خبر مهم برای خریداران خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه | ثبت‌نام آسان خودروی برقی فقط با 100 میلیون!

کد خبر: 1291585

مشتریان محترم بانک صادرات ایران می‌توانند برای ثبت‌نام در سامانه یکپارچه‌ خرید خودروهای برقی وارداتی، به صورت غیرحضوری حساب‌های خود را وکالتی کنند.

خبر مهم برای خریداران خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه |  ثبت‌نام آسان خودروی برقی فقط با 100 میلیون!

مشتریان محترم بانک صادرات ایران می‌توانند برای ثبت‌نام در سامانه یکپارچه‌ خرید خودروهای برقی وارداتی، به صورت غیرحضوری حساب‌های خود را وکالتی کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک همزمان با آغاز ثبت‌نام و فروش خودروهای برقی وارداتی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، برای وکالتی کردن حساب و شروع فرآیند ثبت‌نام به صورت غیرحضوری، اعلام آمادگی کرد.

متقاضیان گرامی می‌توانند از روز پنج‌شنبه 27 اردیبهشت تا ساعت ١٣:� � روز چهارشنبه 2 خردادماه 1403 به صورت غیرحضوری با مراجعه به نشانی اینترنتی https://vekalati.bsi.ir​ حساب خود را با رعایت حداقل مانده حساب یک میلیارد ریال معادل یکصدمیلیون تومان وکالتی کنند.

مشتریان واجد شرایط می‌توانند از روز یک‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه تا ساعت ٢٣:٥٩ روز شنبه 5 خردادماه 1403 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب یک اولویت از سبد محصولات اعلامی اقدام کنند.

فرآیند عرضه خودروهای برقی وارداتی شامل 3 مرحله است: مرحله اول: بلوکه نمودن مبلغ یک میلیارد ریال در یکی از حساب‌های خود در بانک صادرات ایران به صورت غیرحضوری از طریق نشانی اینترنتی https://vekalati.bsi.ir​ و ثبت‌نام در سامانه خودروهای برقی؛ مرحله دوم: اولویت‌بندی و ارسال اطلاعات متقاضیان به شرکت‌های عرضه کننده خودرو برقی؛ مرحله سوم: ارسال دعوتنامه از سوی عرضه‌کنندگان و عقد قرارداد با خریداران.​

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها