برای وام ۵۰میلیونی و بازپرداخت ۴۸ماهه برای وام ۱۰۰ میلیونی در نظر گرفته شده است.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح حمایت فرد حقیقی بانک قرض‌ الحسنه ی مهر ایران

وام طرح حمایت فرد حقیقی بانک قرض‌‌الحسنه‌ی مهر ایران با به امانت گذاشتن قسمتی از مبلغ تسهیلات مورد نیاز خود، به صندوق اجتماعی شعبه (بر اساس انتخاب متقاضی وام، ۴۰، ۵۰ یا ۵۵ درصد) تا سقف ۱۰۰میلیون تومان پرداخت می‌شود.

بازپرداخت وام طرح حمایت فرد حقیقی ۳۶ماهه تعیین شده است. این وام یک سود ۲درصدی برای صندوق اجتماعی شعبه و یک سود ۴درصدی برای بانک دارد.

برای مثال:

وام‌گیرنده، وام ۵۰میلیون تومانی با بازپرداخت ۳۶ماهه را می‌خواهد؛ پس باید مبلغ ۲۵میلیون تومان در حساب پس‌انداز خود سپرده‌گذاری کند. بعد از گذشتن مدت زمانی (حداقل ۳ماه) و تکمیل پرونده‌ی وام، ۲۵میلیون تومان از محل بانک با کارمزد ۴درصدی و ۲۵میلیون تومان از محل صندوق اجتماعی شعبه با کارمزد ۲درصدی در حساب پس انداز متقاضی با بازپرداخت ۳۶ماهه واریز خواهد شد.

توجه کنید مبلغی که به حساب سپرده‌ی خود واریز می‌کنید، تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط نزد بانک باقی خواهد ماند.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی کالا کارت بانک قرض‌ الحسنه‌ ی مهر ایران

۱۰۰میلیون تومان وام خرید کالای بانک مهر ایران در قالب یک کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه‌های طرف قراردادش داده می‌شود. سود این تسهیلات ۴درصد است. بازپرداخت اقساط این وام بانک مهر، به انتخاب متقاضی و تا سقف ۲۴ماه قابل تغییر است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها