کیهان/ شریعتمداری: غول جادو درون آفتابه چه می‌کند؟!

کد خبر: 1263399
 کیهان/ شریعتمداری: غول جادو درون آفتابه چه می‌کند؟!

گروه سیاست سایت فردا - در ماههای اخیر چهره دروغین و شکست‌ناپذیری که صهیونیست‌ها از خود نشان می‌دادند درهم ریخت و این موضوع تحلیل‌های مختلفی را موجب شد.

حسین شریعتمداری در این خصوص نوشته: 

در افسانه‌ها آمده است غول جادو اگر آزاد شود یکی از حاجات و آرزوهای آزاد‌کننده خود را برآورده می‌کند! می‌گویند مرد فقیری درون دستشوئی دست دراز کرد تا آفتابه را بردارد که ناگهان غول جادو از درون آفتابه بیرون آمد و به او گفت؛ یکی از آرزوهایت را بگو تا برایت برآورده کنم. فقیر که از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید گفت؛ برایم یک باب خانه تهیه کن! غول جادو گفت؛ مرد حسابی! من اگر خانه داشتم که درون آفتابه زندگی نمی‌کردم!

حملات بی‌امان و پی‌در‌پی مقاومت یمن به کشتی‌های اسرائیلی و یا حامل سوخت و کالا برای رژیم صهیونیستی به یکی از بزرگ‌ترین و شکننده‌ترین مشکل اسرائیل و حامیان آمریکایی و اروپایی (و برخی از کشورهای عربی‌) تبدیل شده و با جرأت می‌توان گفت که می‌رود تا دو اهرم اصلی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه را از دست و اختیار اراذل و اوباش حاکم بر فلسطین اشغالی بیرون آورد. اول آن که صهیونیست‌ها در جریان جنگ اخیر به وضوح نشان دادند علی‌رغم آنهمه لاف گزاف درباره توانمندی ارتش خود، حتی توان مقابله نظامی با یک گروه مقاومت -و نه یک ارتش کلاسیک- را هم ندارند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها