دانلود رمان

کد خبر: 1079246

امروزه با گسترش وسیع اینترنت و شبکه های مجازی بستری برای پیدایش کتاب ها در این فضا پهن شده است. چناچه  در حال حاضرِ جهان، تمامی کار ها وابسته به تلفن همراه و سایر وسایل ارتباط با فضای مجازی و اینترنت شده است، به راستی دراین میان  فرصتی برای دست گرفتن کتاب  و مطالعه کتاب ها وجود نداشته و از این رو فرهنگ کتاب و کتابخوانی تقریبا در دنیا رو به نابودی است.

در این بین با پیدایش نسخه کتاب ها به طور مجازی با فرمت هایی نظیر PDF و فایل برنامه های اندویدی، توجه زیادی به دانلود کتاب و رمان های مورد علاقه خود جلب شد. از این رو منبع پیدایش چنین فایل هایی و دانلود رمان در تمامی سبک ها نیز در دید کاربران مورد اهمیت جلوه کرد و عده ی زیادی به دنبال منابع موثق دانلود رمان افتاده اند. از آنجایی که در رمان خوانی کیفیت آثار برای خوانندگان در اولویت قرار گرفته و البته با حجم انبوهی از نسخه های رمان مجازی مواجه شده اند،  باید به دنبال کتابخانه ای مجازی می گشنتند که به راحتی برترین رمان ها را در رده ی دانلود رمان برایشان قرار دهد.

 

در این مقاله به معرفی برترین سایت های دانلود رمان می پردازیم تا کاربران از این جهت دچارِ سختی در دانلود رمان های مورد علاقه ی خود نشوند. در میان سایت های دانلود رمان ایرانی، منابع بسیاری جهت دانلود رمان پدید آمده؛ اما به حتم خوانندگان رمان همواره به دنبال اولین سایت دانلود رمان و برترین سایت دانلود رمان می گردند تا آثار رمانِ مورد علاقه خود را در انداع ژانر ها و دسته بندی ها تهیه کنند.

سایت دانلود رمان نودهشتیا

سایت نودهشتیا با اختلاف بسیاری در رده ی سایت های دانلود رمان رایگان مورد علاقه ی کاربران نشسته است و شاید بسیاری از گذشته ی دور با این اسم آشنایی داشته باشند. نودهشتیا  مرجع دانلود رمان های برتر در هر ژانری بوده است و با تایسس انجمنی در راستای نویسندگی و نوشتن، محفل نویسندگانِ مورد علاقه ی عمومِ رمان خوان را دور هم جمع کرده تا جدید ترین رمان ها را به سادگی در اختیار کاربران خود بگذارد.

نودهشتیا از ابتدای ورود خو به عرصه ی رمان نویسی و توزیع رمان در فضای مجازی، محبوبیت بسیاری کسب کرد چرا که رمان های قابل دانلود در این سایت، جدا از موضوعات نابِ رمان نویسی زیر نظر تیم حرفه ای منتقدان و ویراستاری نودهشتیا تنظیم گردیده تا کیفیت اثر منتشر شده از هر سو تامین گردد.

در ابتدای ورود به سایت نودهشتیا با تعداد بسیاری از رمان های ایرانی مواجه می شوید که با توجه به سبک مورد علاقه ی خود، بر فرض مثال اگر علاقمند به دانلود رمان های طنز هستید با ورود به بخش رمان طنز و همچنین سایر سبک ها نظیر رمان ها اجتماعی، رمان های پلیسی و... به راحتی بر دسته ی مورد نظر کلیک ممی کنید تا رمان های مورد علاقه ی شما نمای داده شوند. سپس با مراجعه به شناسه ی کتاب، اطلاعاتی نظیر اسم رمان و اسم نویسنده را در نظر می گیرید و در انتها رمان های مورد علاقتان را دانلود می کنید.

دانلود رمان همواره به طور چشم گیری در جهان رو به گسترش است و اخیرا خوانندگان به دور از دانلود رمان های ایرانی به دنبال رمان های خارجی چه از بابِ مطالعه و چه از جهت ترجمه می گردند که در این مطلب با معرفی برترین سایت دانلود کتاب خارجی نیز شما را در این امر یاری می کنیم.

 

سایت manybooks یا به عبارت فارسی سایت کتاب های زیاد، مرجع دانلود انواع کتاب های رایگان خارجی می باشد و در این سایت جدیدترین رمان های خارجی از نویسندگان مشهور انگلیسی با سایر فرمت ها قابل دانلود قرار گرفته است. علاوه بر دسته رمان خارجی، این سایت پشتیبان داستان ها یا شعر های انگلیسی بوده و شما را از بابت پیدا کردن چنین آثاری نیز به سختی نمی اندازد.

این سایت تماما به زبان انگلیسی بوده و همانند سایت دانلود رمان های ایرانی در ابتدای معرفی کتاب، اطلاعاتی از رمان در اختیار شما گذاشته است تا با بررسی رمان مورد نظر خود آن کتابی که می خواهید را انتخاب و دانلود نمایید.

از آنجایی که دانلود رمان و به طور کلی رمان ها، بخش گسترده ای از سرگرمی جوانان و نوجوانان امروزی  را به خود اختصاص داده اند، انتخاب بهترین منبع  دانلود رمان  در این زمینه می تواند کمک حال خوبی در پر کردن هر چه صحیح تر اوقات فراقت شما باشد.

در زمینه ی رمان های ایرانی قابل ذکر است که  دانلود رمان تنها  کار را تمام نمی کند و قسمت مهم ماجرا در مطالعه ی رمان و محتوای رمان مورد نظر خواننده است؛ چرا که رمان های امروزی از بابِ بی تجربگی برخی نویسندگان تازه کار به گفته ی عامه در گیر کلیشه ها شده است. از این خاطر گزینش یک رمان خوب از میان انبوهی از رمان های تکراری برای خوانندگان سخت خواهد بود.

سایت نودهشتیا که منبع تهیه کثیری از رمان های ایرانی است، با هدایت نویسندگان تازه کار به انجمن نویسندگی خود و با حمایت از نویسندگان در تمامی نظر ها نظیرِ نقد، نظارت، ویراستاری، رصد و حتی چاپ رایگان کتاب نویسندگان تمام تلاش خود را بر این گذاشته که رمان هایی که برای مخاطبان خود اراعه می دهد دچار کمترین نقص در محتوا باشند.

سایت نودهشتیا با پوشش تمامی سبک های رمان، جدا از راحتی کاربران خود بزرگ ترین کتابخانه ی مجازی را تشکیل داده است که هر مخاطب با هر سلیقه ای در رمان خوانی و کتابحوانی می تواند این سایت را انتخاب اول خود قرار دهد. به  طور جامع تر اگر بخواهیم به توضیح این مورد بپردازیم با مثال چند قابلیت از این کتابخانه مجازی ایرانی، برخی از ابهامات شما را رفع میکنیم:

فایل های اراعه شده برای دانلود: هنگامی که کاربران برای دانلود رمان وارد سایت می شوند و بهترین رمان را جهت دانلود انتخاب می کنند، پس از مطالعه توضیحات رمان با باکس دانلود رمان مواجه می شوند. در این بخش رمان با دو فرمت PDF و APK برای دانلود رمان تنظیم شده است که مخاطب بسته به علاقه ی خود، یکی از فرمت های مورد نظر رمان  را دانلود می کند.

دیگر مزیت نودهشتیا نسبت به سایر سایت های دانلود رمان، تنظیم حجم فایل برای راحتی و مصرف به صرفه ی اینترنت مخاطبان است.  در دیگر سوی ماجرا هنگامی که دانلود رمان به اتمام رسید نودهشتیا جهت مطالعه ی راحت تر مخاطبان خود، پیش از انتشار رمان فال قابل دانلود  را از نظر تنظیم چینش خطوط، رنگ و اندازه ی فونت طبق استاندارد کتابخوانی مجازی تنظیم کرده است تا چشم کاربران رمانخوان دچار آسیب نشود.

 

رمان های ویژه: جدا از میل شخصی کاربران برای انتخاب برترین رمان های مورد نظر خود و در نظر داشتن انواع ژانر رمان در ذهن خود، نودهشتیا با تشکیل قسمتی برای رمان های ویژه پیشنهاداتی پیش روی مخاطبان خود می گذارد؛ این پیشنهاد ها را قالبا رمان های برتر در هر زمینه ای تشکیل می دهند که با نشستن در صدر سایت، به عنوان پیشنهاد دانلود رمان نودهشتیا به شما اراعه می شود.

 این رمان ها به طور عمده  نوشته شده توسط برترین نویسندگان بوده و یا نویسندگانِ این رمان ها از ایده جدید و قلم ماهرانه ای برای نگارش رمان بهره برده اند. بخش رمان های ویژه جاییست که شما، می توانید رمان های مورد تایید و پیشنهاد شده توسط نودهشتیا را مشاهده و دانلود نمایید.

آثارِ بازسازی شده: شاید شما به عنوان یک نوجوان و  جوان ایرانی انتظار داشته باشید رمانی که برای مطالعه خرید یا دانلود انتخاب کرده باشید دارای حداقل محتوای برتری نسبت به سایر رمان هایی که در گذشته خوانده اید، باشند. در زبان رمان نویسی به رمان هایی که از ایده و یک فضای تکراری در نوشته بر خوردار باشند کلیشه می گویند.

 رمان های کلیشه ای در حال حاضر بخش عمده ای ای صنعت رمان نویسی را به خود اختصاص داده اند ان طور که شاید بسیاری از خوانندگان رمان، به این سبک از رمان نویسی علاقمند شده اند. حال جدا از بحث رمان های دچار کلیشه، رمان هایی هستند که عموما ممکن است ایده یا مطالب را از سایر رمان ها کپی کرده باشند و این امر علاوه بر شاکی کردن نویسنده ی رمان، خشم خوانندگان را نیز به همراه دارد؛ بر آن مثال: چرا اثری که پیش از این مطالعه کردند باز هم در قالب یک رمان دیگر مقابل چشمشان است. اگر بخواهیم مطلب را به طور خلاصه تر به عرض برسانیم آن است که نودهشتیا، همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم به پرورش نویسندگان تازه کار پرداخته و علاوه بر آن، با تشکیل تالار اتاق فکر برای تمامی نویسندگان سعی بر آن دارد که میزان کپی و کلیشه  را در رمان ها به حداقل رسانده تا مخطابان آنچه را که می پسندند در قالب رمانی ناب و جدید مطالعه کنند.

 

دانلود برترین کتاب های خارجی: کمی پیش تر به معرفی سایت سایت manybooks یا به گویش فارسی سایت کتاب های زیاد، پرداختیم و اشاره ی مختصری به سبک کتاب های این سایت زدیم. سایت کتاب های زیاد نیز با بهره وری از پشتکارِ نویسندگان خارجی، علاوه بر کتاب های مشهوری که شاید بسیاری نام نویسندگانان را از بَر باشید، با قرار دادن جدید ترین رمان های خارجی جهت دانلود، به حمایت از نویسندگان تازه کار آن قشر پرداخته تا آثار ناب نویسندگان تازه کار خارجی نیز به چشم بیاید. پیش از هر چیز در این سایت با گرافیک بی نظیر کاور های کتاب مواجه می شوید که ناخداگاه شما را به سمت خود جذب می کنند و در انتها اگر به دنبال کتاب مشخصی در این زبان باشید، با سرچ نام انگلیسی کتاب در بخش سرچ رمان می توانید به نسخه اصلی آن کتاب دست پیدا کنید.

مشخصه ی دیگری که در کتاب های خارجی دیده شده است وجود گسترده ی ژانر تخیلی و فانتزی در این سبک از کتاب هاست که در قیاص با رمان های ایرانی که قالبا رمان های اجتماعی و عاشقانه را تشکیل می دهند، شاید دو دسته ی متفاوت از خواننده را به خود جلب کنند.

در ختم مطلب به عرض شما خواهیم رساند که هر دو سایت قید شده در مطلب فوق، یعنی سایت نودهشتیا که مرجع دانلود رمان های ایرانی بوده و سایت manybooks،  با اختلاف بسیاری در صدر سایت های دانلود رمان ایرانی و خارجی قرار گرفته اند و با اراعه بهترین آثار در زمینه ی رمان و حتی داستان کوتاه، مقام اول در زمینه ی دانلود رمان را به خود اختصاص داده اند.  با آرزوی موفقیت هرچه سهیم تر برای شما خوانندگان عزیز مطلب را به انتها می رسانیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد