نگاهی به هتل‌های اقتصادی و باکیفیت اصفهان

کد خبر: 1303699

یکی از مسائل بسیار مهمی که اغلب افراد در سفر به شهر اصفهان به آن توجه دارند، انتخاب هتل مناسب و باکیفیت است. هتل‌های بسیار متعددی در این شهر وجود دارند که تمامی آن‌ها از لحاظ سطح امکانات و هزینه‌ها بایکدیگر متفاوت هستند. هتل‌های اقتصادی و ارزان قیمت برای افرادی که بودجه زیادی ندارند، بهترین گزینه به شمار می‌آیند. هتل‌های اقتصادی در واقع به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و از سفری لذت بخش و اقامتی معمولی بهره‌مند شوید. در ادامه به معرفی هتل‌های اقتصادی و ارزان قیمت اصفهان می‌پردازیم.

نگاهی به هتل‌های اقتصادی و باکیفیت اصفهان

 

معرفی هتل‌های ارزان قیمت اصفهان

هتل‌های اقتصادی و ارزان قیمت اصفهان بسیار متعدد هستند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و میزان بودجه خود بهترین هتل ارزان اصفهان را انتخاب کنید. در قسمت زیر می‌توانید با هتل‌های اقتصادی و ارزان قیمت اصفهان آشنا شده شوید. ناگفته نماند در صورت تمایل می‌توانید با مشاوران مجرب سایت اسنپ تریپ تماس حاصل نموده و تمامی ابهامات خود در خصوص انتخاب هتل مناسب، برطرف نمایید.

هتل ملک اصفهان

هتل ملک جزو یکی از بهترین هتل‌های ۲ ستاره اصفهان محسوب می‌شود که در قلب شهر قرار گرفته است و کیفیت بسیار بالایی دارد. این هتل، دارای ۳ طبقه و ۱۹ اتاق زیبا و لوکس است که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق‌ها ۲.۳ و ۴ خوابه اشاره کرد.

این هتل رستورانی بسیار شیک و زیبا با ظرفیت ۱۵۰ نفر دارد که در آن می‌توانید انواع غذاهایی ایرانی و فرنگی لذیذ را میل کنید. از امکانات خوب این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، صبحانه رایگان، ، سرویس دهی ۲۴ ساعته، مینی بار، شوفاژ و… اشاره کرد. همچنین این هتل دسترسی بسیار آسانی به مراکز دیدنی شهر مانند مسجد شیخ لطف الله و عمارت عالی قاپو دارد و این جزو امتیازات خوب آن است.

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان نیز یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای اقامت ارزان در شهر اصفهان است. این هتل زیبا در سال ۱۳۷۱ با طراحی بسیار نوین افتتاح شد و در سال ۱۳۹۵ نیز مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل ۴ ستاره موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و در نزدیکی بازار سنتی هنر، خیابان چهار باغ، میدان نقش جهان، مجموعه عباسی و بسیاری دیگر از مکان‌های دیدنی شهر واقع شده است، به همین علت جذابیت بسیار بالایی دارد.

هتل سفیر دارای ۵ طبقه و ۷۸ باب اتاق خواب شیک و زیبا است که هر یک از آن‌ها به امکانات رفاهی بسیار خوب و باکیفیتی مجهز شده‌اند. قیمت برخی از واحدهای اقامتی این هتل ارزان و برخی دیگر گران است، اما به طور کلی اقامت در این هتل برای شما اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد بود.

از لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز باید بیان کنیم که هتل ۴ ستاره سفیر درست مقابل هتل معروف عباسی قرار دارد؛ بنابراین شما با اقامت در این هتل می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تنها با ۸ الی ۲۰ دقیقه به مکان‌های دیدنی و گردشگری اصفهان مانند میدان نقش جهان، کاخ هشت بهشت، بازار شهر، عمارت عالی قاپو، مسجد امام اصفهان، کاخ چهلسون و… بروید. این هتل پرسنلی کارآزموده و مجرب دارد که با افتخار آماده میزبانی گرم و صمیمانه از مسافران هستند.

هتل ماهان اصفهان

هتل ماهان یکی از باکیفیت‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌های اصفهان است. این هتل در لیست هتل‌های ۲ ستاره اصفهان قرار دارد و هتلی اقتصادی محسوب می‌شود. هتل ماهان در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است و به طور کلی قدمت بالایی دارد.

این هتل زیبا در ۶ طبقه و ۴۸ واحد اقامتی زیبا بنا شده است که اقامت در هر یک از این واحدهای اقامتی به نظر خود مسافران بستگی دارد. هتل ماهان اصفهان در یکی از بهترین نقاط شهر قرار گرفته است و به همین دلیل به به مکان‌های گردشگری و دیدنی شهر بسیار نزدیک است.

از امکانات خوب این هتل می‌توان به پارکینگ، خدمات بیدار باش، اینترنت در لابی، صندوق امانات، کافی شاپ و… اشاره کرد. این هتل پرسنلی بسیار مجرب و آموزش دیده دارد که به صورت ۲۴ساعته آماده خدمات‌رسانی و پذیرایی از مسافران هستند.

هتل ماهان در میدان بزرگمهر اصفهان قرار گرفته است. از دیگر امکانات خوب هتل ماهان می‌توان به نزدیکی آن به مراکز خرید، مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر اشاره کرد.

هتل جلفا اصفهان

با رزرو هتل جلفا اصفهان می‌توانید در منطقه ارامنه اصفهان از اقامتی راحت و بی‌دغدغه بهره‌مند شوید. هتل جلفا در واقع یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های شهر اصفهان به شمار می‌آید که در سال ۱۳۵۴ در ۴ طبقه و ۶۴ واحد اقامتی لوکس و زیبا شروع به فعالیت کرده است. ناگفته نماند که مسئولین این هتل آن را در سال ۱۳۹۶ به جهت ارتقای سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار داده‌اند.

شما با رزرو این هتل دو ستاره می‌توانید از فضای بی‌نظیر و جذاب منطقه جلفا لذت ببرید و به قدم زدن در کنار خیابان‌های زییای آن بپردازید. رستوران و کافی شاپ این هتل با سرو انواع غذاها و نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه آماده پذیرایی گرم از شما میهمانان عزیز هستند.

تنوع اتاق‌های این هتل موجب شده است تا هر فردی بسته به شرایطی که دارد بتواند بهترین اتاق را برای اقامت خود انتخاب کند. این هتل برای آن دسته از افرادی که فضاهای پر جنب و جوش و شهری را دوست دارند، بهترین گزینه به شمار می‌آید. اگر اهل خرید هستید، باید بدانید که هتل جلفا دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید شهر دارد. از مزایای بسیار خوب این هتل می‌توان به دسترسی آسان به سی‌وسه‌پل و پارک زاینده رود اشاره کرد.

5

جمع‌بندی

اصفهان یکی از شهرهای بسیار بزرگ، پر جاذبه و دیدنی کشور ما محسوب می‌شود که در طول سال افراد زیادی برای تفریح و خوشگذارانی به آن سفر می‌کنند. در این شهر هتل‌های بسیار متعددی برای اقامت مسافران بنا شده‌اند که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند.

هتل‌های ارزان قیمت اصفهان به افرادی که به دنبال اقامتی معمولی و مقرون به صرفه هستند، پیشنهاد می‌شوند. ما در این مقاله به بررسی هتل‌های ارزان قیمت اصفهان پرداختیم. شما می‌توانید برای رزرو هتل موردنظر خود به سایت اسنپ تریپ که یکی از برترین سامانه‌های رزرو آنلاین هتل است، مراجعه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد