خبر خوش دولت برای اجاره نشین ها | وام ۲۰۰ میلیونی با سود ۵ درصد برای این مستاجرها

کد خبر: 1243705

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن از پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد برای امسال تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

خبر خوش دولت برای اجاره نشین ها | وام ۲۰۰ میلیونی با سود ۵ درصد برای این مستاجرها

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن از پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد برای امسال تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

مجید جودی گفت: در حال حاضر تسهیلات ساخت مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان است که امیدوار هستیم برای امسال تا ۱۰ روز دیگر در هیئت دولت به تصویب برسد.

به گفته معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن تا به امروز همکاری بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات ساخت خوب بوده و طبق آخرین آمارهای ارائه شده تا به امروز ۱۷۰ هزار نفر عقد قرارداد کرده‌اند.

او بیان کرد: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی هم با نرخ سود ۵ درصد است و در صورتی که میزان تسهیلات وام مسکن روستایی افزایش یابد سعی خواهیم کرد بار مالی چندانی به این بخش وارد نشود.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن تاکید کرد: امیدوار هستیم تا ۱۰ روز دیگر با تصویب این تسهیلات در هیئت دولت شاهد تحقق یافتن هدف گذاری نوسازی و مقاوم سازی ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در روستاهای کشور باشیم. / باشگاه خبرنگاران

خبر فوری از وام روستایی 400 میلیون تومانی

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: تسهیلات مسکن روستایی امسال ۲۰۰ میلیون تومان است که رئیس بنیاد مسکن پیشنهاد افزایش این وام به ۴۰۰ میلیون تومان را به هیئت دولت داده است.

مجید جودی گفت: در حال حاضر  بنیاد مسکن برای مقاوم سازی و نوسازی واحد‌های مسکونی روستایی پیشنهاد افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به ۴۰۰ میلیون تومان را داده است، اما برای آنکه این پیشنهاد مانع پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی  امسال نشود در ابتدا به دنبال تصویب تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن هستیم.

به گفته معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در حال حاضر تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی برای سال ۱۴۰۲ هنوز به صورت کامل به تصویب نرسیده و امیدوار هستیم تا ۱۰ روز دیگر این تسهیلات در جلسه هیئت دولت بررسی و مصوب شود.

او می‌گوید: با توجه به افزایش هزینه‌های ساخت مسکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵  هزار نفر، تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی پاسخ گو نیست بنابراین رئیس بنیاد مسکن و وزیر راه وشهرسازی درخواست افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۴۰۰ میلیون تومان را  ارائه داده اند، اما این پیشنهاد نباید مانع تصویب تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی شود.

جودی بیان کرد: متقاضیانی که تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی را دریافت می‌کنند در صورتی که تسیهلات ۴۰۰ میلیون تومان شود، باقی مانده این تسهیلات را دریافت خواهند کرد./اقتصاد نیوز

 جزئیات دریافت وام نوسازی تاکسی‌ های فرسوده اعلام شد

مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران طی توضیحاتی به تشریح جزئیات ارائه وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده در کشور پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، امین رهبر، مدیر نوسازی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص ارائه وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده گفت: نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده از ۲۸ خردادماه ابلاغ شده و براساس این طرح، خودرو سمند سورن پلاس با قیمت ۳۶۲ میلیون‌تومان عرضه می‌شود.

نوسازی تاکسی‌های فرسوده و جزئیات بیشتر

امین رهبر در ادامه صحبت‌های خود گفت: این طرح با همکاری صندوق کارآفرینی امید و منابع داخلی شهرداری تهران اجرا می‌شود و به تاکسی‌داران، ۱۵۰ میلیونی با نرخ سود %۸ و بازپرداخت ۶۰ ماهه همراه با ۳ماه تنفس وام داده می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد که تاکسی‌های مدل ۹۱ به قبل و هر خودرو دیگری نیز که نتواند معاینه فنی دریافت کند، می‌توانند از این طرح استفاده کند.

امین رهبر ادامه داد که قرارداد شهرداری تهران با صندوق امید برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی این شهر، ۱۵۰۰ میلیارد تومان است؛ وی افزود که این قرارداد از اول شهریورماه آغاز شده و با این مبلغ میبایست ۱۰ هزار دستگاه تاکسی در یکسال نوسازی شوند.

امین رهبر مدیر نوسازی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در جواب به این سوال گفت: پاشنه آشیل موضوع همین مسئله است؛ چرا که خودروساز باید بتواند با توجه به نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکسی‌ها را تامین کند و ما تقاضا داریم از آنجایی که قرارداد خودروساز از طریق نماینده سازمان شهرداری‌ها و اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری منعقد می‌شود، خودروساز باید متعهد باشد براساس ثبت‌نام‌های صورت گرفته و تعهدی که ایجاد می‌شود؛ پیش‌فاکتور را صادر و در زمان‌بندی مشخص، خودرو را تحویل دهد.

از ابتدای سال تاکنون ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده‌اند و امین رهبر می‌گوید که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده می‌بایست ماهانه حداقل یک‌هزار پرونده بانکی در صندوق کارآفرینی امید تشکیل دهیم تا متقاضیان بتوانند وام را دریافت کنند.

یکی از خبرنگاران از نوع خودرو تاکسی پرسید که امین رهبر جواب داد: فعلاً تنها خودرویی که توانسته مجوز شماره‌گذاری تاکسی را اخذ کند، خودرو سمند سورن است./رایااستور

نحوه دریافت وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده

متقاضیانی که مشمول این طرح می‌شوند، برای دریافت وام باید به اداره نوسازی سازمان تاکسیرانی تهران مراجعه و ثبت‌نام کنند. بعد از مراجعه باتوجه به مهلت زمانی اعلام شده، ازطرف سازمان به صندوق کارآفرینی امید معرفی می‌شوند و می‌توانند برای دریافت وام اقدام کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد