خرید میز کانتر نمایشگاهی و تبلیغاتی از یارسام

کد خبر: 1254285

با توجه به اهمیت استفاده از میز کانتر نمایشگاهی برای تبلیغات و تاثیری که می‌تواند در جذب مشتری و به‌طور کلی بازیدکنندگان نمایشگاه داشته باشد شناخت این میز، انواع و نحوه خرید آن اهمیت دارد.

خرید میز کانتر نمایشگاهی و تبلیغاتی از یارسام

 

میزهایی که با نام کانتر نمایشگاهی شناخته می‌شوند طراحی خاصی دارند و با استفاده از نصب بنرهای تبلیغاتی روی میز می‌توان از آنها جهت معرفی کسب‌وکار، لوگو و خدمات ارائه‌شده توسط بیزینیس استفاده کرد.

میزهای کانتر نمایشگاهی در انواع مختلف تولید می‌شوند و هر کدام برای مکانی یا هدفی خاص مناسب هستند. در ادامه با این نوع میز، کاربردها، انواع و نحوه خرید آن به‌طور کامل آشنا می‌شویم پس تا انتها با ما همراه باشید.

خرید میز کانتر نمایشگاهی قیمت عالی از یارسام

 

میزکانتر نمایشگاهی و کاربردهای آن

این نوع میز معمولا در ابعاد کوچک اما با ظاهری زیبا تولید می‌شود تا خیلی فضای غرفه را اشغال نکند. از متریال مورد استفاده در تولید آن نیز باید به پی‌وی‌سی و پلاستیک فشرده اشاره کرد.

طراحی میز کانتر به‌صورت مکعبی یا نیم‌دایره است. بخش جلویی میز معمولا به‌گونه‌ای طراحی شده که بتوان با استفاده از بنرهای تبلیغاتی شامل نام برند، شعار کسب‌وکار، لوگو یا همه این موارد بیزینس را به بازدیدکنندگان معرفی کرد.  

بخش دیگر نیز مناسب برای ایستادن اپراتور فروش است. درصورتی‌که فضای غرفه فروش زیاد باشد یا بخواهید از چند اپراتور کمک بگیرید می‌توانید از میز کانتری با ابعاد بزرگ‌تر استفاده کنید.

کاربرد میز کانتر نمایشگاهی

مهم‌ترین کاربرد این نوع میز را می‌توان در غرفه‌های نمایشگاه دانست. با توجه به اینکه نمایشگاه به‌صورت محدود و در بازه زمانی کوتاهی برگزار می‌شود لازم نیست از سازه‌های خیلی پیشرفته با هزینه زیاد استفاد کنید.

در مقابل سازه‌های نمایشگاهی دیگری نیز وجود دارد که با نام استند، بنر و میز کانتر شناخته می‌شوند. استفاده درست از این تجهیزات علاوه‌بر اینکه به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند، با ایجاد مکانی زیبا با دکوراسیونی مناسب، باعث افزایش بازدهی غرفه نیز خواهد شد. 

میز کانتر در نمایشگاه زمینه را برای معرفی محصولات و خدمات به بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. همچنین اپراتور می‌تواند اطلاعاتی که لازم است را در اختیار افراد قرار دهد. با این کار فروش محصولات نیز افزایش می‌یابد.

این نوع میز در همایش‌هایی که کسب‌وکار برگزار می‌کند یا اسپانسر آن می‌شود نیز کاربرد دارد. با چاپ نام برند و لوگو روی میز کانتر نمایشگاهی و قرار دادن آن روی سن برای فرد سخنران، می‌توان به معرفی کسب‌وکار کمک کرد.

طراحی و دیزاین میز کانتر اگر کاملا اصولی و درست انجام شود می‌تواند به جذب بازدیدکننده‌ها و خریداران کمک کند. به‌طور کلی این میز خود می‌تواند نقطه‌ای مثبت برای معرفی کسب‌وکار باشد.

انواع میز کانتر نمایشگاهی

میز کانتر در مدل‌های مختلف تولید می‌شود که هر کدام از آنها می‌توانند با توجه به نیاز افراد کاربردی باشند. در ادامه با انواع این میز آشنا می‌شویم.

  • میز کانتر سوئیسی: این نوع میز به‌صورت میز کانتر نمایشگاهی 2 نفره و یک نفره تولید می‌شود. با توجه به فضای غرفه یا تعداد اپراتورهای فروش، باید نوع خاصی از آن را انتخاب کنید.
  • میز کانتر تاجدار: بیشترین کاربرد میزهای کانتر سمپل تاجدار که می‌توانند خیلی خوب توجه بازدیدکنندگان را به‌خود جلب کنند برای تبلیغات برندینگ در فضای بیرونی نمایشگاه یا غرفه‌های اطلاعات است.

برخی نمونه‌های این میز به این صورت است که تاج را روی میزهای یک‌نفره سوار می‌کنند و قیمت مناسبی نیز دارد. اما برای ماندگاری بهتر باید از میزهای تاجدار pvc استفاده کنید.

  • میز کانتر گرد: اگر اپراتور فروش ندارید و تنها استفاده شما از میز کانتر برای نمایش محصولات است باید میز کانتر گرد را که به‌2 صورت بلند یا کوتاه تولید شده و ابعاد کوچکی دارد انتخاب کنید.

کانتر غرفه

خرید میز کانتر نمایشگاهی

اگر برای ساخت غرفه در نمایشگاه یا برگزاری همایش در فکر تهیه تجهیزات مناسب هستید نباید میز کانتر را فراموش کنید. این میز اگر به‌درستی طراحی و تزئین شود می‌تواند به‌خوبی برند و کسب‌وکار شما را به دیگران معرفی کند.

از سوی دیگر اپراتورهایی که پشت میز حضور پیدا می‌کنند نیز زمینه را برای جذب افراد فراهم خواهند کرد. به همین دلیل این نوع میز به یکی از مهم‌ترین تجهیزات نمایشگاهی تبدیل شده است.

میزی که تهیه می‌کنید باید ابعاد استانداردی داشته باشد تا بتوان در غرفه یا حتی سالن‌ از آن استفاده کرد. همچنین متریال مورد استفاده برای ساخت این میز باید کیفیت بالایی داشته باشند.

فروشگاه یارسام با در نظر گرفتن این موارد انواع میز کانتر در مدل‌های یک‌نفره، 2 نفره، تاج‌دار و گرد را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت فراهم کرده است. اگر می‌خواهید محصول خریداری‌شده برای سال‌های طولانی سالم بماند می‌توانید خرید میز کانتر از این فروشگاه را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

میز کانتر نمایشگاهی یکی از تجهیزات مهم و کاربردی مورد استفاده از مکان‌های مختلف به‌خصوص غرفه‌های نمایشگاه است. این محصول در مدل‌های مختلف یک‌نفره، 2 نفره، گرد و تاجدار تولید می‌شود.

با نصب بنرهای حاوی نام برند و لوگو روی میز کانتر می‌توانید کسب‌وکار خود را در کوتاه‌ترین زمان به دیگران معرفی کنید. این میز همچنین زمینه را برای فروش بیشتر محصولات یا معرفی خدمات فراهم می‌کند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد