آمریکا در نهایت مجبور به ترک سوریه است

کد خبر: 840862

تونی گاسلینگ: نیرو‌های آمریکایی با توجه به اینکه هیچ مجوز قانونی برای حضور در سوریه ندارند، در نهایت مجبور به ترک این کشور خواهند شد.

آمریکا در نهایت مجبور به ترک سوریه است
خبرگزاری صداوسیما: به نقل از شبکه پرس تی وی، تونی گاسلینگ روزنامه نگار تحقیقی و کارشناس سیاسی معتقد است نیرو‌های آمریکایی با توجه به اینکه هیچ مجوز قانونی برای حضور در سوریه ندارند، در نهایت مجبور به ترک این کشور خواهند شد.
گاسلینگ که در بریستول انگلیس اقامت دارد گفت: برای حضور در خاک سوریه باید از مردم و دولت منتخب این کشور نظرخواهی شود. به نظر من نیرو‌های آمریکایی دیر یا زود مجبور به ترک سوریه خواهند شد. حضور نیرو‌های آمریکایی در سوریه در جهت منافع آمریکا بوده و قصد آن‌ها کمک به مردم سوریه نبوده است. آن‌ها مهمانان ناخوانده‌ای هستند که حضورشان در سوریه طولانی شده است. گاسلینگ تصریح کرد: نیرو‌های به اصطلاح ائتلاف تحت امر آمریکا در سوریه بازنده شده اند. نیرو‌های آمریکایی و انگلیسی به دنبال آن بودند که حکومت سوریه را نیز مانند لیبی و جا‌های دیگر سرنگون کنند، اما نتوانستند و شکست خوردند. انگلیس پس از اینکه در سوریه مغلوب روس‌ها شد اکنون مانند کودکی که در بازی بازنده شده قصد بهانه گیری و تلافی دارد. آن‌ها برای جبران آن شکست تلاش می‌کنند با بهانه‌های احمقانه به روسیه ضربه بزنند. آن‌ها در روز‌های گذشته هم اخباری را در مورد مسمومیت دو فرد که ظاهرا به مواد مخدر اعتیاد دارند منتشر کردند و ادعا می‌کنند که احتمال دارد این افراد با گاز اعصاب مرتبط با روسیه مسموم شده باشند. انگلیس باید بپذیرد که در سوریه مغلوب روسیه شده است و دست از این بهانه گیری‌ها بردارد. نیرو‌های آمریکایی نیز باید سوریه را ترک کنند. آن‌ها هیچ مجوزی از سازمان ملل دریافت نکرده اند و کنگره نیز اجازه‌ای برای حضور نظامی در سوریه صادر نکرده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد