خبر خوش برای همه سهام عدالتی ها | واریز 8 میلیون و136 هزار و471 تومان برای دارندگان سهام عدالت؛ امشب

کد خبر: 1300389

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 13 تیر 1403 به 8 میلیون و136 هزار و471 تومان رسید.

 خبر خوش برای همه سهام عدالتی ها | واریز 8 میلیون و136 هزار و471 تومان برای دارندگان سهام عدالت؛ امشب

 امروز چهارشنبه (13 تیر 1403)، ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به 7 میلیون 568 هزار و 75 تومان رسید.

 شاخص کل بازار بورس نیز با 10360 واحد افزایش در ارتفاع 2.100.662 و شاخص هم  وزن در ارتفاع 675.047 واحدی قرار گرفته است. 

 ارزش معاملات امروز بازار بورس5376 میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم7124 هزار میلیارد تومان قرار داد.  

بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار بورس از طریق نمادهای فولاد،شستا،فملی،بفجر،حکشتی،بوعلی، شپدیس صورت گرفت و شاخص های مارون،آریا،بپاس،آریان،سپیدار،نبان و دماوند بیشترین تاثیر را بر شاخص بازار فرابورس گذاشتند. اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با افزایش قیمت مواجه شدند.

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی در 13 تیر 1403

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (13 تیر 1403) ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام به 8 میلیون و 148 هزار و435 تومان رسید.

 

زمان واریز سود سهام عدالت متوفیان اعلام شد

آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از رسانه ملی، مهدی حاجی‌وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: اگر فردی مراحل انتقال سهام عدالت متوفی خود را طی کرده باشد، اما برای آن سود واریز نشده باید در گام نخست به سامانه سجام مراجعه کند و

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از رسانه ملی، مهدی حاجی‌وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: اگر فردی مراحل انتقال سهام عدالت متوفی خود را طی کرده باشد، اما برای آن سود واریز نشده باید در گام نخست به سامانه سجام مراجعه کند و متوجه مشکل شود.

حاجی وند افزود: در کل ممکن است شماره شبای بانکی که ارائه داده یا مدارک ارائه شده مشکلاتی داشته باشند باید به یک نکته هم توجه داشت که اگر یکی از وراث که سجامی است مدارک را ارائه دهد در صورتی سود برای سایر وارث واریز می‌شود که حتما سجامی شده باشند یعنی در واقع یکی از شروط مهم و اصلی دریافت سود این است که دارندگان حتما سجامی شده باشند.

وی افزود: باید بر این نکته هم تاکید داشت که اگر فردی دارای سهام عدالت فوت کرده باشد تمام سود‌هایی که دریافت نکرده به شکل یکجا برای وراث واریز خواهد شد یعنی در صورت فوت فرد سودی از بین نمی‌رود و این سود انباشت می‌شود و هنگام انحصار وراثت و طی کردن فرآیند سود برای وراث واریز خواهد شد.

حاجی‌وند گفت: نکته دیگر این که زمانی فردی اقدامات مربوط به انحصار وراثت را انجام می‌دهد این شکلی نیست که در لحظه سود سهام عدالت برای آن و دیگر ورثه واریز شود و روند این گونه است که در اولین فرصتی که سود سهام عدالت به تمام مشمولان پرداخت شود سود برای این فرد و سایر وراث واریز خواهد شد.

وی افزود: یعنی اگر کسی بعد از مرحله اول و دوم واریز همگانی سود سهام عدالت اقدامات انتقال سهام عدالت متوفی خود را انجام داده باشد باید منتظر باشد تا سومین مرحله پرداخت سود سهام عدالت انجام شود تا سود‌ها را یک جا دریافت کند.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در نهایت تاکید کرد: پرداخت سود سهام عدالت متوفیان میان وراث زمانی انجام می‌شود که پرداخت عمومی برای سود سهام عدالت داشته باشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها