یارانه | زمان واریز یارانه معیشتی | یارانه معیشتی | یارانه نقدی

تمدید یارانه فجرانه 1/560/000 تومانی رئیسی از امروز | با کد دستوری زیر 660 هزارتومان کالابرگ اردیبهشت ماه خود را فعال کنید

کد خبر: 1288053

در 3 ماه اخیر همراه با یارانه نقدی یک یارانه مضاعف که مخصوص خرید کالا است نیز برای یارانه بگیران واریز می شود.

تمدید یارانه فجرانه 1/560/000 تومانی رئیسی از امروز | با کد دستوری زیر 660 هزارتومان کالابرگ اردیبهشت ماه خود را فعال کنید

خبرنگار شکیبا بقال زاده: در حالی که این شائبه از سوی برخی از کارشناسان مطرح می‌شود که احتمالا اجرای طرح کالابرگ الکترونیک منتفی خواهد بود، رئیس سازمان برنامه و بودجه در این باره اعلام کرد.

آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه نقدی

یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان بوده و این رقم دستخوش تغییر نشده است. در دو ماه اخیر همراه با یارانه نقدی یک یارانه مضاعف که مخصوص خرید کالا است نیز برای مشمولان واریز می شود.

پیرو اطلاعیه قبلی سازمان هدفمندی یارانه ها در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت، یارانه دهک اول تا سوم ۲۵ هرماه و یارانه دهک چهارم تا نهم ۳۰ هرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود .بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

تمدید طرح یارانه فجرانه در دستور کار قرار گرفت؟

اقتصاد نیوز :یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان بوده و این رقم دستخوش تغییر نشده است.

یارانه

در حالی که این شائبه از سوی برخی از کارشناسان مطرح می‌شود که احتمالا اجرای طرح کالابرگ الکترونیک منتفی خواهد بود، رئیس سازمان برنامه و بودجه در این باره اعلام کرد: با اطلاع رسانی‌هایی که انجام گرفت طرح کالابرگ بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت و ما شاهد استقبال بیشتر مردم از این طرح هستیم. تامین منابع کالابرگ به خوبی توسط دولت انجام گرفته است. در این مرحله که از بهمن ماه شروع و تا اردیبهشت ادامه دارد ،منابع به صورت کامل تامین شده است.وی همچنین درباره ادامه دار شدن طرح کالابرگ در بودجه سال ۱۴۰۳ افزود پیش بینی‌هایی کردیم که در مجلس درحال رسیدگی است. با توجه به کمکی که طرح کالابرگ به ۷ دهک اول می‌کند علاقمند هستیم که این طرح را ادامه دهیم.

شارژ یارانه 1/560/000 هزارتومانی کارت کالابرگ خانوارها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از استقبال شهروندان استان از طرح فجرانه کالابرگ خبر داد و گفت: یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۸۳۸ هزار تراکنش در طرح کالابرگ الکترونیک از طریق دستگاه های کارتخوان تاکنون در استان ثبت شده است. در این طرح جدید هر نفر از دهک 4 تا 9 با احتساب یارانه مضاعف 220 هزارتومانی مبلغ 520 هزارتومان دریافت خواهد کرد که با این حساب یک خانواده 3 نفره در کل مبلغ 1 میلیون و 560 هزارتومان یارانه از فروردین ماه دریافت خواهند کرد.

یوسف شعبانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی با استقبال خوبی مواجه شده است،اظهار کرد: با تمهیدات صورت گرفته، سه هزار و ۷۱۷ پایانه فروشگاهی صنفی و ۱۷۰ فروشگاه‌های زنجیره ای در اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی خدمت رسانی می کنند.

وی ادامه داد: تاکنون ۴۶۱ هزار و ۶۱۰ خانوار این استان از کالا برگ الکترونیک استفاده و با یارانه دریافتی خود در این طرح اقدام به خرید کالاهای اساسی کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: امکان خرید یازده قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج و گوشت از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است و همه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها