خبر مهم برای معلمان حق التدریس | رقم حقوق معلمان حق التدریس افزایش می یابد؟

کد خبر: 1305003

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: 10 شهریور 1403 آمار کمبود معلم مشخص می‌شود.

خبر مهم برای  معلمان حق التدریس | رقم حقوق معلمان حق التدریس افزایش می یابد؟

حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، امروز در نشست خبری با رسانه‌ها درباره کمبود معلم برای مهر امسال بیان کرد: 21 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی جذب شدند و از بازنشستگان و دانشجویان سال آخر دانشگاه فرهنگیان هم استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تا سازماندهی انجام نشود، نمی‌توان به طور دقیق وضعیت کمبود معلم را مطرح کرد، گفت: آمار کمبود 100 یا 200 هزار معلم با فرض استفاده از نیروهای رسمی است.

در تلاش هستیم تا رقم حق التدریس معلمان افزایش یابد

طریفی حسینی ادامه داد: در تلاش هستیم تا رقم حق التدریس معلمان افزایش یابد و امسال برای نخستین بار حق‌التدریس‌ها به صورت منظم و ماهانه پرداخت شد همچنین از نیروهای موجود با نگاه بهره وری بیشتر استفاده خواهیم کرد و امسال کمبود نیروی انسانی به صورت چشمگیر نخواهیم داشت.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: 10 شهریور آمار کمبود معلم مشخص می‌شود.

وی با اشاره به مکاتبات با سازمان اداری و استخدامی برای برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی، گفت: دو تا سه هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت جذب خواهند شد اما تا به امروز مجوزی از سوی سازمان اداری و استخدامی صادر نشده است.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد