3 دلیل مهم برای خرید a55

کد خبر: 1300126
3 دلیل مهم برای خرید a55

 

درصورتی ‌که می‌خواهید از قیمت گلکسی a55 برای خرید مطلع شوید، بهتر است ببینید که اصلا چرا باید این موبایل را خریداری کنید. این موبایل از برند سامسونگ یک محصول فوق‌العاده باکیفیت و عالی بوده و می‌تواند عملکرد منحصربه‌فردی نشان بدهد.

در واقع A55 در بین میان‌رده‌های مختلف عملکرد بهتری از خود نشان داده و حال به یکی از گوشی‌های پرفروش بازار تبدیل شده است. شما باید قبل ‌از خرید این محصول، مشخصاتی که برای آن قرار گرفته‌اند را بررسی کرده و ببینید که چه مزایایی به شما ارائه می‌دهد. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب، نکات مهمی که برای این موضوع وجود دارند را با هم بررسی کنیم.

معرفی گلکسی a55؛ میان رده خوش‌قیمت و باکیفیت سامسونگ

بگذارید در اولین قدم از ارزیابی قیمت گلکسی a55 و دلایل خرید آن، یک معرفی اجمالی داشته باشیم. این موبایل در 15 مارس 2024 وارد بازار شد و توانست در همین مدت‌زمان کم به یک دستگاه فوق‌العاده محبوب تبدیل شود. طراحی جذاب آن، نظر هر خریداری را جلب کرده و موجب شده تا همه به آن علاقه‌مند شوند.

علاوه‌بر این موارد، این موبایل با یک نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت از نوع Super AMOLED تولید شده و نرخ تازه‌سازی آن 120 هرتز است. به‌کمک این موبایل و تراشه اگزینوس 1480 آن قادر هستید انواع برنامه‌های سنگین و بازی‌های روز را با سرعت خوبی اجرا کنید.

جدول مشخصات فنی گوشی گلکسی a55

اگر می‌خواهید نسبت به خرید موبایل A55 سامسونگ اقدام کنید، باید ببینید که چه مشخصات فنی در این گوشی هوشمند قرار گرفته‌اند. این برند بزرگ، مدل A55 را با سخت‌افزارهای عالی و قابلیت‌های منحصربه‌فرد تولید کرده که به‌صورت زیر هستند:

مشخصات فنی گوشی A55

وضعیت مشخصات

ابعاد و وزن

161.1×77.4×8.2میلی‌متر

با 213 گرم وزن

جنس بدنه پشتی

شیشه گوریلا گلاس

جنس فریم دور قاب

فلز آلومینیوم

ابعاد صفحه نمایش

6.6 اینچ

تکنولوژی صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن نمایشگر

1080×2340 پیکسل

تراکم پیکسلی

390 پیکسل در هر اینچ

پردازنده اصلی

Samsung Exynos 1480

فناوری ساخت تراشه

4 نانومتری

هسته‌های پردازشی

8 هسته

میزان حافظه رم

6، 8 و 12 گیگابایت

حافظه داخلی ذخیره‌سازی

256 و 128 گیگابایت

سنسورهای دوربین

عریض، فوق‌عریض و ماکرو

رزولوشن دوربین‌ها

50، 12 و 5 مگاپیکسل

رزولوشن فیلم‌برداری

4k با 30 فریم

1080 با 60 و 30 فریم

دوربین سلفی

32 مگاپیکسل

نوع باتری

لیتیوم یونی

ظرفیت باتری

5000 میلی‌آمپر ساعت

توان شارژ باتری

25 وات

حسگرها

اثر انگشت اپتیکال

شتاب‌سنج

ژیروسکوپ

قطب‌نما

مجاورت

فناوری‌های ارتباطی

GSM

HSPA

LTE

پشتیبانی از 5G

دارد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 دلیل برای خرید گوشی سامسونگ a55

8

اگر هنوز نمی‌دانید که چرا باید نسبت به پرداخت قیمت گلکسی a55 و خرید آن اقدام کنید، باید به شما مزایای این محصول را ارائه دهیم. مزیت‌هایی که در این موبایل وجود دارند، قابلیت‌های زیادی به شما ارائه کرده و کار با گوشی هوشمند سامسونگ را راحت‌تر کرده‌اند. این مزایا بدین صورت هستند.

گوشی سامسونگ a55 طراحی شیک و زیبایی دارد

در اولین قدم از بررسی دلایلی که قیمت گلکسی a55 ارزش بالایی دارد، باید به طراحی این موبایل اشاره کنیم. می‌توان گفت که در میان محصولات جدید سامسونگ، خاص‌ترین طراحی متعلق به این مدل بوده و به همین دلیل توانسته موفقیت خوبی در فروش به‌دست بیاورد.

مهندسان سامسونگ برای تولید این موبایل از فریم آلومینیومی استفاده کرده‌اند. قاب پشتی این دستگاه به‌کمک شیشه گوریلا گلاس ساخته شده و در برابر خراش و ضربه مقاومتی عالی دارد. رنگ‌بندی این دستگاه شامل کدهای رنگی جالبی است که با بهره‌گیری آن‌ها، یک موبایل خاص خواهید داشت.

طول عمر باتری a55 بسیار عالی است

دلیل دیگری که باعث شده ارزش قیمت گلکسی a55 بیشتر شود، طول عمر باتری است که در آن به‌کار برده‌اند. اگر به مشخصات فنی این دستگاه توجه کرده باشید، می‌دانید که در آن یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یونی استفاده کرده‌اند.

این باتری به‌طور میانگین 13 ساعت شارژدهی مفید برای تمامی کاربردها دارد. اگر با این موبایل به وب‌گردی بپردازید، این شارژدهی به 11 ساعت کاهش پیدا می‌کند؛ اما برای تماشای ویدئو می‌توانید تا 18 ساعت از آن استفاده کرده و نگران اتمام شارژ نباشید.

گلکسی a55 از بهترین نمایشگر در بین میان‌رده‌ها برخوردار است

اگر نمی‌دانید که چرا ارزش قیمت گلکسی a55 بالا بوده و افراد زیادی نسبت به خرید آن اقدام می‌کنند، باید سراغ نمایشگر این دستگاه بیایید. صفحه‌نمایشی که سامسونگ برای این محصول قرار داده از نوع Super AMOLED بوده و 120 هرتز نرخ تازه‌سازی دارد.

این صفحه‌نمایش 1080×2340 پیکسل رزولوشن داشته و تراکم آن نیز 390 پیکسل در اینچ است. موردی که کیفیت نمایشگر این دستگاه را بیشتر کرده، روشنایی 1000 نیتی آن است که در فضای باز و نورانی نیز عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. همچنین حدود 85.5درصد از بدنه جلویی گوشی نیز توسط صفحه‌نمایش اشغال شده و حاشیه‌های کمی دارد.

دوربین a55 چقدر رزولوشن دارد؟

بگذارید پس ‌از بررسی دلایلی که ارزش قیمت گلکسی a55 بالا هستند، دوربینی که برای این محصول وجود دارد را زیر ذره‌بین ببریم. باید گفت که این موبایل از دوربین‌های 3گانه بهره برده و به همین دلیل قادر است تصاویر زیبایی برای شما ثبت کند.

این دوربین‌ها شامل سنسورهای عریض، فوق‌عریض و ماکرو بوده و رزولوشن آن‌ها به‌ترتیب 50، 12 و 5 مگاپیکسل است. با کمک این دوربین‌ها قادر هستید فیلم‌هایی را به‌صورت 4K ضبط کرده و سپس در نمایشگرهای خانگی به تماشای آن‌ها بنشینید.

خرید گلکسی a55 با پایین‌ترین قیمت

9

شما قادر هستید بهترین قیمت a55 را در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا پیدا کنید. دیجی‌کالا یک مرکز اینترنتی معتبر است که می‌توانید در آن مدل‌های مختلف گوشی هوشمند را جستجو کنید. مزایای خرید از این فروشگاه شامل قیمت مناسب، گارانتی‌های معتبر و تحویل سریع می‌شود.

جمع‌بندی

اگر به ‌دنبال این هستید که بهترین قیمت گلکسی a55 را پیدا کنید، باید ابتدا مشخصات فنی این دستگاه و دلایلی که باعث فروش بالای آن شده‌اند را بیابید. این موبایل از شرکت کره‌ای سامسونگ، محصولی است که نمایشگر آن در میان محصولات میان‌رده، برتر است.

ازطرف‌دیگر طراحی لوکس آن باعث شده که هرکسی با دیدن این گوشی فکر کند یک پرچم‌دار گران‌قیمت در دستان خود دارید. این موبایل از شیشه و آلومینیوم در بدنه خود بهره برده تا علاوه‌بر داشتن ظاهری جذاب، مقاومت بالایی دربرابر ضربه داشته باشد. زمانی که به دیجی‌کالا مراجعه کنید، قطعا بهترین قیمت را برای خرید این محصول پیدا خواهید کرد. دیجی‌کالا تمامی محصولات خود را با قیمتی پایین‌تر می‌فروشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها