چهار مدل از بهترین جاروبرقی صنعتی برند کسری

کد خبر: 1300822

باتوجه به پیشرفت تکنولوژی، ارتقا سطح کیفی و عملکرد تجهیزات مختلف، با توجه به نیاز افراد صورت می‌گیرد و هر روز شاهد نوآوری قابل‌توجهی در بخش‌های مختلف صنایع و تولیدات آن‌ها هستیم. این پیشرفت و نوآوری به بخش تولید جاروبرقی نیز راه پیدا کرده و امروزه انواع مختلف این دستگاه با کاربری خانگی و صنعتی عرضه می‌شود.

چهار مدل از بهترین جاروبرقی صنعتی برند کسری

 

جاروبرقی صنعتی یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌های موجود برای جمع‌آوری زباله و حذف آلودگی‌های صنعتی محسوب می‌شود که در محیط‌های صنعتی علاوه بر کاربرد آن به‌عنوان یک دستگاه نظافتی، می‌تواند در جابجایی مواد نیز مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت کسری که در زمینه تولید انواع جاروبرقی خانگی، صنعتی و تجاری فعالیت می‌کند، با ارائه تنوع بالایی از این محصولات با بهترین عملکرد و کارایی، تمام تلاش خود را برای رفع نیاز بازار به کار بسته است. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم در مورد این دستگاه‌ها بحث کنیم و چهار مدل از بهترین جاروبرقی صنعتی برند کسری را معرفی نماییم. شما می‌توانید برای خرید جاروبرقی صنعتی به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

معرفی کلی جاروبرقی صنعتی

این جاروها به‌عنوان قوی‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار معرفی شده‌اند که با قدرت بالا برای حذف تمام آلودگی‌ها و زباله‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. جاروبرقی معمولی جوابگوی رفع آلودگی در محیط صنعتی نیست و ممکن است در سلامت پرسنل و بهداشت محیط خلل ایجاد شود.

این دستگاه دوام و ماندگاری بالا داشته و در ابعاد مختلف و حجم‌های گوناگون تولید می‌شوند؛ بنابراین بهترین گزینه برای استفاده در محیط صنعتی به‌شمار می‌آیند. از این جاروها ضمن استفاده برای جمع‌آوری زباله، می‌توان به‌صورت اختصاصی برای جداسازی فلزات نیز استفاده کرد. علاوه بر ذرات خشک، مایعات را نیز با جاروبرقی صنعتی می‌توان جمع‌آوری کرد، لذا در بازیافت مایعات نیز کاربرد دارد.

 

مشخصات جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی‌های صنعتی از مشخصات قابل توجهی برخوردار هستند که در این بخش سعی کرده‌ایم به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کنیم. این مشخصات عبارتند از:

  • قدرت مکندگی بالا
  • نیروی موتور فوق‌العاده
  • ظرفیت بالای محفظه
  • قابلیت جذب مواد ریز و درشت به بهترین شکل ممکن
  • قابلیت تفکیک مواد خشک و مایعات
  • فیلتر قابل شستشو
  • جابجایی آسان
  • بدنه محکم از جنس استیل یا پلاستیک

شرکت کسری تولیدکننده انواع جاروبرقی خانگی و صنعتی است که در ادامه چهار مدل از بهترین جاروبرقی صنعتی برند کسری را معرفی خواهیم کرد.

 

بهترین مدل‌های جاروبرقی برند کسری

باتوجه به اهمیت نظافت در محیط‌های صنعتی و ارتباط مستقیم آن با سلامت کارکنان، شرکت کسری با ارائه انواع مختلف جاروبرقی‌های صنعتی و تجاری، نقش مهمی در امنیت و بهداشت محیط کار صنایع ایفا کرده است. از مدل‌های متنوع این دستگاه ویژه و کاربردی می‌توان به این موارد اشاره کرد.

 

1- جاروبرقی مدل آراز (K-V402017)

این جاروبرقی صنعتی که یکی از چهار مدل از بهترین جاروبرقی صنعتی برند کسری محسوب می‌شود، یک دستگاه سه‌موتوره با قابلیت جذب آلاینده‌های خشک و مرطوب بوده که از توان 4200 وات و حجم مخزن 80 لیتر برخوردار است. فیلتر حلقه‌ای و کیسه دائمی این جاروبرقی قابل شستشو بوده و امکان استفاده از پاکت‌های یک‌بار مصرف نیز در آن وجود دارد. جاروبرقی آراز از 12 ماه گارانتی برخوردار است. درواقع این دستگاه یک جاروبرقی آب و خاک است که برای جمع‌آوری آلاینده‌های خشک و تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

2- جاروبرقی مدل پارسیان

جاروبرقی پارسیان یکی دیگر از چهار مدل از بهترین جاروبرقی صنعتی برند کسری است که می‌توان گفت از اقتصادی‌ترین مدل‌های جاروبرقی صنعتی برند کسری محسوب می‌شود. این دستگاه 3 موتوره، دارای الکتروموتور‌های تک پروانه توربو با قابلیت مکندگی پرقدرت زباله‌های خشک است.

مخزن زباله 80 لیتری، کیسه دائمی قابل شستشو و امکان نصب پاکت یکبارمصرف، از امکاناتی است که این جاروبرقی صنعتی ارائه می‌دهد. فیلتر جاروبرقی پارسیان از نوع حلقه‌ای بوده که جنس آن منسوج نیافته با قابلیت شستشو است. با توجه به ویژگی‌های این جارو و بدنه فلزی و رسانای آن، برای مکش مایعات مناسب نیست.

 

3- جاروبرقی پاندا

جاروبرقی سه موتوره اتوماتیک پاندا از سه دستگاه الکتروموتور سه پروانه هسته بلند آب و خاک برخوردار است که هر الکتروموتور یک کلید مجزا برای خاموش و روشن شدن دارد. این دستگاه مجهز به یک کلید مخصوص برای تغییر عملکرد موتورهای دستگاه از وضعیت دستی به اتوماتیک است.

جاروبرقی اتوماتیک پاندا از یک برد اتوماتیک برخوردار است که برای تنظیم کارکرد الکتروموتورها از حالت دستی به اتوماتیک استفاده می‌شود. این قابلیت موجب شده که عمر الکتروموتورها افزایش یابد. از سایر قابلیت‌های این دستگاه می‌‌توان به مکش زباله‌هایی خشک و مرطوب، مخزن با حجم 80 لیتر استیل است. برای اینکه با انواع جاروبرقی اتوماتیک پاندا آشنا شوید، به سایت مجموعه کسری، بخش خرید جاروبرقی‌های صنعتی مراجعه کنید.

 

4- جاروبرقی صنعتی مدل مستر

اگر منتظر معرفی آخرین مدل از چهار مدل از بهترین جاروبرقی صنعتی برند کسری هستید، باید بگوییم که جاروبرقی سه‌موتوره مدل مستر با قابلیت مکش آب و خاک به‌صورت اتوماتیک اشاره کرد. این دستگاه از عملکرد اتوماتیک الکتروموتور و حالت دستی برخوردار بوده و از الکتروموتورهای 2 پروانه آب و خاک هسته بلند بهره می‌برد.

فیلتر ستاره‌ای قابل شستشو، تکاننده فیلتر برای نظافت درجا، مخزن زباله آسان بازشو، کالسکه مقاوم فولادی با چرخ‌های روان و ترمزدار، از سایر امکانات جاروبرقی مدل مستر محسوب می‌شوند.

 

نکات خرید جاروبرقی صنعتی

زمانی که قصد خرید جاروبرقی صنعتی را دارید، لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بهترین دستگاه را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. این نکات عبارتند از:

  • آشنایی با انواع جاروبرقی و متناسب بودن آن با صنعت و محیط کار شما
  • بالا بودن کیفیت فیلتر و قابل شستشو بودن آن
  • کیفیت جنس مخزن جارو برقی؛ مخزن‌های استیل ضد زنگ، فولادی و پلاستیک فشرده بهترین نوع بوده و از عمر طولانی برخوردار هستند.
  • توجه به حجم و اندازه مخزن
  • قدرت مکش بالا
  • برخوردار بودن از گارانتی و خدمات پس از فروش

10

جمع‌بندی

ما در این مطلب سعی کردیم به معرفی چهار مدل از بهترین جاروبرقی صنعتی برند کسری بپردازیم و از مشخصات و کاربرد جاروبرقی‌های صنعتی صنایع نظافتی کسری با شما صحبت کردیم. این واحد تولیدی با دو دهه فعالیت در زمینه تولید انواع جاروبرقی‌های خانگی، صنعتی و تجاری، توانسته است بخش بزرگی از بازار محصولات را به تولیدات خود اختصاص دهد. کافیست به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و مناسب‌ترین جاروبرقی‌ صنعتی را برای محیط کاری خود با قیمتی اقتصادی انتخاب نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد