زاکانی و قاضی‌زاده با پزشکیان دیدار کردند

کد خبر: 1301884

علیرضا زاکانی و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امروز با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب، با او دیدار کردند.

زاکانی و قاضی‌زاده با پزشکیان دیدار کردند

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با پزشکیان

رئیس بنیاد ایثارگران با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات و خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.

63101417

به گزارش ایسنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در دفتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، ضمن تبریک موفقیت وی در کسب اعتماد مردم در انتخابات، آخرین وضعیت اقدامات و خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران را تشریح کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین آخرین وضعیت و اقدامات این مجموعه و خدمات در حال ارائه به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان سرافراز کشور را تشریح کرد.

پزشکیان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی مناسب به خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران کشور، از توضیحات دکتر قاضی‌زاده و نیز از حضور وی در عرصه رقابت‌های انتخاباتی برای ایجاد نشاط و شور در این رویداد مهم ملی قدردانی کرد.

63101367

تشکر پزشکیان از زاکانی

شهردار تهران با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب با مسعود پزشکیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، کسب اعتماد اکثریت مردم به عنوان رئیس جمهور همه ملت ایران را به مسعود پزشکیان تبریک گفت و برای وی در مسیر خدمت به ایرانیان آرزوی موفقیت کرد.

شهردار تهران اظهار امیدواری کرد که با تداوم همکاری و هم‌افزایی دولت جدید و شهرداری تهران، مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف تهران بیش از پیش تسهیل و هموار شود.  

پزشکیان نیز در این دیدار از حضور و تلاش زاکانی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، تشکر کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد