قیمت ها در بازار خودرو/جهش ۱۰ میلیونی قیمت پژو ۲۰۷

کد خبر: 1152736

روزهاست که بازار خودرو روند مشخص قیمتی ندارد و خودرویی که امروز را با افزایش به پایان برده ممکن است فردا کاهشی شود و همین نوسانات مداوم از عوامل اصلی رکود شدید این روزهای بازار خودرو است.

قیمت ها در بازار خودرو/جهش ۱۰ میلیونی قیمت پژو ۲۰۷

 پژو ۲۰۶ همچنان بدون تغییر ۳۰۵ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹، پس از ۳ میلیون کاهش، امروز بدون تغییر بود و ۳۵۲ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما در ادامه روند با ثبات خود بدون تغییر ۴۱۰ میلیون تومان معامله می شود. قیمت نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰  با ۱۰ میلیون افزایش همراه بود و ۶۰۵  میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ، ۳۹۷ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی بدون تغییر ۲۹۰ میلیون معامله می شود. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز، طبق روال چند روز گذشته امروز هم بدون تغییر قیمت ۳۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ همچنان بدون تغییر ۳۸۰ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷ با ۱ میلیون کاهش همراه بود و ۳۱۳ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۲۰۰۸ هم چند روزی است دست از افزایش برداشته و همچنان ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر و پس از کاهش دیروز ۳۰۳  میلیون تومان قیمت خورد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ امروز با یک میلیون کاهش ۴۰۱ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک بدون تغییر ۵۱۰ میلیون تومان قیمت خورد.

تارا اتوماتیک با ۵ میلیون افزایش ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای اما ۵ میلیون تومان کاهش داشت و ۴۵۵ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت رانا پلاس بدون تغییر ۲۹۹ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای هم با ۳ میلیون کاهش ۳۲۲ میلیون تومان قیمت خورد.

TgSKxiIlEeDB

پراید ۱۱۱ همچنان بدون تغییر ۲۰۳ میلیون تومان قیمت می خورد .نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر ۱۸۲ میلیون تومان معامله شد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ هم بدون تغییر ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر، ۳۴۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو هم بدون تغییر بود و ۲۱۸  میلیون تومان معامله شد.

سایناEX دنده ای هم بدون تغییر ۲۱۸ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک امروز هم بدون تغییر قیمت، ۲۰۵ میلیون-ی ماند. نسخه صندوقدار هم تغییری نداشت و ۱۹۴ میلیون تومان معامله شد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ با ۵ میلیون افزایش ۳۷۵ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون افزایش همراه بود و ۳۸۵ میلیون تومانی شد./اقتصادآنلاین

HQjrq12SPdj7

 
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد