نخست‌وزیر اقلیم کردستان به ایران سفر می‌کنند

کد خبر: 1292478

«نیچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان و «مسرور بارزانی» نخست وزیر اقلیم کردستان در رأس هیئتی عالی‌رتبه، برای شرکت در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه ایران همراهانشان در تهران و همچنین عرض تسلیت به مقامات عالی‌رتبه، چهارشنبه به تهران سفر می‌کنند.

نخست‌وزیر اقلیم کردستان به ایران سفر می‌کنند

«نیچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان و «مسرور بارزانی» نخست وزیر اقلیم کردستان در رأس هیئتی عالی‌رتبه، برای شرکت در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه ایران  همراهانشان در تهران و همچنین عرض تسلیت به مقامات عالی‌رتبه، چهارشنبه به تهران سفر می‌کنند./تسنیم

 Screen+Shot+2024-05-21+at+11.22.41+AM

حضور نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق در مراسم یادبود رئیس‌جمهوری فقید ایران

 

نخستوزیر اقلیم کردستان عراق در مراسم یادبود رئیس‌جمهوری ایران و همراهانش در کنسولگری ایران در اربیل شرکت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از کردستان ۲۴، «مسرور بارزانی» نخستوزیر اقلیم کردستان عراق در مراسم یادبود «ابراهیم رئیسی» و همراهانش در کنسولگری ایران در اربیل شرکت کرد.

وی پس از شرکت در این مراسم به خبرنگاران گفت: «ما در مراسم یادبود در کنسولگری ایران در اربیل شرکت کردیم تا پیام تسلیت خود را به رهبری و مردم ایران ابراز داریم و امیدواریم که این غم آخرشان باشد».

بارزانی همچنین ابراز امیدواری کرد که این حادثه به فرصتی برای نزدیک شدن ملت‌ها به یکدیگر تبدیل شود و همه ما بتوانیم روابط بهتری با یکدیگر برقرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه قرار بوده در روزهای آینده در اقلیم کردستان عراق از رئیس‌جمهوری فقید ایران استقبال کنند، گفت: «متأسفانه این حادثه دلخراش موجب جان باختن ایشان و وزیر خارجه و همراهانشان شد که بسیار مایه نگرانی است».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد