تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

کد خبر: 1271350

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

 احمد نادری در نشست علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه، 8 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر حبیب‌الله دهمرده به وزیر صنعت: لزوم اقدام جدی در خصوص کارخانه لاستیک زابل

تذکر علی حدادی به همراه 14 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در تکمیل احداث تونل جاده جدید هشتگرد به طالقان. همچنین تذکر به همراه 29‌ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: لزوم انجام اقدامات بهتر و موثرتر در نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌های کالاهای اساسی.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی به همراه 26 نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: بازنگری تعیین ضرایب سود واقعی فعالیت اصناف مختلف جهت محاسبه میزان مالیات. همچنین تذکر به همراه 28 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم تسریع در اجرای قانون بودجه سال 1400 و 1401 درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر و شرکتی شاغل در شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران.

تذکر کمال حسین‌پور به وزیر راه و شهرسازی: شناسایی نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی شهرستان‌های سردشت، پیرانشهر و همچنین تذکر وی به رئیس جمهور و وزیر صمت: ضرورت برخورد با تخلف خودروسازان در فروش خودروها با قیمت‌های بالاتر در مزایده به بهانه زدگی بدنه و عیوب دیگر.

تذکر هاجر چنارانی به همراه 36 نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت رسیدگی به وضعیت نامناسب حقوق بازنشستگان. همچنین تذکر به همراه 28 نفر از نمایندگان به وزیر صمت: ضرورت افزایش کنترل بازار خودرو و لوازم جانبی.

تذکر سید محمد مولوی به وزیر نیرو: ضرورت رسیدگی فوری به مسائل و مشکلات بهداشتی، تأسیسات و تجهیزات و نیروی انسانی ایستگاه پمپاژ آب روستای حوزه انتخابیه.

تذکر عبدالناصر درخشان به همراه 28 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در تخصیص کد آموزشی و تأمین حداقل زیرساخت، تجهیزات و نیروی انسانی مدارس منطقه محروم.

تذکر مهدی عسگری به همراه 37 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ضرورت برنامه‌ریزی درباره توقف روند فزاینده مهاجرت پزشکان از کشور به خارج از کشور.

تذکر غلامعلی کوهساری به همراه 27 نفر از نمایندگان به وزرای صمت و تعاون: لزوم تسریع در پرداخت حقوق و مزایای معوق کارگران شاغل در معادن زغال سنگ شهرستان رامیان.

تذکر رسول فرخی میکال به همراه 21 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم ابلاغ اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی کشور به دستگاه‌های اجرایی.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها