بازیکنان بازی تلگرامی همستر بخوانید | همستر کامبت چه زمانی به کاربران پول می دهد؟

کد خبر: 1295659

کاربران بازی همستر توقع سرنوشتی مشابه نات‌کوین را پس از به خرید و فروش گذاشته شدن توکن‌های این بازی دارند. ارز همستر شباهت زیادی به نات‌کوین دارد اما هنوز در صرافی‌ها معامله نمی‌شود و اقبال نات‌کوین را در بازار ندارد.

بازیکنان بازی تلگرامی همستر بخوانید | همستر کامبت چه زمانی به کاربران پول می دهد؟

پس از خبر هفته گذشته مبنی بر 60 میلیونی شدن بازیکنان همستر کامبت، تیم این بازی تلگرامی در روز چهارشنبه 5 ژوئن از 100 میلیونی شدن کاربران آن خبر داد. هم‌اکنون براساس اسکرین‌شات‌های منتشر شده از تیم همستر، کاربران فعال روزانه این بازی چیزی بین 40 تا 45 میلیون نفر هستند، هرچند ممکن درصد بالایی از آنان را افرادی تشکیل دهد که برای نخستین‌بار بازی می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، بازی کریپتویی همستر کامبت هم‌اکنون بزرگترین کانال تلگرام است و بیش از 27 میلیون عضو دارد که این عدد از 3 برابر مشترکان کانال رسمی نات‌کوین نیز بیشتر است.

علاوه‌براین تیم همستر، حدود 17 میلیون کاربر یوتیوب و 6 میلیون دنبال‌کننده توییتری را نیز جذب کرده‌است. هدف تیم همستر کامبت، طبق گفته یکی از اعضای آن در اسپیس توییتر، لیست شدن توکن‌های این بازی در ماه ژوئیه است که باتوجه به تأخیر اندکی که در لیست شدن نات‌کوین نسبت به زمان مورد انتظار دیده شد، بعید نیست این زمان به تعویق بیفتد. اما به‌هرحال نات‌کوین انتظار کاربران خود را بی‌جواب نگذاشت و این توکن با 350 درصد رشد در هفته پیش در حال حاضر با ارزشی برابر با 2.15 میلیارد دلار یکی از 60 ارز دیجیتال برتر به شمار می‌آید.

اگرچه رشد این برنامه حیرت‌انگیز بوده‌است اما باید به این نکته نیز توجه داشت، تا هنگامی که ارز همستر وایت‌ پیپر (نقشه راه و سندی تکنیکی که چشم‌انداز توسعه این محصول و مسیر رسیدن به آن را نشان دهد) ندارد و هنوز تعداد کل توکن‌های آن نیز مشخص نیست احتمال منصفانه نبودن روش توزیع آن بالا است.

به نقل از دنیای اقتصاد، کاربران بازی همستر توقع سرنوشتی مشابه نات‌کوین را پس از به خرید و فروش گذاشته شدن توکن‌های این بازی دارند. ارز همستر شباهت زیادی به نات‌کوین دارد اما هنوز در صرافی‌ها معامله نمی‌شود و اقبال نات‌کوین را در بازار ندارد. از آن‌جا که در سرتاسر جهان تنها 7 صرافی و آن هم به‌صورت محدود ارز همستر را لیست کرده‌اند به نظر می‌رسد فعلاً راه توکن‌های همستر تا خرید‌وفروش طولانی باشد. درحال حاضر امکان جمع کردن تعداد بالایی از سکه‌های همستر وجود دارد اما فعلاً درمورد امکان تبدیل این سکه‌ها به دلار نمی‌توان با اطمینان چیزی گفت.

4 هشدار تکان دهنده درباره بازی تلگرامی همستر کامبت

بازی کریپتویی همستر کامبت، در هفته گذشته سروصدای عجیبی به راه انداخت و در همین مدت کوتاه توانست بیش از 60 میلیون کاربر کسب کند. طبق معمول ترندهای این‌چنینی، بلافاصله گمانه‌زنی درباره اعتبار این بازی و قانونی بودن آن آغاز شد؛ عده‌ای با استناد به تجربه نات‌کوین بر معتبر بودن ایردراپ‌های حاصل از این بازی تأکید می‌کنند و عده‌ای نیز لیست نشدن همستر کوین در صرافی‌ها را دلیل بر بی‌ارزش بودن آن می‌دانند. در این میان موضوع دیگری مطرح شده و آن سلامتی کاربران این بازی است.

به گزارش کاماپرس، بازی همستر آن‌قدر در هفته گذشته محبوبیت کسب کرده که نیاز به معرفی ندارد. مبنای ان بازی ضربه زدن به صفحه نمایشگر دستگاه و کسب سکه‌های مجازی است که در حال حاضر ارزشی ندارند، اما تجربه ارز مجازی نات کوین نوید ارزش پیدا کردن آن را به کاربران داده‌ است.

1- ارزش سکه‌های همستر کامبت

کارشناسانی که به ارزش ارزهای دیجیتالی مانند نات‌کوین و همستر بی‌اعتمادند به نامتمرکز بودن بلاکچینی که این ارزها بر آن قرار دارند استناد می‌کنند و از سوی دیگر پای مفهومی را به نام فلسفه ارزش پیش می‌کشند. بر این مبنا ارزش در محدودیت است مانند ارزش فلز طلا، اسکناس با چاپ محدود بانک مرکزی و یا بیت‌کوین که تنها 21 میلیون از آن موجود است. اما در بازی همستر بیش از 60 میلیون کاربر عضو هستند که هرکدام به تعداد بالا درحال جمع‌آوری سکه هستند.

2- لیست شدن همستر کامبت در صرافی ها

تا زمان لیست شدن این پروژه در صرافی‌ها هیچ صحبتی از ارزش این بازی نمی‌توان کرد.

اما در سمت دیگر مدافعان این بازی هستند که به تجربه نات‌کوین استناد می‌کنند. نات‌کوین نیز در هنگام مطرح شدن با بی‌اعتمادی گسترده‌ای مواجه شد که هنوز هم به‌طور کامل مرتفع نشده‌است؛ زیرا هرچند با لیست شدن نات‌کوین در صرافی‌ها امکان تبدیل آن به پول واقعی فراهم شدن اما هنوز هیچ‌گونه وایت‌پیپر یا نقشه راهی از آن در دسترس نیست و بر همین مبنا بسیاری از کارشناسان همچنان به آن با دیده تردید می‌نگرند.

با این‌حال همکاری همستر با صرافی‌های رمزارز مانند BingX به کاربران این بازی امید می‌دهد که در تابستان سال جاری شاهد لیست شدن توکن آن در صرافی‌‌های متمرکز رمزارز باشند.

تهدید بازی‌های مانند همستر کامبت برای سلامتی

گمانه‌زنی و بحث‌های مداوم درباره ارزش پیداکردن و یا نکردن سکه‌های دیجیتال بازی همستر کامبت، توجه را از موضوع مهم دیگری منحرف کرده‌ است و آن خطر احتمالی ضربه زدن مداوم به صفحه تلفن همراه است.

4- سندروم تونل کارپال

متخصصان ارگونومی 2 اختلال احتمالی را برای کاربران این بازی مطرح می‌کنند؛ سندروم تونل کارپال (CTS) و انگشت ماشه‌ای یا «تریگر فینگر».

سندروم تونل کارپال که به سندروم تایپیست‌ها معروف است هنگامی رخ می‌دهد که عصب میانی که از ساعد وارد کف دست می‌شود در ناحیه مچ فشرده شود. این اتفاق می‌تواند باعث ضعف، بی‌حسی و درد در دست شود. این عارضه همچنین می‌تواند شست، و 3 انگشت اول را متأثر کند.

5- انگشت ماشه ای

انگشت ماشه‌ای نیز آسیبی است که باعث ایجاد قفل‌شدگی در انگشتان دست می‌شود. در این شرایط تکان دادن انگشت دست بسیار سخت و دردناک خواهد بود.

این 2 اختلال در اثر انجام کار تکراری توسط دست به وجود می‌آیند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها