روایت نماینده حماس از جنایات اسرائیل در غزه

کد خبر: 1255407

مقاومت ابتکار عمل را در جنگ جهانی در دست دارد و با اعتقاد کامل آماده جنگ طولانی با رژیم کودک‌کش صهیونیستی اسرائیل است.

روایت نماینده حماس از جنایات اسرائیل در غزه

 نماینده حماس در ایران گفت: ما آماده جنگ طولانی بارژیم کودک کش اسرائیل هستیم، پیروزی در عملیات طوفان الاقصی محقق شده و به بهار پیروزی و آزادی فلسطین و غزه منجر خواهد شد.

نماینده حماس در ایران شب گذشته با حضور در جمع معتمدین شیعه و اهل سنت تربت جام در مصلی الغدیر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی درمصلی الغدیر این شهرستان اظهارداشت:مقاومت ابتکار عمل را در جنگ جهانی  در دست دارد و با اعتقاد کامل آماده جنگ طولانی با رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل است.

خالد القدومی افزود:ما جنگ را آغاز کردیم و برای آزادی کل فلسطین جنگ را ادامه می‌دهیم  ما آماده جنگ طولانی بارژیم کودک کش اسرائیل هستیم، پیروزی در عملیات طوفان الاقصی محقق شده و به بهار پیروزی و آزادی فلسطین و غزه منجر خواهد شد.

وی گفت:براثر تجاوزات رژیم صهیونیستی ده درصد جمعیت نوار غزه قربانیان مستقیم حملات جنایتکار رژیم صهیونیستی شهید و یا مجروح شدند. در هریک دقیقه یک زخمی و هر ساعت 15 فلسطینی شهید می‌شوند و هر ساعت 6 کودک و 5 زن قتل و عام می شوند و 70 ‌درصد مردم غزه براثر بمباران و حملات رژیم ناچار به ترک منازل خودشدند و کوچ اجباری کردند.

القدومی اضافه کرد: یک میلیون و 600 هزار شهروند نوارغزه بی خانمان شدند و رژیم صهیونیستی بیش از 30 هزار تن بمب  به میزان سه برابر بمب هیروشیما به روی مردم غزه ریخته است، و 92 مرکز امدادی غزه قادر به خدمت رسانی نیستند.

وی تاکیدکرد: جمهوری اسلامی ده‌ها سال است که با مردم فلسطین است و قبل از اینکه حماس به دنیا بیاید جمهوری اسلامی از فلسطین حمایت کرده است .جمهوری اسلامی  نیازهای که فلسطین دارد  مانندکمک‌های دیپلماسی ، نظامی و ...به مقاومت دارد و باید این کمک‌ها را کل آزادگان جهان به فلسطین داشته باشند و مانند جمهوری اسلامی و سید حسن نصرالله پای کار باشند و جنایات جنگی رژیم کوک کش صهیونیستی را متوقف کنند.

نماینده حماس از دیوار حائل که اسرائیل بیش از یک و نیم میلیارد دلار برای ساخت آن هزینه کرده بود و مجهز به پیشرفته‌ترین دوربین‌ها بوده است، یادآورشد: رزمندگان حماس از آن عبور و صهیونیست‌ها را در عمق سرزمین‌های اشغالی غافلگیر کردند.

وی با بیان اینکه اگر اسرائیل حمایت آمریکا را دارد ما هم حمایت خدا را داریم بیان کرد: در کنار حوادث تلخ غزه و نسل‌کشی وحشیانه صهیونیست‌ها ، دو واقعیت شیرین که بشارت از تحولات مهم دارد را فراموش نکنیم ،عملیات طوفان الاقصی دکترین امنیتی‌نظامی بن گوریون را که 75 سال راهبرد اسرائیل بود را فروپاشید و روند رو به زوال این رژیم را تسریع خواهد کرد./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد