لاستیک ارزان از کجا بخریم؟

کد خبر: 1300130

امروزه برای خرید لاستیک با برندهای جدید و متنوعی در بازار رو به رو هستید. بسیاری از این افراد در بین انواع و اقسام برندهای لاستیک به دنبال لاستیک ارزان هستند. علاوه بر قیمت ارزان، کیفیت لاستیک ماشین هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برندهای مختلفی مشغول تولید لاستیک‌های ماشین با ویژگی‌های مختلف هستند. شما می‌توانید با شناخت و مقایسه قیمت و کیفیت، بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. در بخش‌های بعدی راجع به انواع لاستیک‌های ماشین، مقایسه تایر ایرانی و خارجی و قیمت لاستیک گفت و گو خواهیم کرد.

لاستیک ارزان از کجا بخریم؟

 

 

انواع مدل های لاستیک های ماشین

از زمان تولید لاستیک تا به امروز انواع و اقسام لاستیک‌ها با ویژگی‌های مختلف تولید شده‌اند. انتخاب نوع لاستیک خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. لاستیک خودرو با سطح زمین در تماس است و هنگام حرکت خودرو، بر روی تعادل و ترمز تاثیرگذار است. به همین دلیل هنگام خرید لاستیک باید به نوع آن دقت کنید. هر کدام از انواع لاستیک‌ها مزایا و معایبی را به همراه خود دارند. شما به عنوان کسی که قصد خرید لاستیک ماشین را دارید، باید در ابتدا آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. از انواع لاستیک‌ها می‌توان به لاستیک چهار فصل، بزرگراه، ورزشی، مناسب آب و هوای برفی یا زمستانی، مناسب گل و لای و تایرهای کامیون و ماشین شاسی بلند اشاره کرد. البته امروزه به صورت کلی برای خودروها بیشتر از دو نوع لاستیک در بازار استفاده می‌شود. لاستیک‌های رادیال و بایاس دو نوع پرفروش هستند. این نوع از لاستیک‌ها تفاوت‌هایی با هم دارند. برای مثال در ساخت لاستیک‌های رادیالی از رشته‌های سیمی استفاده می‌کنند، در صورتی که در ساخت لاستیک بایاس از الیاف و رشته‌های نخ‌ استفاده می‌کنند.

برند‌های مطرح لاستیک خودرو

برندهای ایرانی مختلفی مشغول تولید لاستیک‌های با کیفیت و با قیمت مناسب هستند. افرادی که قصد خرید لاستیک ماشین را دارند، می‌توانند این برندها را با یکدیگر مقایسه کنند. در ادامه تعدادی از بهترین برندهای ایرانی تولیدکننده لاستیک را به شما معرفی می‌کنیم.

لاستیک ایرانی دنا

یکی از بهترین برندهای تولید کننده لاستیک ماشین، برند دنا است این برند در میان لاستیک‌های ایرانی بسیار خوب عمل کرده است. لاستیک‌های با کیفیت این برند باعث شده است که مشتریان از آن رضایت کافی داشته باشند. لاستیک‌های برند دنا در میان دیگر لاستیک‌های ایرانی کیفیت و عملکرد بسیار خوبی دارد. مهندسان برند دنا با توجه به وضعیت آب و هوایی و جاده‌های ایران لاستیک‌های مطابق با این شرایط تولید کرده‌اند. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت برند دنا را برای خرید لاستیک انتخاب کنید و از کیفیت آن مطمئن باشید.

لاستیک ایرانی بارز

به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین برندهای تولید کننده لاستیک ایرانی، برند بارز است. لاستیک‌های این برند با توجه به مواد اولیه‌ای که دارند، از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند. لاستیک‌های این مجموعه با توجه به کیفیتی که دارند از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند.

 خرید لاستیک ایرانی

 

لاستیک ایرانی یزد تایر

یزد تایر یکی از مارک‌های تولید کننده لاستیک است که سال‌های طولانی رضایت مشتریان خود را داشته است. این مجموعه در ساخت محصولات خود از تکنولوژی به روز استفاده می‌کند. به همین دلیل هنگام استفاده از لاستیک‌های این مجموعه با مشکلی مواجه نخواهید شد. یزد تایر هم یکی از برندهایی است که لاستیک‌های خود را با قیمت مناسب در بازار عرضه می‌کند.

لاستیک ایرانی کویر تایر

حتماً نام برند کویر تایر به گوش شما خورده است. اگر می‌خواهید که لاستیک ماشین با کیفیتی داشته باشید، می‌توانید از محصولات کویر تایر استفاده کنید. لاستیک‌هایی که این مجموعه تولید می‌کند، مطابق با استانداردهای اعلام شده است. این مجموعه همچنین خدمات پس از فروش مناسبی به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا آن‌ها از خرید خود اطمینان کامل داشته باشد.

تایر ایرانی بهتر است یا خارجی؟

یکی از بحث‌های مهم هنگام خرید لاستیک خودرو، مقایسه تایر ایرانی با تایر خارجی است. در اکثر مواقع لاستیک ماشین ایرانی قیمت بهتر و مناسب‌تری نسبت به تایرهای خارجی دارد. از لحاظ کیفیت هم معمولاً برندهای معتبر تولید کننده لاستیک ایرانی محصولات خود را با توجه به شرایط آب و هوایی و جاده‌های ایران می‌سازند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند. بنابراین در صورتی که از یک مجموعه معتبر تایر ایرانی بخرید، برای شما به صرفه خواهد بود و از کیفیت مناسبی هم برخوردار خواهید شد. تایرهای خارجی در صورتی که اصل باشند، کیفیت بسیار خوبی دارند و در مقابل آن از قیمت بسیار بالایی هم برخوردار هستند. بنابراین اگر به دنبال خرید لاستیک ارزان قیمت هستید، بهتر است از برندهای ایرانی استفاده کنید.

 خرید لاستیک خودرو

 

قیمت لاستیک خودرو

لاستیک ماشین یکی از محصولاتی است که انواع مختلف و برندهای متفاوتی دارد. برندهای مختلف ایرانی و خارجی مشغول تولید تایر با ویژگی‌های متفاوت است. بنابراین قیمت لاستیک خودرو، قیمت مشخصی نیست و بسته به کیفیت، متریال و دیگر ویژگی‌های لاستیک متغیر است. معمولاً لاستیک‌هایی که برند خارجی دارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، قیمت بالاتری دارند. در ایران کارخانه‌های مختلفی مشغول تولید لاستیک هستند. این کارخانه‌ها لاستیک‌های با کیفیت ایرانی با قیمت مناسب را در بازار عرضه می‌کنند. بنابراین اگر قصد خرید لاستیک خودرو ارزان قیمت را دارید، بهتر است لاستیکی از میان برندهای ایرانی انتخاب کنید. بسیاری از افراد بر این باورند که لاستیک‌های ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. باید بدانید که در میان برندهای ایرانی لاستیک‌های با کیفیت و با قیمت مناسب وجود دارد.

خرید لاستیک بدون واسطه

یکی از نکات تاثیرگذار در قیمت لاستیک، وجود واسطه است. معمولا توصیه می‌شود برای خرید لاستیک ماشین بدون واسطه، از افراد تولید کننده کمک بگیرید. هرچه واسطه هنگام خرید تایر ماشین بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. پیشنهاد ما برای خرید تایر استفاده از مجموعه‌های معتبر با تجربه و شناخته شده در این حوزه هستند. شما می‌توانید با خرید از این مجموعه‌های معتبر واسطه‌ها را حذف کنید و لاستیک خودرو را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید.

نتیجه گیری

انتخاب لاستیک ماشین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. معیار بسیاری از افراد برای انتخاب لاستیک، ارزان بودن آن است. برندهای مختلف ایرانی مشغول تولید لاستیک‌های با کیفیتی هستند که در کنار کیفیت خوب قیمت مناسب و ارزانی هم دارد. برای خرید لاستیک ارزان قیمت باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید که یکی از آن‌ها خرید لاستیک بدون واسطه است. در قسمت قبل راجع به این نوع خرید گفت و گو کردیم. همچنین لاستیک‌های خودرو انواع مختلفی دارند که شما می‌توانید پس از کسب اطلاعات کافی راجع به آن‌ها، برای خرید اقدام کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها