جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم

کد خبر: 1011636

معاون اول رئیس جمهور در واکنش به پیشنهاد برخی از کارشناسان مبنی بر توزیع کالابرگ (کوپن) برای توزیع کالا‌های اساسی در کشور گفت: موافق توزیع کالابرگ نیستیم.

جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم

خبرگزاری تسنیم: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز خبرنگار را خدمت همه خبرنگاران عزیز تبریک می‌گویم. خبرنگاران حوزه دولت در این مقطع حساس که با ویروس کرونا روبرو هستیم، به وظایف خود عمل می‌کنند و ما قدردان آنان هستیم.

وی همچنین گفت: اولویت ما رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم است و تلاش می‌کنیم توسعه کشور نیز به مسیر خود ادامه دهد.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ارقامی که دولت به عنوان افزایش حقوق و حمایت‌های مالی از کارکنان دولت و سایر اقشار انجام داده در جهت تغییر و حمایت از معیشت مردم بوده است.

وی ادامه داد: تلاش دولت بر این است که وفور کالا را مورد توجه قرار دهیم و سیاست‌های خود را در این راستا با جدیت ادامه خواهیم داد.

جهانگیری با بیان اینکه با توزیع کالابرگ موافق نیستیم، خاطرنشان کرد: دستاورد‌های خوبی در زمینه تولید داشتیم و پروژه‌هایی که رییس جمهور در روز‌های پنج‌شنبه افتتاح می‌کند، جزو طرح‌های بزرگ و افتخارآمیز است.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در خصوص حادثه شب گذشته در پایتخت لبنان گفت: گزارشات مختلفی دستگاه‌ها از حادثه لبنان دادند، بسیار متاسف هستیم بابت این حادثه و دولت و ملت ایران کنار مردم و دولت لبنان هستند و هلال‌احمر ما اعلام آمادگی کرده است تا نیاز‌های بهداشتی لبنان را تهیه و ارسال کند.

این خبر تکمیل می‌شود...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد