تفاوت انواع قرص ماشین ظرفشویی فینیش و انتخاب بهترین آن ها برای شستشو

کد خبر: 1248184

قرص ‌های ماشین ظرفشویی فینیش به دلیل سایز استانداردی که دارند، از اتلاف مواد شوینده جلوگیری می ‌کنند. برند فینیش سال ‌هاست که برای افزایش کیفیت و کارایی محصولات خود تلاش می‌ کند و در حال حاضر این قرص ها، قدرت بالایی در پاک‌ کنندگی و ضدعفونی ظروف دارند. البته تمام محصولات فینیش قدرت یکسانی ندارند و با توجه به نوع قرص، کیفیت و قیمت، این شوینده ها با هم متفاوت هستند. قرص ‌های ماشین ظرفشویی فینیش به طور کلی به ۴ دسته تقسیم می ‌شوند که در این مطلب به بررسی و ارزیابی هر یک می پردازیم.

تفاوت انواع قرص ماشین ظرفشویی فینیش و انتخاب بهترین آن ها برای شستشو

 

 

 

قرص فینیش کلاسیک   Classic 

قرص ظرفشویی کلاسیک اولین محصول موفق برند فینیش بوده و همواره در سراسر جهان مشتریان زیادی داشته است. این قرص، اگرچه کمبود هایی دارد، اما برای طیفی از مصرف ‌کنندگان به‌ عنوان محصولی رضایت ‌بخش شناخته می ‌شود و تولید و عرضه آن همچنان ادامه دارد.

  • قرص ظرفشویی کلاسیک مانند نمونه های دیگر قرص ها، جلا دهنده و نمک ندارد و می ‌تواند باعث کاهش تمیز شدن کامل ظروف و برجسته ماندن رسوب ‌های آب در ماشین ظرفشویی شده و عمر آن را کاهش دهد.
  • این قرص به‌ خصوص در مناطقی که آب سخت دارند، تأثیر گذاری کمتری دارد. بهتر است همراه با قرص ظرفشویی از جرم ‌گیر، نمک و ژل استفاده شود.
  • قرص ظرفشویی کلاسیک در مقایسه با سایر مدل ‌ها، ارزان‌ تر است و در صورت کمبود ظروف می‌ توان نصف آن را استفاده کرد.

 

قرص ظرفشویی همه کاره یا آل این وان All in One 

به دلیل اینکه قرص کلاسیک نتوانست تمام مصرف‌ کنندگان را راضی کند و با استفاده از آن به راحتی ظروف را به ‌طور کامل جلا و براق کرد، قرص ظرفشویی همه ‌کاره وارد بازار شد. قرص ظرفشویی All in one به خوبی کمبودهای نوع کلاسیک را رفع کرده و قدرت بیشتری در شستشوی ظروف دارد.

  • این قرص از مواد سفید کننده، نمک و جلا دهنده استفاده می ‌کند تا مانع رسوب ‌گذاری در دستگاه شود و لکه‌ های چربی و غیره را به حداقل برساند.
  • استفاده از قرص همه ‌کاره به شما اطمینان می‌دهد که روغن‌ ها به ‌خوبی از روی ظروف پاک شده و فیلتر دستگاه ظرفشویی شما به‌طور کامل محافظت می ‌شود. این به این معنی است که نیازی به استفاده از جرم ‌گیر، جلا دهنده و نمک وجود ندارد.
  • تمام این مواد همراه با آنزیم‌ های پاک‌ کننده در ساختار قرص همه ‌کاره استفاده شده‌اند و حتی در دمای پایین هم عملکرد خوبی در شستشوی ظروف دارند.
  • علاوه بر این، تأثیر آن را می‌توان در فرآیند خشک کردن ظروف نیز مشاهده کرد.

 

قرص فینیش کوانتوم  Quantum

قرص کوانتوم نوعی پیشرفته ‌تر از قرص ‌های فینیش است که ساختاری کاملاً متفاوت و ویژگی ‌های منحصر به‌ فرد تری نسبت به مدل ‌های قبلی دارد. قرص کوانتوم با توجه به قدرت بالا، بیشترین طرفداران را جذب کرده و با قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ‌ها در بازار عرضه می‌ شود.

  • این قرص از ترکیب ژل، نمک و یک بخش توپی قرمز رنگ حاوی مایع جلا دهنده و یک پوسته ژله‌ ای تشکیل‌ شده است. پوسته ژله ‌ای این قرص باعث می‌ شود قرص برای مدت زمان بیشتری حل شود و ظروف به‌ طور کامل تمیز شوند.
  • قرص کوانتوم قادر است لکه ‌ها و مواد چسبیده را از ظروف برطرف کند و قدرت پاک ‌کنندگی بسیار بالایی دارد و چربی زدایی و محافظت از ظروف را نیز انجام می دهد.
  • با یک ‌بار شستشو می‌ توان بهترین نتیجه را از این قرص دریافت و تأثیر براق ‌کنندگی آن را به ‌وضوح مشاهده کرد. زیرا قرص کوانتوم از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و به علت ساختار ترکیبی پودر و ژل در آن، قدرت چربی زدایی، سفید کنندگی، براق‌ کنندگی و محافظت از ظروف آن در مقایسه با انواع دیگر بیشتر است.
  • یکی از مشکلاتی که شاید در استفاده از این قرص با آن مواجه شوید، عدم شستشوی ایده آل این قرص در صورت شستن ظروف در زمان کوتاه می باشد. 
  • همچنین شما نمی توانید قرص کوانتوم را نصف کنید. یعنی در زمان شستشوی تعداد کمتر ظروف نیز باید این قرص را به صورت کامل استفاده نمایید. 

 

قرص فینیش کوانتوم مکس  Quantum Max 

9

 

قرص کوانتوم ماکس، به‌ عنوان آخرین نسل و بهترین قرص ماشین ظرفشویی از برند فینیش می باشد. زیرا این قرص، تمام قابلیت ‌ها و ویژگی ‌های برجسته قرص کوانتوم را به صورت حرفه ای به ارمغان آورده است. با این حال، برند فینیش باز هم در تلاش بیشتری است تا به بهترین قابلیت ‌ها و ویژگی‌ ها در قرص کوانتوم مکس تمرکز داشته باشد.

  • این محصول، در مقایسه با انواع دیگر قرص فینیش قدرت شستشوی بیشتری را در زمان کوتاه ‌تر ارائه می ‌دهد.
  • قرص کوانتوم مکس نیز مانند قرص کوانتوم، به ‌خوبی از ظروف شیشه ‌ای و نقره ‌ای محافظت کرده و هیچ اثری از لکه‌ ها باقی نمی‌ گذارد.
  • قرص کوانتوم مکس از لحاظ قدرت چربی زدایی و براق کردن ظروف بسیار تخصصی و حرفه ای عمل می کند.

 

از بین قرص های برند فینیش کدام بهتر اند؟

قرص های کوانتوم مکس، در میان انواع قرص ماشین ظرفشویی فینیش، بهترین نمونه و گل سرسبد هستند. قرص کوانتوم مکس، با بهره‌ گیری از آخرین تکنولوژی‌ های بهینه ‌سازی شستشوی ماشین ظرفشویی، توانسته است به تمام نقاط قوت نسل‌ های قبلی قرص ‌های فینیش اضافه کند. علاوه بر این، قدرت حل شوندگی بالا و شستشوی ایده‌ آل در برنامه ‌های کوتاه مدت نیز به ویژگی‌ های برجسته این قرص ‌ها افزوده شده است. این نوع قرص ظرفشویی دارای توانایی برتر در حل چربی و از بین بردن لکه‌ ها نسبت به سایر نمونه های موجود است. قرص کوانتوم مکس به واسطه ترکیبات خاص خود، به خوبی از ظروف شیشه‌ ای و نقره ‌ای محافظت می‌ کند و هیچ لکه‌ ای را روی آن‌ ها باقی نمی‌ گذارد. فینیش در قرص کوانتوم مکس، بهترین قابلیت ‌های یک قرص ماشین ظرفشویی را معرفی کرده است، بنابراین این قرص به عنوان بهترین قرص ظرفشویی فینیش شناخته می ‌شود. این محصول به صورت بسته‌ های 48 و 65 عددی در بازار موجود است.

منبع: https://araskharid.com/product-category/%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA/%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B8%D8%B1%D9%88%D9%81/%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%B4/

 

 

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد