این وام قرض الحسنه بدون سود را ازدست ندهید | با سپرده 10 میلیونی وام 300 میلیون تومانی بگیرید

کد خبر: 1300069

بانک صادرات ایران به منظور متنوع کردن سبد محصولات خود و تلاش برای پیشبرد مسئولیت‌های اجتماعی، اقدام به طراحی طرح تسهیلاتی «سپاس سپهر» کرده است. سقف تسهیلات این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد.

این  وام قرض الحسنه بدون سود را ازدست ندهید | با سپرده  10 میلیونی وام  300 میلیون تومانی بگیرید
بانک صادرات ایران به منظور متنوع کردن سبد محصولات خود و تلاش برای پیشبرد مسئولیت‌های اجتماعی، اقدام به طراحی طرح تسهیلاتی «سپاس سپهر» کرده است. سقف تسهیلات این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد.
 
به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات تمایل دارند باید در سپرده قرض الحسنه خود حداقل مبلغ 10 میلیون تومان نگهداری کنند و سپس برای تسهیلات درخواست بدهند. ضمنا لازم است که این مبلغ پول حداقل به مدت دو ماه و حداکثر به مدت 12 ماه در حساب فرد باقی بماند. افراد برای دریافت این وام نیاز به ضامن رسمی دارند و باید توان بازپرداخت اقساط تسهیلات را طی 36 ماه داشته باشند. لازم به ذکر است که تسهیلات مذکور بدون سود بوده و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

 

با توجه سقف تسهیلات، کارمزد تعیین شده و زمان پرداخت اقساط، مقدار هر قسط به 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز 318 میلیون و 859 هزار و 38 تومان اعلام شده است.
 
بانک صادرات چه تعداد شعبه فعال در داخل و خارج کشور دارد؟
بانک صادرات ایران یکی از بانک‌های تجاری کشور است که فعالیت خود را از پانزدهم شهریورماه سال 1331 شروع کرد و اولین شعبه آن در تهران بود. اولین شعبه خارجی این بانک نیز سال 1340 در هامبورگ آغاز به کار کرد. هم اکنون بانک صادرات ایران بالغ بر 2 هزار و 300 شعبه در داخل کشور و 23 شعبه خارجی دارد که آماده ارائه خدمات متنوع پولی و بانکی اعم از افتتاح سپرده، خدمات الکترونیکی، تسهیلات و تعهدات، کارت‌های بانکی، پایانه‌های الکترونیک و… به مشتریان هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها