کف کاذب آرمان عمران هوشمند

کد خبر: 1235440
کف کاذب آرمان عمران هوشمند

 

 

کف کاذب به عنوان نوین‌ترین مصالح ساخت و ساز شناخته می‌شود. ساختار این سازه، کاملا اصولی بوده و بعد از ساخت مقاومت آن مورد آزمایش قرار می‌گیرد. منحصر به فرد بودن کف کاذب به دلیل کاربردهای متنوعی است که فراهم می کند.

ساختار کف کاذب بسیار ساده بوده و از سه بخش تشکیل می‌شود.

بخش زیرین، پایه نام دارد. پایه‌ها روی زمین ساختمان نصب می‌شوند. پایه قابلیت تنظیم ارتفاع دارد که بنابر درخواست مشتری میتوان ارتفاع آن را کم یا زیاد کرد. جنس پایه با توجه به نوع کف کاذب متفاوت است.

بخش میانی رابط نام دارد. رابط یا استرینگر به پایه پیچ می‌شود و نقش مهمی در توزیع بار وارد شده به سازه دارد. استرینگرهای شرکت آرمان فلور خاصیت ضد اکسیدگی داشته و دما و رطوبت هوا باعث زنگ زدن آنها نمی‌شود.

بخش رویی پانل است. پانل‌ها بعد از اتصال رابط به پایه، روی پایه قرار میگیرند. مقاومت پایه بستگی به نوع کف کاذب دارد.

پانل باید استقامت بالایی داشته باشد زیرا در معرض عوامل بیرونی بسیاری چون، رفت و آمد. دما، ساییدگی و دیگر موارد قرار می‌گیرد.

در نهایت برای حفاظت بیشتر از پانل، از کفپوش استفاده می‌شود. انواع روکش کف کاذب به شرح زیر هستند.

اچ.پی.ال

پی.وی.سی

گرانیت

موکت

چمن مصنوعی

لمینت

پارکت

چوب

 روکش انتخاب شده باید با اهداف و سلیقه َشما مطابقت داشته باشد.

 

مزایا کف کاذب چیست؟

 

کف کاذب کاربردهای متفاوتی داشته و برای محیط‌های مختلف قابل اجرا است. البته این مزایا تنها مختص کف کاذب‌هایی چون، فولادی و آلومینیومی بوده. و دیگر سازه‌های کاذب این ویژگی‌ها را ندارند.

  • نصب کف کاذب روی زمین، فضای خالی ایجاد میکند. ای فضای کاربردی، محل مناسب برای پوشش دادن سیم‌های برق و کابل کشی‌ها خواهد بود. سیم‌کشی برخی از ساختمان‌ها باید به صورت بین طبقه‌ای یا رو کار باشد. در این صورت استفاده از کف کاذب هوشمندانه‌ترین انتخاب است.
  • وجود پایه‌های قابل تنظیم یکی از ویژگی‌های مهم کف کاذب محسوب میشود. زیرا مقدار فضای خالی به وجود آمده، امکان نصب انواع سیستم‌ها از جمله. سیستم‌های خنک کننده، سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات تهویه مطبوع هوا و دیگر تاسیسات از جمله لوله کشی‌ها را ممکن می‌سازد.
  • آنتی استاتیک بودن کف کاذب آرمان فلور، موجب شده تا در مکان‌هایی که دارای دستگاه‌ها، سیستم و تجهیزات الکتریکی قابل نصب باشد. زیرا با عبور دادن الکتریسیته ساکن ، از آسیب به تجهیزات و برق گرفتگی افراد جلوگیری می‌کند.
  • کف کاذب‌های تولید شده در شرکت آرمان فلور مقاوم بوده و قادر به تحمل فشارها ثابت و متغییر هستند. فشارهای ثابت از قرار گرفتن اجسام و وسایل روی سازه حاصل می‌شوند. اما فشارهای متغییر مربوط به تردد افراد یا حرکت دادن اجسام مختلف روی سازه هستند.
  • بهترین مواد اولیه در ساخت کف کاذب، فولاد و آلومینیوم است. این دو عنصر مقاومت بالایی در برابر دما و بارش دارند. به همین دلیل کف کاذب آلومینیومی و کف کاذب فولادی، قابل اجرا در فضا رو باز هستند.
  • وزن کف کاذب مناسب بوده و امکان جا به جایی آن وجود دارد. بنابراین هر وقت قصد نقل مکان داشتید، نگران سرمایه خود نباشید. زیرا ساختار کف کاذب قابل نقل و انتقال است.
  • تایل‌های کف کاذب، وزن استانداردی داشته و به راحتی میتوان آنها را بلند کرد. تایل‌ها با مکنده مخصوص برداشته می‌شوند و دسترسی به زیر سازه را ممکن می‌کنند.
  • کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی فاقد هزینه نگهداری هستند. این درحالیست که برخی از انواع کف کاذب، مانند کف کاذب سرامیکی. کف کاذب چوبی و کف کاذب شیشه‌ای دارای هزینه‌های سنگین برای نگهداری و طول عمر هستند.
  • کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی  ضد حریق بوده و هرگز ساختار آن در آتش سوزی فرو نمی‌ریزد. همچنین بو و گاز سمی تولید نمی‌کند. البته این مقاومت تنها مختص آتش نیست. این دو سازه مقاومت بالایی در برابر زلزله و سیل دارند.
  • این دو سازه ضد خط و خش و سابیدگی هستند. یعنی اشیا نوک تیز یا کشیده شدن اجسام مختلف روی آنها یا حتی رفت و آمدهای مکرر. باعث سوراخ شدن، خط افتادن یا ساییده شدن کف کاذب نمی‌شود.
  • مقاومت کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی مثال زدنی نیست. این مقاومت مورد آزمایش قرار گرفته و ثابت کرده. که کف کاذب‌های شرکت آرمان فلور، اصلا دچار فرو رفتگی ناشی از وزن وسایل و اجسام سنگین نمی‌شود.
  • کف کاذب قابل شست و شو است. محدودیتی در استفاده از مواد شوینده شیمیایی یا تی کشیدن وجود ندارد. این سازه لک نمی‌شود و برخورد مواد شیمیایی باعث کدر شدن و آسیب به سازه نمی‌شود.
  • بعد از نصب کف کاذب راه نفوذ جانورانی مانند موش، به زیر سازه کاملا بسته می‌شود. کف کاذب جویده نمی‌شود و از حمله آفاتی مانند موریانه یا دیگر حشرات مصون می‌ماند.
  • کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی تنها سازه‌های عایق صدا  هستند. به همین دلیل در مکان‌هایی مثل بیمارستان یا کتابخانه، کاربرد دارند.

 

کف کاذب و نقش آن در بهینه سازی ساختمان

 

بهینه سازی ساختمان یعنی، در ساخت ساختمان از مصالحی استفاده کنیم که، مقاوم باشند. قیمت مناسبی داشته و هزینه‌های ساخت را کاهش دهد. همچنین امنیت ساختمارن را ارتقا دهند.

کف کاذب یکی از مصالح نوین در راستای بهینه سازی ساختمان به شمار می‌رود.

زیرا علاوه برقیمت مناسب، مقاومت بالایی داشته و با ساختار منحصر به فرد، وزن سازه را استاندارد نگه می‌دارد.

با نصب کف کاذب فولادی و آلومینیومی، دیگر نیاز به بنت ریزی کف ساختمان نیست. همچنین استفاده از کاشی، سرامیک، موزایک، پارکت و لمینت ضرورت ندارد.

بنابراین بار مرده ساختمان کاهش یافته و مقاومت ساختمان چند برابر میشود.

یک نکته مهم درباره‌ی قابلیت‌های کف کاذب آرمان فلور، امکان نصب روی زمین ناهموار است. کف کاذب تولید شده در شرکت آرمان فلور روی زمین ناهموار نصب شده. و در پایان پروژه زمین کاملا هموار می‌شود. دلیل این قابلیت، وجود پایه‌های تنظیم شونده است.

کف کاذب ساختار منسجمی داشته و عواملی چون، سیل، زلزله و آتش سوزی باعث گسستگی سازه نمیشود.

یا در صورت آتش سوزی، کف کاذب بوی بد و گاز کشنده تولید نمیکند. و باعث گسترش آتش نمی‌شود.

رعایت وزن استاندارد و عدم تجاوز از آن اهمیت زیادی دارد. زیرا سنگین بودن بیش از حد ساختمان، خطراتی چون، نشست و فرو ریزی را در پی دارد. وجود چنین احتمالی به معنی در خطر بودن جان تمام افرادیست که به محیط رفت و آمد دارند.

 

انواع کف کاذب و تفاوت آنها با یکدیگر

 

وجود انواع مختلف کف کاذب، به دلیل استفاده از مواد اولیه متنوع در ساخت است.

کف کاذب فولادی

کف کاذب آلومینیومی

کف کاذب سنگی

کف کاذب شیشه‌ای

کف کاذب چوبی

کف کاذب لگراند

کف کاذب سرامیکی

 

کف کاذب فولادی و انواع آن

 

کف کاذب فولادی بیشترین مقاومت و کاربرد را، میان انواع خود دارد. متریال ساخت این نوع کف کاذب، یعنی فولاد، موجب به وجود آمدن این استقامت و استحکام شده. در ساختار کف کاذب فولادی، جنس تایل و پایه از فولاد بوده و این ساختار فولادی سرسختی بی‌نظیر سازه را نمایان می‌سازد. 

کف کاذب فولادی دو نوع مختلف دارد.

  • نوع اصلی کف کاذب فولادی
  • نوع فرعی کف کاذب فولادی

کف کاذب اصلی یا توپر، دارای تایل سه لایه‌ایست. به ترتیب لایه‌ها از بالا به پایین، ورقه فولاد، بتن تزریق شده و مجددا ورقه فولاد را شامل می‌شود. کف کاذب فولادی در اصل از سه لایه ساخته شده و مقاومت بالایی دارد. کف کاذب فولادی توپر، کاربردهای بسیاری داشته و در مکان‌های مختلف، قابل نصب است.

در نوع فرعی، کف کاذب فاقد لایه بتنی بوده و مقاومت نسبتا کمتری در برابر نوع اصلی خود دارد. اما این نوع از کف کاذب کاربردهای خاص خود را دارد.

شرکت آرمان فلور هر دو نوع را تولید می‌کند زیرا هر یک مشتری خاص خود را دارند.

 

4

 

بهترین نوع کف کاذب

 

کف کاذب فولادی به عنوان پرکاربردترین نوع کف کاذب شناخته شده است. زیرا ویژگی‌ها خاص بسیاری داشته که در دیگر انواع وجود ندارد. از جمله مزایای کف کاذب فولادی میتوان موارد زیر را مطرح کرد.

  • کف کاذب فولادی ضد ضربه است. در صورت برخورد شدید وسایل و اجسام نوک تیز، آسیب نمی‌بیند و دچار فرو رفتگی نمی‌شود.
  • این سازه قابل شست و شوست. امکان تمیز کردن با تی را داشته و در برابر مواد شوینده مقاوم است. همچنین در صورت برخورد مستقیم آب صدمه نمی‌بیند.
  • کف کاذب فولادی سازه‌ای مدرن و آنتی استاتیک است.
  • فاقد هر گونه هزینه نگهداری است. در حالی که برخی از کف کاذب‌ها از جمله کف کاذب سرامیکی، چوبی و شیشه دارای هزینه‌های سنگین مراقبت و نگهداری هستند.
  • رعایت تمام اصول و استانداردهای جهانی در ساخت. کف کاذب فولادی محصولی کاربردی در تمام جهان بوده و مهندسی ساخت دقیقی دارد.
  • قیمت مناسب نسبت به انواع دیگر. کف کاذب فولادی قیمت مناسبی داشته و فاقد هزینه‌های نگهداری است. از طرفی شرکت آرمان فلور مستقیما به عرضه محصول می‌پردازد. بنابراین هزینه‌های واسطه گری از بین برداشته می‌شود.
  • امکان نصب و اجرا هر گونه تجهیزات یا تاسیسات زیر کف کاذب وجود دارد. به دلیل وجود پایه و ایجاد فضایی خالی بین زمین و سازه. این امکان فراهم شده تا به راحتی بتوان از فضای ایجاد شده استفاده کرد.
  • قابل نصب در فضاهای رو باز و روبسته. کف کاذب فولادی به دلیل ساختار ویژه‌ خود، قابل نصب در فضاهای روباز بوده و در برابر دما مقاوم است.
  • دسترسی به زیر کف کاذب فولادی با مکنده مخصوص ممکن خواهد بود. گاهی تاسیسات زیر سازه نیاز به بازرسی یا تعمیر خواهند داشت.
  • مقاوم در برابر حشراتی چون موریانه و موش. بعد از نصب کف کاذب فولادی جانوران نمی‌توانند به زیر سازه نفوذ کنند. همچنین سازه فولادی هرگز دچار پوسیدگی ناشی از حملات موریانه و دیگر حشرات نمی‌شود.
  • وزن مناسب. به منظور راحتی در نصب و جا به جایی، کف کاذب فولادی به گونه‌ای مهندسی و ساخته شده که حمل و نقل آن دشوار نباشد.
  • مقاومت بالا در برابر آتش سوزی بدون ایجاد بوی بد یا ریزش اجزا. همچنین در برابر حوادث طبیعی چون سیل و زلزله مقاومت بالایی دارد.
  • امکان نصب کف کاذب روی زمین شیب دار و ناهموار. زمین شیب دار یا ناهموار محدودیتی در نصب کف  کاذب فولادی ایجاد نمی‌کند.

5

کف کاذب فولادی در چه مکان‌هایی کاربرد دارد؟

 

کف کاذب فولادی مختص محیط خاصی نبوده و همه جا قابل اجراست. از جمله کاربردی‌ترین محیط‌ها در خرید و نصب کف کاذب عبارتند از:

اتاق کنترل فرودگاه‌ها

باشگاه‌های بدنسازی

شهربازی‌های سر پوشیده

کتابخانه‌های بزرگ

تمام فروشگاه‌ها و مراکز خرید

مگامال‌ها و هایپر مارکت‌ها

سالن‌های سینما و تئاتر

گلخانه‌های مکانیزه

تونل‌های مترو

دیتاسنترها

اتاق سرورها

صنایع سنگین

کارخانه‌ها

برای ساخت زمین مینی گلف

آموزشگاه‌ها

دانشگاه‌ها و مدارس

ساختمان‌های هوشمند

خانه‌های هوشمند

 

کف کاذب آلومینیومی و روش ساخت آن

 

کف کاذب آلومینیومی محصولی به دست آمده از آلیاژ آلومینیوم، که با گذراندن مراحل مخصوص به کف کاذب تبدیل می‌شود. در ساخت کف کاذب آلومینیومی ابتدا آلومینیوم، به مواد مذاب تبدیل می‌شود. سپس قالب‌های از پیش ساخته شده که مخصوص تایل‌های آلومینیومی هستند آماده سازی می‌شوند. در این مرحله آلومینیوم مذاب داخل قالب‌های مخصوص ریخته می‌شود.

قالب‌ها در همان حالت که حامل مواد مذاب هستند، در نقطه انجماد قرار می‌گیرند. پس از طی شدن این فرایند کف کاذب آلومینیومی آماده می‌شود. این روش ساخت، دایکاست نام دارد که در ساخت کف کاذب آلومینیومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کف کاذب الومینیومی بهترین نوع کف کاذب برای نصب در مناطق مرطوب کشور است. چرا که هرگز دچار اکسیدگی نمی‌شود.

 

مزایای کف کاذب الومینیومی چیست؟

 

کف کاذب الومینیومی دومین و پرطرفدارترین کف کاذب بوده و ویژگی‌های مشابهی با کف کاذب فولادی دارد.

  • مقاوم در برابر رطوبت شدید. کف کاذب الومینیومی به دلیل وجود الومینیوم به عنوان ماده اصلی در ساخت، خاصیت ضد اکسیدگی دارد. بنابراین انتخاب هوشمندانه‌ای برای نواحی مرطوب است.
  • آنتی استاتیک بوده و الکتریسیته ساکن را از خود عبور می‌دهد. آنتی استاتیک بودن کف کاذب الومینیومی باعث شده در محیط‌هایی چون اتاق کنترل، قابل استفاده باشد.
  • نصب و اجرا انواع تاسیسات و سیستم‌ها زیر سازه. پایه‌های قابل تنظیم، این امکان را فراهم می‌کنند تا بتوان انواع تاسیسات را زیر سازه اعمال کرد.
  • دسترسی راحت به زیر سازه. تایل‌های الومینیومی به وسیله مکنده مخصوص برداشته می‌شوند. بنابراین در صورت بررسی و نظارت، تعمیر یا تعویض با شمکل رو به رو نخواهید شد.
  • تمیز کردن آسان. برخلاف برخی از انواع کف کاذب که مراحل پاک سازی دشواری دارند، کف کاذب الومینیومی به راحتی قابل شست و شو است. استفاده از مواد شوینده یا تی موجب بروز خط و خش یا پوسیدگی سازه نمی‌شود.

در حالی که کف کاذب سرامیکی و کف کاذب چوبی فاقد این ویژگی هستند.

  • مقاوم در برابر جانوران و حشرات.
  • هیچگونه هزینه نگهداری ندارد. کف کاذب الومینیومی دومین نوع کف کاذب است که فاقد هزینه‌های مراقبت بعد از نصب است. اما نوع سرامیکی، چوبی، شیشه، و لگراند دارای هزینه نگهداری هستند.
  • مقاوم در برابر حوادثی چون آتش سوزی، زلزله یا سیل. بدون آنکه ساختار آن از هم جدا شود.
  • قیمت مناسب. با توجه به کاربردهای متنوع کف کاذب الومینیومی، این سازه قیمت فوق العاده‌ای دارد
  • وزن استاندار مطابق با اصول جهانی. ساخت کف کاذب الومینیومی ارمان فلور کاملا با اصول جهانی مطابق بوده و به همین دلیل شهرت جهانی دارد. استفاده از به روزترین تکنولوژی‌های ساخت، باعث شده تا کیفیت محصولات آرمان فلور چند برابر شود.

 

کف کاذب الومینیومی در چه مکان‌هایی کاربرد دارد؟

 

کف کاذب الومینیومی و کف کاذب فولادی برتری‌های مشترکی دارند. بنابراین هر دو قابل نصب در محیط‌های مشترک هستند. در ادامه نمونه‌ای محیط‌های قابل اجرا را نام میبریم.

اتاق سرورها

اتاق کنترل‌ها

اتاق دیتاسنتر

سالن‌های کنفرانس و تئاتر

سالن سینما

روف گاردن‌ها و محیط‌های روباز

ساخت زمین گلف مینیاتوری

فروشگاه‌ها و مگامال‌ها

مراکز آموزشی

محیط‌های هوشمند

ادارات و شرکت‌ها

شهربازی‌های رو بسته

گلخانه‌های هوشمند

کتابختنه‌های مرکزی

 

کف کاذب سنگی و خصوصیات آن

 

کف کاذب سنگی در دو نوع دسته بندی میشود.

کف کاذب ساخته شده با سنگ مصنوعی:

این تایل از سنگ طبیعی و ترکیب مواد دیگری چون، سیمان و افزودنی‌های پلیمری ساخته می‌شود. وزن تایل‌های مصنوعی کمتر از تایل‌های با سنگ طبیعی است.

کف کاذب ساخته شده با سنگ طبیعی:

در ساخت تایل از سنگ طبیعی چون مرمر، گرانیت، تراورتن، که عمده کاربرد انها در ساختمان سازیست استفاده می‌شود.

کف کاذب سنگی استقامت بالایی دارد و برای محیط‌های رو باز و پر تردد گزینه مناسبی خواهد بود. کف کاذب سنگی شامل رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی چون

گرانیت دانه اناری

تراورتن قرمز

گرانیت آبی ایرانی

تراورتن لیمویی

گرانیت قرمز ایرانی

گرانیت مشکی

تراورتن کرم

و انواع دیگر می‌شود.

 

 

معایب کف کاذب سنگی چیست؟

 

  • وزن بسیار بالا
  • عدم رعایت استانداردهای جهانی
  • جا به جایی دشوار
  • نصب دشوار
  • امکان شکستن تایل هنگام برداشتن
  • دسترسی دشوار به زیر سازه
  • قیمت بالا
  • دارای هزینه‌های جانبی بعد از نصب
  • به خطر انداختن امنیت ساختمان با افزایش وزن آن

 

کف کاذب شیشه‌ای و کاربرد آن

 

کف کاذب شیشه‌ای از شیشه‌های نسبتا قطور و نشکن ساخته می‌شود. البته این نوع بیشتر وارداتی هستند اما با توقف واردات آنها به کشور، تولید کنندگان داخلی اقدام به ساخت سازه کرده‌اند.

بعد از قرار دادن تایل شیشه‌ای روی سازه، طرف دیگر قابل رویت است. این امر از جهاتی خوب و در برخی مواقع مشکل ساز است. مثلا برخی زیر سازه را با گیاهان یا دیگر اشیا تزیین می‌کنند. در حالی که دیگر نمی‌توانند تاسیسات را از زیر سازه عبور دهند. زیرا جلوه محیط را زشت می‌کند.

 

 

معایب کف کاذب شیشه‌ای کدام‌اند؟

 

  • تایل‌ها به خط و خش حساس هستند
  • سازه نیاز به مراقبت و هزینه نگهداری دارد
  • امکان شکستن تایل وجود دارد
  • نصب سازه شیشه‌ای بسیار حساس است
  • قیمت خرید اولیه و هزینه نصاب به صرفه نیست
  • دسترسی به زیر سازه دشوار است

 

کف کاذب طرح لگراند

 

در واقع این سازه در ایران، توسط شرکت‌های داخلی ساخته و طرحی از اصل لگراند فرانسه است.

کف کاذب لگراند تنها نوع کف کاذب است که در طرح و رنگ تنوع ندارد. تایل‌ها سبک وزن بوده و هنگام تردد سر و صدا ایجاد می‌کند.

 

 

معایب کف کاذب طرح لگراند

 

  • آنتی استاتیک نبودن
  • نداشتن طرح‌های متنوع
  • فاقد استرینگر
  • نامناسب برای محیط‌های اداری و پر رفت و آمد
  • پایه‌های سست
  • عدم استفاده از پیچ و مهره در نصب
  • نداشتن اصول برای نصب سازه
  • قیمت نامناسب
  • کاربردهای محدود

کف کاذب چوبی و انواع آن

 

چوب‌های مختلفی چون، ترمود، بلوط، گردو، راش و انجیر در ساخت کف کاذب چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر چه چوب مورد استفاده در ساخت تایل چوبی مقاوم‌تر باشد، قیمت سازه بیشتر می‌شود.

شکل تایل‌های کف کاذب چوبی به دو صورت است.

تایل‌های مربعی:

هر تایل مربعی، روی چهار پایه قرار می‌گیرد. بنابراین دسترسی به تجهیزات زیر سازه راحت‌تر خواهد بود.

تایل‌های الواری:

الوارها در اندازه و ضخامت مختلف تولید می‌شوند. سپس هر الوار روی پایه‌های خطی شکل نصب می‌شود. به دلیل شکل مستطیلی، امکان اجرا تاسیسات زیر تایل الواری وجود ندارد.

 

 

معایب کف کاذب چوبی چیست؟

 

  • قیمت نسبتا بالا
  • شرایط مناسب برای رشد انواع قارچ و کپک
  • تولید صدا به دلیل وزن بسیار سبک
  • دارای هزینه نگهداری سالانه
  • مستعد آتش سوزی و گسترش آتش
  • مستعد حشره زدگی
  • امکان خط و خش افتادن روی آن
  • آنتی استاتیک نبودن
  • حساس به آب و رطوبت
  • نداشتن استاندارد سازمان آتش نشانی

 

کف کاذب سرامیکی و مشخصات آن

 

کف کاذب سرامیکی از قرار گرفتن سرامیک روی تایل فولادی به وجود می‌آید. کف کاذب فولادی مقاومت بینظیری داشته و نیاز به سرامیک ندارد.

درواقع کف کاذب سرامیکی، کاربرد جدیدی نداشته و تنها وزن سازه و به دنبال آن، وزن کلی ساختمان را افزایش می‌دهد. بدین ترتیب امنیت ساختمان در پی افزایش بار مرده، به خطر می‌افتد.

در ساخت این محصول، اصل ایمن سازی اصلا رعایت نشده.

ایمن سازی یعنی ضمن کاهش بار مرده ساختمان، هزینه‌های ساخت و ساز را نیز کاهش دهیم. وزن بالای کف کاذب سرامیکی وهزینه‌های جانبی بعدی، نشان از عدم رعایت این اصل خواهد بود.

 

 

نکات منفی کف کاذب سرامیکی

 

  • افزایش بار مرده ساختمان
  • مستعد ریزش
  • نداشتن مراحل ساخت اصولی
  • تایل‌های حساس
  • عدم دسترسی آسان به زیر سازه
  • آنتی استاتیک نبودن
  • عدم انسجام بین اجزا سازه
  • عدم اتصال سرامیک به تایل به دلیل ناهموار ب.دن سطح زیرین سرامیک
  • شکستن تایل
  • ترک خوردن تایل
  • نداشتن نشان استاندارد جهانی
  • نصب دشوار

 

برای مشاوره و خرید با کارشناسان شرکت آرمان فلور تماس بگیرید.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد