پایان فرصت نهایی نمایندگان برای اعتراض به امتیازبندی‌ها

کد خبر: 1298600

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت امتیازبندی نمایندگان برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس را تشریح کرد.

پایان فرصت نهایی نمایندگان برای اعتراض به امتیازبندی‌ها

علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت امتیازبندی نمایندگان برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی، گفت: برای تعیین تکلیف این موضوع جلسه ماده پانزده آیین‌نامه داخلی قوه مقننه تشکیل شد که طبق ماده مذکور، این جلسه با حضور نایب رئیس اول مجلس ، رئیس کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس و روسای شعب پانزده گانه تشکیل شد که در این جلسه به اعتراضات نمایندگان، مواردی که ابهام دارد و موضوعاتی که آیین‌نامه ساکت است، رسیدگی کردند.

وی افزود: این جلسه روز شنبه هفته جاری برگزار شد که پس از آن نتایج امتیاز بندی‌ها به همه نمایندگان اعلام می‌شود و آنها طبق آیین‌نامه داخلی مجلس 24 ساعت فرصت دارند تا به نتایج اعتراض کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: پس از اعلام نتایج امتیازبندی‌ها از سوی اداره قوانین به نمایندگان، و پایان فرصت اعتراض نهایی ، جلسه هیئت رئیسه با روسای شعب برای تعیین تکلیف نهایی اعضای کمسیون‌های سیزدهگانه تخصصی مجلس برگزار و نتایج اعلام می‌شود.

نماینده تهران گفت: زمان برگزاری جلسه هیئت رئیسه با روسای کمیسیون‌ها نیز بستگی به جمع‌بندی اداره قوانین مجلس درباره اعتراضات و امتیازبندی‌ها و اعلام آن به هیئت رئیسه است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها