وام | وام قرض الحسنه رسالت | وام قرض الحسنه فرزند آوری | وام قرض الحسنه مهر ایران

امشب؛ واریز وام بلاعوض 50 میلیونی دولت بحساب این یارانه بگیران | بدون نیاز به ضامن، چک یا سفته 10 میلیون وام بگیرید + شرایط

کد خبر: 1288187

شرایط جدید واریز دو وام بلاعوض و وام بدون ضامن به این خانوارها از امشب اعلام شد.

امشب؛ واریز وام بلاعوض 50 میلیونی دولت بحساب این یارانه بگیران | بدون نیاز به ضامن، چک یا سفته 10 میلیون وام بگیرید + شرایط

خبرنگار شکیبا بقال زاده: نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد در حاشیه بازدید از روستای سیل زده قطرم گفت: در بررسی اولیه مشاهده شد که ۶ منزل مسکونی تخریب و ۳۵ دیگر نیز دچار آبگرفتگی شدید شده است که نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

او افزود: اعتبار واحد‌ها از بنیاد مسکن استان تامین و به منظور ترمیم مسائل زیربنایی و راه دسترسی بعد از برگزاری جلسه در استان تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

نادریان زاده همچنین از پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بصورت قرض الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند خبر داد و گفت: مالکین منازلی که بصورت کامل تخریب شده است از تسهیلات ۲۵۰ میلیونی قرض الحسنه و ۵۰ میلیون تومانی بلاعوض می‌توانند بهره‌مند شوند.

رحیمی پور بخشدار مرکزی شهرستان بافق در حاشیه این بازدید با اشاره به ارزیابی خوب بارندگی در روستا‌های بخش مرکزی گفت: امیدواریم به دنبال این بارندگی‌ها بند‌های خاکی از نظر منابع آبی غنی شود.

او عنوان کرد: زیر ساخت‌های روستای قطرم از جمله ارتباطات، جاده، دیوار ساحلی و... آسیب جدی دیده است که به منظور مرمت راه‌ها و دیوار ساحلی نیاز به تخصیص اعتبار ویژه دارد.

گفتنی است نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان به همراه رحیمی پور بخشدار مرکزی و روسای ادارات بنیاد مسکن و آب منطقه‌ای بافق از روستای سیل زده قطرم بازدید کردند./ باشگاه خبرنگاران

وام بدون ضامن و فوری با وامینو

تقریباً برای همه ما زمان‌هایی پیش آمده که برای مدتی کوتاه نیاز به پول پیدا کرده باشیم، اما علاقه نداریم از کسی پول قرض بگیریم یا از پس اندازهایمان استفاده کنیم. مثلاً ممکن است به هر دلیلی حقوق یا درآمد شما با تاخیر به دستتان برسد و یا رخداد پیش‌بینی نشده‌ای، شما یا خانواده‌تان را درگیر کند. در چنین شرایطی، دسترسی به یک منبع پول قابل اعتماد و سریع مانند یک وام بدون ضامن و فوری بسیار راهگشا خواهد بود. ما در بانکینو این قابلیت را در قالب یک وام فوری با نام «وامینو» برای شما فراهم کرده‌ایم.

با استفاده از سرویس وامینو شما قادر خواهید بود هر زمان که احتیاج به پول داشتید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هر گونه پیچیدگی به آن دسترسی پیدا کنید. برخی مزایای وامینو عبارتند از:

تا سقف 10 میلیون تومان وام فوری، با توجه به امتیاز اعتباری شما در بانکینو

بدون نیاز به ضامن، چک یا سفته

تنها 2% سود سالیانه

قابلیت دریافت در کمتر از چند دقیقه و در هر ساعت از شبانه روز

قابلیت استفاده مکرر در صورت تسویه به موقع

چگونه وامینو به شما تعلق می‌گیرد؟

شما در بانکینو یک «امتیاز اعتباری» دارید که در بخش بالا سمت چپ اپلیکیشن می‌توانید آن را مشاهده کنید. این امتیاز بر اساس میانگین موجودی حساب شما در ماه‌های گذشته محاسبه شده و به شما تعلق می‌گیرد. شما به ازای هر ۱ میلیون تومان متوسط موجودی در هر ماه، ۱ امتیاز اعتباری دریافت خواهید کرد و این امتیازات تا ۶ ماه با هم جمع خواهند شد. بعنوان مثال اگر به طور متوسط ۲ میلیون تومان در حساب بانکینو خود داشته باشید، در ماه اول امتیاز شما ۲، ماه دوم امتیاز شما ۴ و به همین ترتیب در ماه ششم امتیاز شما ۱۲ خواهد شد. پس از ماه ششم، موجودی ۶ ماه آخر شما مبنای محاسبه امتیاز خواهد بود (به‌عنوان مثال در ماه هفتم، دیگر امتیاز ماه اول شما در محاسبات لحاظ نخواهد شد).

وام

نکته ۱: امتیاز شما بر اساس میانگین موجودی محاسبه خواهد شد و نه حداقل موجودی. بنابراین لازم نیست به اصطلاح پول خود را در حساب بانکینو بخوابانید و به آن دست نزنید. شما می توانید با حساب بانکینو خود کار کنید، خرید انجام دهید، هزینه کنید و همچنان امتیاز دریافت کنید!

نکته ۲: محاسبه امتیاز به صورت روزشمار است، اما در پایان هر ماه محاسبه می‌شود. اگر شما در میانه ماه موجودی خود را افزایش داده باشید ممکن است بیش از 1 ماه طول بکشد تا تأثیر آن را در امتیاز خود مشاهده نمایید.

نکته ۳: اگر میانگین موجودی شما در یک ماه کمتر از یک میلیون تومان باشد، امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت.

با افتتاح حساب آنلاین در بانکینو و کسب امتیاز و افزایش آن، سطوح مختلف اعتباری برای شما فعال خواهد شد که به شما اجازه می دهد وام بدون ضامن با مبالغ بالاتر دریافت کنید. جدول زیر نشان می‌دهد به ازای چه امتیازی، چه سطح اعتباری برای شما فعال خواهد شد:

امتیاز مبلغ وام بدون ضامن (وامینو)
1 امتیاز 100 هزار تومان
2 امتیاز 200 هزار تومان
5 امتیاز 500 هزار تومان
10 امتیاز 1 میلیون تومان
20 امتیاز 2 میلیون تومان
30 امتیاز 3 میلیون تومان
40 امتیاز 4 میلیون تومان
50 امتیاز 5 میلیون تومان
60 امتیاز 6 میلیون تومان
70 امتیاز 7 میلیون تومان
80 امتیاز 8 میلیون تومان
90 امتیاز 9 میلیون تومان
100 امتیاز 10 میلیون تومان

تسهیلات دریافتی و بازپرداخت

توجه: وامینو یک وام بدون ضامن با قابلیت استفاده مکرر است (شبیه کارت اعتباری). بنابراین حتی اگر در زمان سررسید در تنگنای مالی قرار دارید، پیشنهاد می‌کنیم یک بار وام خود را تسویه و مجددا درخواست وام جدید ثبت کنید. کل این فرآیند کمتر از 10 دقیقه زمان می‌برد اما مانع از پرداخت هزینه بیش‌تر و یا ثبت سابقه بدحسابی خواهد شد.

از صفحه وامینو گزینه «تسهیلات دریافتی و بازپرداخت» را انتخاب کنید. در صفحه تسهیلات در دسته‌بندی تسهیلات دریافتی، می‌توانید تمام تسهیلات دریافتی خود را مشاهده و با انتخاب هر کدام اقدام به تسویه تسهیلات نمایید.

۱- تسهیلات درخواستی

در این بخش زمان درخواست وام شما و مبلغ آن قابل نمایش است. برای دریافت وام باید در انتظار تائید بانکینو بمانید.

۲- تسهیلات دریافتی

در این بخش وام‌های دریافت‌ شده قابل مشاهد است که برای تسویه وام‌های خود از این بخش باید اقدام کنید. با انتخاب گزینه تسویه تسهیلات می‌توانید وام سر رسید شده خود را تسویه نمایید.

۳- تسهیلات تسویه‌شده

در این بخش می‌توانید رسید وام‌های تسویه‌شده و در انتظار تسویه را مشاهده کنید. با انتخاب هر بخش رسید آن قابل مشاهده است.

تسویه و بازپرداخت

با زدن بر روی دکمه «تسویه تسهیلات» در صفحه جدید می‌توانید تعداد روزهای سپری شده از زمان دریافت وام را مشاهده می‌کنید و با زدن دکمه تسویه به مرحله بازپرداخت تسهیلات خواهید رفت.

  توجه: در صورتی که شما در زمان سررسید، وام گرفته شده را پرداخت نکنید، مشمول جریمه خواهید شد (6% علاوه بر سود اولیه). در صورتی که تا 60 روز پس از سررسید همچنان وام خود را پرداخت نکرده باشید، این موضوع به عنوان سابقه بدحسابی در بانکینو و در بانک مرکزی ثبت خواهد شد. بهتر است پیش از این بازه زمانی حتما وام خود را تسویه کنید. در غیر این صورت شما امکان دریافت وام، دریافت چک و افتتاح حساب در هیچ بانکی را نخواهید داشت./ بانکینو

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها