محسن رضایی؛ کارگردان یا بازیگر؟

کد خبر: 1294632

روزنامه اعتماد نوشته: آخرین اطلاع‌رسانی محسن رضایی درباره موضوع انتخابات سال 1403 نشان می‌دهد که او حضوری فعال در عرصه انتخابات دارد اما اینبار نه به عنوان بازیگر.

محسن رضایی؛ کارگردان یا بازیگر؟

گروه سیاست سایت فردا - بر اساس شنیده‌های روزنامه «اعتماد»، محسن رضایی در ماه‌های اخیر تلاش کرد با تشکل امنا هم‌طیف شود و به نوعی نقش بزرگ‌تری جریان موسوم به انقلاب را به عهده بگیرد، این تصمیم او چه دستاوردهایی به همراه دارد؟ 

این روزنامه نوشته: آخرین اطلاع‌رسانی محسن رضایی درباره موضوع انتخابات سال 1403 نشان می‌دهد که او حضوری فعال در عرصه انتخابات دارد اما اینبار نه به عنوان بازیگر. محسن رضایی سعی دارد با عبور از مساله کاندیداتوری، در جایگاه کارگردانی سیاسی به وضعیت کاندیداهای موجود در این جبهه سر و سامان بدهد. 

اینکه چقدر این افراد از مدیریت رضایی و تصمیم جمعی نهایی نیروهای انقلاب تمکین می‌کنند و نتیجه این ریش‌سفیدی‌ها موثر است البته در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما به نظر می‌رسد جبهه انقلاب و کاندیداهای فعلی از درون دولت یا نزدیک به دولت در نهایت به سمت و سویی می‌روند که از این محوریت تبعیت کنند البته به جز علیرضا زاکانی و سعید جلیلی که ممکن است تصمیم دیگری اتخاذ کنند و به نظر نمی‌رسد این دو چهره از این تلاش‌ها برای تک گزینه‌ای شدن کاندیداهای نیروهای جبهه انقلاب تمکین کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها