تصویب اعتبارات محرومیت‌زدایی در کمیسیون تلفیق مجلس

کد خبر: 1161868

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات محرومیت‌زدایی با پیشنهاد کمیسیون عمران در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

 تصویب اعتبارات محرومیت‌زدایی در کمیسیون تلفیق مجلس

 محمدرضا رضایی‌‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در نشست مشترک استاندار سمنان با نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، برخی معاونان وزرا و معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شاهرود اظهار کرد: سهم استان سمنان در طرح جهش ملی مسکن اجرایی خواهد شد.

وی افزود: اعتبارات محرومیت‌زدایی با پیشنهاد کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که امری ارزشمند است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار داریم سالی یک میلیون واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کشور ساخته شود.

رضایی‌ ادامه داد: در کمترین زمان ممکن تلاش شد تا با حضور معاونان وزرا، پروژه‌های شهرستان‌های شاهرود و میامی بررسی و تصمیم‌گیری لازم در راستای تسریع در اجرای آنها صورت گیرد.

تسریع اجرای پروژه‌های شاهرود و میامی

علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار کرد: رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به‌طور جدی پیگیر رفع مشکلات مردم در حوزه عمرانی هستند که شایسته تقدیر است.

وی افزود: به همین واسطه، رئیس و برخی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همراه معاونان برخی وزرا برای بررسی میزان پیشرفت پروژه‌ها در شهرستان‌های شاهرود و میامی حضور یافتند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تصمیمات و مصوبات لازم برای تسریع در اجرای پروژه‌های شهرستان‌های شاهرود و میامی اتخاذ شد.

خانی خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره‌برداری و افتتاح این پروژه‌ها در شهرستان‌های شاهرود و میامی شاهد رضایتمندی هرچه بیشتر مردم باشیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها