جدیدترین محصولات زناشویی 2021 + معرفی 6 مدل برتر

کد خبر: 1072307

در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین محصولات زناشویی بازار ایران آشنا کنیم. محصولاتی که اغلب به دلایل مختلفی نمی توانید با انواع آن ها آشنا شوید. به طور کلی محصولات زناشویی در انواع مختلفی تولید می شوند. این محصولات عبارتند از: کاندوم، ژل های جنسی، اسپری تاخیری و ... . و البته که پرمصرف ترین و پرفروش ترین محصول زناشویی، کاندوم است. که در این مطلب به معرفی انواع آن بیشتر خواهیم پرداخت. و نهایتا بهترین راه خرید کاندوم را به شما معرفی خواهیم کرد. تا شما با صرف کم ترین هزینه ، بهترین جنس را با تاریخ انقضای طولانی تری تحویل بگیرید. همچنین شیوه ارسال این دسته از محصولات به دلایلی باید متفاوت از سایر محصولات باشد. پس شما می بایست از فروشگاه هایی محصولات زناشویی مورد نظرتان را بخرید؛ که بتوانند خدمات بهتر و بیشتری را به شما عرضه کنند.

معرفی انواع کاندوم

1- کاندوم نازک

اگر شما هم جزو آن دسته از زوجینی هستید که، معتقدید کاندوم لذت جنسی را کم می کند. خبر بسیاری خوبی برایتان داریم. با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ،در ایران شرکت کدکس موفق به تولید کاندومی با ضخامت سی میکرون شده است. کاندوم سی میکرون شرکت ناچ یکی از نازک ترین و جدیدترین محصولات این برند پر آوازه می باشد. این کاندوم که یکی از اعضا خانواه کاندوم نازک به حساب می آید. فوق العاده مناسب برای زوجینی می باشد. که می خواهند کم ترین فاصله را با شریک جنسی شان تجربه کنند. همچنین پیشنهاد ما به کسانی که از کاندوم های نازکی همانند ساگامی استفاده می کردند، این است که در صورتی که به لاتکس حساسیت ندارند. از این کاندوم استفاده کنند. زیرا کیفیت این محصول بسیار بالا و بسیار نزدیک به کاندوم های ساگامی می باشد.

 

2- کاندوم خاردار

همان طور که می توان از نام این کاندوم حدس زد، کاندوم خاردار به کاندومی می گویندکه روی سطح بدنه اش انواع خار و برجستگی های مختلف دیده می شود. حال در بعضی از مدل ها این خار ها به صورت دانه های ریز ریز روی سطح بدنه نمایان است. و در بعضی از مدل ها هم شاهد شیار ها و یا حلقه هایی روی سطح بدنه و نوک کاندوم می باشیم. که وظیفه آن ها تحریک حداکثری بانوان می باشد. از جدیدترین محصولات زناشویی بازار می توان به مدل بیگ داتس کاپوت اشاره کرد. که روی سطح آن 1001 خار تقریبا درشت وجود دارد. این کاندوم می تواند هر رابطه ای را گرم و دل انگیز تر کند.

3- کاندوم فضایی

کاندوم فضایی از جدیدترین محصولات زناشویی بازار ایران به حساب می آید. تجلی تکنولوژی باعث تولید محصولی بسیار کاربردی شده است. این محصول که از دسته کاندوم های خاردار درشت می باشد؛ حداکثر لذت جنسی را به زوجین منتقل می کند. از این رو پیشنهاد ما به خانم هایی که تا به حال اورگاسم را تجربه نکرده اند. این است که از کاندوم فضایی استفاده کنند. افرادی که تجربه استفاده از این کاندوم را با ما در میان می گذارند ضمن ابراز رضایت کامل خود از این محصول معتقدند که ایجاد تنوع در رابطه جنسی خود را مدیون کاندوم فضایی هستند. این کاندوم ها در 5 مدل متفاوت تولید می شود. استفاده از این کاندوم ها فوق العاده تحریک آمیز است. به همین دلیل استفاده از آن ها را پیشنهاد می کنیم.

 

4- کاندوم تاخیری

تایم رابطه، بزرگ ترین آرزوی هر مردی هنگام آمیزش می باشد. به همین دلیل اغلب مردان از کاندوم تاخیری طولانی تر استفاده می کنند. افرادی که مشکل زودانزالی دارند، هنگامی که به پزشک مراجعه می کنند به آنها توصیه می شود؛ که برای رفع مشکل خود از محصولات زناشویی استفاده کنند. محصولاتی که در آنها از مواد تاخیری و بی حسی استفاده شده است. از آنجایی که استفاده از اسپری و قرص های تاخیری، عوارضی را هم به همراه دارد. پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از کاندوم های فوق تاخیری مانند کاندوم نان استاپ کاپوت و یا کاندوم دابل دیلی کدکس می باشد.

5- کاندوم میوه ای

از آنجایی که اغلب خانم ها در هنگام برقراری رابطه اورال از بوی بد لاتکس ناراضی هستند. شرکت های سازنده کاندوم دست به تولید کاندوم با رایحه های میوه ای زدند. ورود کاندوم میوه ای به بازار با دو هدف مثبت همراه شد. این محصول در گام اول سبب شد. تا دیگر هیچ خانمی نتواند با بهانه های الکی از رابطه اورال فرار کند. همچنین کاندوم میوه ای باعث شد خانم ها رغبت بیشتری به رابطه اورال و به طور کلی به آمیزش پیدا کنند.

6- کاندوم بزرگ کننده

کاندوم بزرگ کننده از مکانیزمی استفاده می کند که باعث بزرگ شدن آلت تناسلی مردان به هنگام نزدیکی می شود. پیشنهاد ما به شما مدل لارگو برند ایکسدریم است که از جدیدترین محصولات زناشویی بازار بحساب می آید. این مدل شامل 12 عدد کاندوم بزرگ کننده بسیار چرب و شفاف است که دارای رایحه خاص برای افزایش میل جنسی هم می باشد. استفاده از این کاندوم شما را شگفت زده خواهد کرد.

بهترین راه خرید کاندوم

خرید حضوری کاندوم این روزها در کشورهای مذهبی، همچنان به دلیل طرز تفکر برخی از افراد، بسیار سخت و دشوار است. البته با روی کار آمدن فروشگاه های اینترنتی این پل ارتباطی میان فروشنده و خریدار بسیار کوتاه شده است. شما تنها با سرچ کردن نام محصول مورد نظرتان در اینترنت می توانید آن را به راحتی سفارش دهید. سپس محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید. این سیکل ثبت سفارش به شما امکان مقایسه و مشاهده همه محصولات با یکدیگر را می دهد. همین موضوع باعث انتخاب بهتر شما خواهد شد. فروشگاه کاندوم استار نیز یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لوازم بهداشتی جنسی می باشد که شما می توانید به آن سر بزنید و محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

Condomstar.com

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد