ثبت نام جدید در سامانه خودروهای وارداتی | با وام400 میلیون تومانی خودرو لوکس بخرید

کد خبر: 1301192

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام جدید در سامانه خودروهای وارداتی از فردا (سه شنبه) نوزدهم تیرماه سال جاری خبر داد.

ثبت نام جدید در سامانه خودروهای وارداتی | با وام400 میلیون تومانی خودرو لوکس بخرید

مهدی ضیغمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت داز آغاز دور جدید ثبت نام در سامانه خودروهای وارداتی از فردا خبر داد و گفت: متقاضیان جدید می توانند از روز سه شنبه نوزدهم تیرماه با وکالتی کردن حساب خود، در این سامانه ثبت نام کنند.

وی افزود: در این مرحله، پلاک های فعال اجازه ثبت نام نخواهند داشت و البته شروطی برای ثبت نام آن دسته از دارندگان پلاک فعال بالای ۵ سال لحاظ خواهد شد.

ضیغمی پیش از این اعلام کرده بود که متقاضیان جدید باید در نظر داشته باشند که در صورت ایجاد حساب وکالتی و ثبت نام در سامانه خودروهای وارداتی، امتیازی از جنس اولویت مدت دار به این افراد تعلق نمی گیرد و از این پس برای هر دوره از سامانه وارداتی ها، امکان ثبت نام مشتری جدید وجود دارد.

وی اظهار داشت: بدیهی است اگر مشتری به خاطر حجم تقاضا، امکان خرید قطعی خودرویی خاص را نداشته باشد، باید برای دوره های بعدی سامانه دوباره فرآیند ثبت نام را طی کند. ا/قتصاد آنلاین

چه کسانی می توانند در مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی ثبت نام کنند؟ 

مدیر سامانه یکپارچه خودرو با اشاره به آغاز دور جدید ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی از فردا سه‌شنبه ١٩ تیر ماه، گفت: امکان تعریف حساب وکالتی از امروز دوشنبه آغاز شده و تا پنجشنبه ٢١ تیر ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، مهدی تقدسی با بیان اینکه این دوره آخرین فرصت برای متقاضیان مرحله اول یعنی افرادی است که در اسفند ماه ١۴٠١ ثبت نام کرده‌اند، ادامه داد: فرصت انتخاب خودرو از میان سبد محصولات عرضه شده، ارایه شده است.

وی با بیان اینکه در این مرحله امکان ثبت نام متقاضیان جدید نیز فراهم شده است، عنوان کرد: متقاضیان جدید نیز پس از تعریف حساب وکالتی می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

وی درباره بازکردن حساب وکالتی نیز گفت: امکان وکالتی کردن حساب نزد  شعب بانک‌های مورد تایید به نام خودروهای وارداتی از امروز دوشنبه فراهم شده و مشتریان تا پنجشنبه ٢١ تیرماه برای باز کردن حساب و بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در این حساب فرصت دارند.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها با بیان اینکه ثبت‌نام‌ از فردا سه‌شنبه 19 تیر آغاز می‌شود گفت: سبد محصولات نیز به زودی اعلام می‌شود.

تقدسی در پایان تاکید کرد: در این دوره از عرضه خودروهای وارداتی علاوه بر ایجاد امکان برای ثبت‌نام متقاضیان جدید، برای آخرین بار، به ثبت‌نام کنندگان مرحله اول نیز فرصت انتخاب داده شده تا خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به متقاضیان خودروهای وارداتی امتیاز ویژه داد

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کاوه نائینی، مدیر شعب این بانک در استان همدان گفت: مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می توانند از دوشنبه مورخ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ در طرح ثبت نام خودروهای وارداتی شرکت و اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

 نائینی افزود: علاوه بر اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه، به مشتریانی که حساب خود نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران را وکالتی نموده‌اند تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان از محل میانگین ایجاد شده از مبالغ مسدودی و اعتبار تخصیص داده شده پس از مرحله آزادسازی وجوه، امتیاز وام قرض‌الحسنه تعلق می گیرد.

وی با اشاره به خدمات الکترونیکی ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: متقاضیانی که حساب نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران ندارند میتوانند با مراجعه به سایت بانک یا از طریق اپلیکشن 《کیو بانک》بصورت کاملا غیر حضوری افتتاح حساب و نسبت به تکمیل موجودی ۳۰۰ میلیون تومانی اقدام و از اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی بانک بصورت آنی بهره‌مند شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد