قیمت سکه و طلا گران شد/ افزایش ۱۰۰ هزار تومانی حباب سکه

کد خبر: 1182490

کارشناس و فعال بازار طلا گفت: قیمت انواع سکه و طلا در هفته‌های گذشته ثابت بود، اما در روزهای پایانی هفته شاهد رشد قیمت‌ها بودیم و حباب سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه و طلا گران شد/ افزایش ۱۰۰ هزار تومانی حباب سکه

«محمد کشتی‌آرای» در گفت‌وگو با ایرنا درباره وضعیت بازار طلا در هفته گذشته اظهارداشت: در آخرین روز هفته قیمت‌ها در بازار طلا تقریبا با افزایش همراه بود. بهای هر انس طلا به طور متوسط چهار دلار افزایش یافت و نرخ دلار نیز مجددا به کانال ۳۳ هزار تومان صعود کرد و یورو نیز دوباره از دلار پیشی گرفت.

وی تصریح‌کرد: اگرچه در هفته‌های گذشته قیمت فلز زرد ثابت بود، اما روز پنجشنبه بهای سکه به بالای ۱۵ میلیون تومان و دلار نیز به بیش از ۳۳ هزار تومان صعود کرد.

کشتی‌آرای بیان‌داشت: در هفته نخست آبان ماه سکه‌ طرح جدید و قدیم هر کدام به‌طور میانگین ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷۰ هزار تومان و ربع سکه ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت هفتگی داشتند.

وی ادامه‌داد: سکه‌های یک گرمی نیز در آخرین روز معاملات ۷۰ هزار تومان افزایش هفتگی قیمت داشتند. هر مثقال طلای آب شده در هفته گذشته به‌طور متوسط ۱۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۴ هزار تومان افزایش قیمت داشتند.

این فعال بازار گفت: در مجموع در آخرین روز هفته نسبت به روزهای گذشته تقاضا در بازار طلا افزایش یافت و حباب سکه نیز به همین دلیل ۱۰۰ هزار تومانی افزایش قیمت داشت و به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

کشتی‌آرای با اشاره به ثبات قیمت‌ها در هفته‌های گذشته، گفت: به نظر می‌آید این رشد قیمت‌ها به دلیل تحولات سیاسی و اقتصادی کشور بوده است.

وی پیش‌بینی کرد: این افزایش جزئی قیمت تاثیری بر بازار نخواهد داشت و در هفته پیش رو نیز این وضعت ادامه داشته باشد و قیمت‌ها در این محدوده خواهد بود.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد